+ Freaknacht met Ekdom en Rudy?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een uurtje wat anders doen. tot straks bij Ekstra Stenders!
ga je naar pinkpop ? ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:28 schreef Timo20 het volgende:
Zo,het bier staat koud en de spullen zijn gepakt.laat Pinkpop maar komen!
Dalijk eerst nog naar n bruiloft
welke vind je beter? deze of die van coldplay ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:27 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe MH is kut... Hoorde ik bij Stenders.
Maar eh... LANG WEEKEND!
Uhm... Beide zijn slecht (vind ik).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
welke vind je beter? deze of die van coldplay ?
Nou en?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef ConscienceNL het volgende:
En daar istiedan: de freak 11! Vannacht te horen in de Freakn8 met Ekdom van 1 tot 4 en Rudy Mackay van 4 tot 7
Beter. Waarom Giel trouwens niet? Deed het twee weken terug ook al niet
van mij mag ie.. hij begint irritant te doen. zeker tegen fleur..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou en?
Misschien stiekem solliciteren bij 538.
Wat doet ie dan tegen Fleur?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
van mij mag ie.. hij begint irritant te doen. zeker tegen fleur..
hij denkt dat ie dan grappig is, maakt foute grappen enzo. fleur vind 't niks. en hij blijft dan gewoon doorgaan.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef Martijn93 het volgende:
De MH van vorige en deze week vind ik ook niet veel.
ik zou wel willen, maar ik moet er morgen rond half9 uit. ga naar mn oudersquote:
twee weken terug was hij een weekendje op Ibiza en deze week mag hij niet van de VARA vanwege Pinkpop die hij op TV moet presenteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef ConscienceNL het volgende:
En daar istiedan: de freak 11! Vannacht te horen in de Freakn8 met Ekdom van 1 tot 4 en Rudy Mackay van 4 tot 7
Beter. Waarom Giel trouwens niet? Deed het twee weken terug ook al niet
Dit, niet klagen gewoon een andere zender zoeken dan.quote:
Ceequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:01 schreef Cee het volgende:
Nog een schorre keel van het meezingen tussen 4 en 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |