quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kletsnatte omhooggevallen labiele aandachtshoer
Dus ik zag de animatie al voordat de plaat uberhaupt werd aangekondigd. Damn you, webcam-vertraging!quote:
FM-Radioquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus ik zag de animatie al voordat de plaat uberhaupt werd aangekondigd. Damn you, webcam-vertraging!
+1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus ik zag de animatie al voordat de plaat uberhaupt werd aangekondigd. Damn you, webcam-vertraging!
Dan zie je weer niks.quote:
DAB-Radio danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hier haast niet te doen. Brak ontvangst van 3FM hier
Dat heb ik niet op de TV.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
101TV dan als je geen vertraging wilt
Nah, heb toch mobiel, en 64 kbps AAC+ is nog te doenquote:
Waar de fuck woon jij dat je geen 3G hebt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nah, heb toch mobiel, en 64 kbps AAC+ is nog te doen.
Klacht: Op sommige plekken geen voldoende 3G hier.
Bonusklacht: Vodafone rolt zijn EDGE nog niet uit, misschien valt het dan net te halen.
Ja, ik heb het wel op sommige plekken hier, maar dan is het af en toe even.. en het is Rucphen, dorp héquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij dat je geen 3G hebt?
Klopt inderdaad jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Even volhouden nog jongens, de Blof horror is bijna voorbij...
ik kan alleen volhouden als jij me vasthoudt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Even volhouden nog jongens, de Blof horror is bijna voorbij...
20 Mbit ADSL? Ik kan hier nog steeds max. 8mbit halen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel op sommige plekken hier, maar dan is het af en toe even.. en het is Rucphen, dorp hé. Dan weet je het wel dat steden voor gaan, en dorpen altijd maar achter lopen. Wij lopen hier nog met 20 mbit adsl, terwijl Ziggo al 120 mbit kan leveren met iTV
Schijnbaar is toen der tijd toen ik net gelukkig weg was bij de KPN horror, dat die centrale was geupgrade. Maar Ziggo overtreft alleen maar nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
20 Mbit ADSL? Ik kan hier nog steeds max. 8mbit halen...
Een dorp, dus? Ik woon ook in een dorp, en heb gewoon HSDPA.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel op sommige plekken hier, maar dan is het af en toe even.. en het is Rucphen, dorp hé. Dan weet je het wel dat steden voor gaan, en dorpen altijd maar achter lopen. Wij lopen hier nog met 20 mbit adsl, terwijl Ziggo al 120 mbit kan leveren met iTV
als dat niet episch wordtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
Rob Stenders doet de wandelzender op Pinkpop
Beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
Rob Stenders doet de wandelzender op Pinkpop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |