Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Waaromquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat in hoekje zitten
* knuftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat in hoekje zitten
moet 6 tot 8 weken wachten.quote:
Rand van binnenstad, zeg maar romanusweg (zijstraat ervan)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thxwaar in Mstreech woon je eigenlijk? ik binnenstad (slecht voor mn portemonnee
)
Andere kant van de brug dus?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rand van binnenstad, zeg maar romanusweg (zijstraat ervan)
Ik ga straks lekker mn macaroni opetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
*BADOENK*
Dat was een broodje rookworst in mijn maag. Kwam erachter dat 24 uur niks eten toch wel een beetje lang is.
Yepquote:
Ik zit nu in Pottenbergquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das ook de enige reden dat ik de romanusweg kenik woon zijstraat van boschstraat
Lekkerquote:
Pottenberg, wijk waar Brusselse Poort staat..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de wat?(ken t van naam) maar moet Mstreech nog echt beter leren kennen
kijk het nog een weekje aan en kom dan nog terug als het nog niet over isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat ik dinsdag maar even naar de huisarts ga. Elke keer als ik ademenhaal lijkt het net alsof er iets borrelt binnenin mijn borst
ik ken alleen winkelcentrum Brusselse Poortquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pottenberg, wijk waar Brusselse Poort staat..
(als je dat kent)
nou shoarma uit de supermarkt wat ene genotquote:
Daar zit ik een paar honderd meter vandaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ken alleen winkelcentrum Brusselse Poort
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou shoarma uit de supermarkt wat ene genot
ah checkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar zit ik een paar honderd meter vandaan
Lijkt me verstandig dan jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat ik dinsdag maar even naar de huisarts ga. Elke keer als ik ademenhaal lijkt het net alsof er iets borrelt binnenin mijn borst
Zeker man, lekker sla in je broodje, veeeeeeeeeeeeel knoflooksaus, tomaten, uien, cheddarkaas en dan zo veel vlees als je wiltquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou shoarma uit de supermarkt wat ene genot
Heb er al een paar dagen last van helaas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk het nog een weekje aan en kom dan nog terug als het nog niet over is
Lekker toch een soeppie en af en toe mag je lekker lui zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
Zo maar even soeppie van gister opwarmen. Luiheid
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker toch een soeppie en af en toe mag je lekker lui zijn.
die was hier al zuur geweest..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
Mn macaroni zal wel NOG lekkerder zijn dan gisterenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
Ja man, onweer is funest voor soepquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die was hier al zuur geweest..
Ja de volgende dag smaakt het meestal beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn macaroni zal wel NOG lekkerder zijn dan gisteren![]()
dat zegt mijn arts steeds ook al zeg dat je er al een week last van hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb er al een paar dagen last van helaas.
Vanalles, uitjes, gehakt, paprika, prei, gepelde tomaten en dingen als oregano, chilli peper (gemalen) en knoflookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de volgende dag smaakt het meestal beter. Wat had je door de macaroni gedaan?
Ik ga niet graag naar de huisarts maar ik weet uit ervaring dat het vorige keer alleen maar erger werd omdat ik te lang wachtte.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt mijn arts steeds ook al zeg dat je er al een week last van hebt
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanalles, uitjes, gehakt, paprika, prei, gepelde tomaten en dingen als oregano, chilli peper (gemalen) en knoflook
(en de standaard spaghetti-en macaronimix)
Slim, ik heb 3 weken gehoestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ga niet graag naar de huisarts maar ik weet uit ervaring dat het vorige keer alleen maar erger werd omdat ik te lang wachtte.
Er is genoegquote:
Is je vriendin nou geslaagd?quote:
ken het probleemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ga niet graag naar de huisarts maar ik weet uit ervaring dat het vorige keer alleen maar erger werd omdat ik te lang wachtte.
Precies toen je dit postte kreeg ik een sms'je van haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is je vriendin nou geslaagd?
Met een eigen topic moet dat toch haast wel...
Jeeejquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies toen je dit postte kreeg ik een sms'je van haarZe is geslaagd
Graag gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies toen je dit postte kreeg ik een sms'je van haarZe is geslaagd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeejnu trakteert ze op taart
![]()
ik voel het!
Zou ze best willen volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeejnu trakteert ze op taart
![]()
ik voel het!
Moedersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ze best willen volgens mijAlleen mag ze niet bij haar geld van haar moeder
Als ze geld krijgt moet ze het inleveren bij haar moeder, die bepaalt dan wanneer ze haar geld terugkrijgt om iets te kopen...quote:
Dat soort moeders ;') Halloooohooooo, het gaat om taart.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ze best willen volgens mijAlleen mag ze niet bij haar geld van haar moeder
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat soort moeders ;') Halloooohooooo, het gaat om taart.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwens die over andermans geld gaan
Gelukkig is er geen taart, anders had je pas echt gebaald dat je geen stuk kon nemen vanwege je buikpijnquote:
Voor hoesten ga ik normaal nooit naar de dokter maar vorige keer toen het zo borrelde in mijn borst was het ontstoken en kreeg ik op mijn donder van de huisarts waarom ik niet eerder gekomen wasquote:
ze moet ruilen met deze, mag ze vast meer van als van haar eigen moeder:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze mag altijd pas op het laatst iets kopen en dan is het "toevallig uitverkocht". Fijn zo'n moeder
Volgens mijn huisarts zijn er heel veel mensen met een verwaarloosde longontsteking omdat ze denken "dat het wel over gaat"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor hoesten ga ik normaal nooit naar de dokter maar vorige keer toen het zo borrelde in mijn borst was het ontstoken en kreeg ik op mijn donder van de huisarts waarom ik niet eerder gekomen was
whehehehehehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef john-frusciante het volgende:
Voor na een lange vrijdag werkdag even iets grappig!
ik zie alleen tietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef john-frusciante het volgende:
Voor na een lange vrijdag werkdag even iets grappig!
ach joh dat wordt vanzelf chronisch, heeft ie meer werk en geldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze moet ruilen met deze, mag ze vast meer van als van haar eigen moeder:
Meisje (13) mag van mama seks met 23-jarige man
[..]
Volgens mijn huisarts zijn er heel veel mensen met een verwaarloosde longontsteking omdat ze denken "dat het wel over gaat"
Hoi buurmanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo nog steeds bij pa en dus in dezelfde gemeente als waar PriemGirl in woont en net weer langs de Peijnenburg gefietst, de geur rook weer goed![]()
muziekje op, theetje erbijquote:
Het filmpje starten helptquote:
WHAHAHHA ik lach me rot met jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach joh dat wordt vanzelf chronisch, heeft ie meer werk en geld
Mestreechquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
MeMO hoe gaat het en bevalt het in Maastricht?
heb n beetje een ik-voel-me-hier-zo-alleeeheeeen-dipje maar dat gaat wel overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
MeMO hoe gaat het en bevalt het in Maastricht?
Ech welquote:
Koffie mag ookquote:
ongeveer 100.000 mensen in mestreech heurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb n beetje een ik-voel-me-hier-zo-alleeeheeeen-dipje maar dat gaat wel oververder gaat t goed
ja maar denk dat mensen raar opkijken als ik,als wildvreemde, bij ze aanbelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ongeveer 100.000 mensen in mestreech heur
is er niet een leuke buur waar je even iets moet lenen ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar denk dat mensen raar opkijken als ik,als wildvreemde, bij ze aanbel
kam je haren dan dat je er niet zo wild uit zietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier is de onweer al weggetrokkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
Net op tijd boodschappen gedaan, volgens mij... de lucht wordt me donkergrijs nu.
ga een uurtje naar een studente cafe er zijn er genoeg in de binnenstad, krijg je een uurtje om en miss een leuke babbelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Okee, Gewoon Rubbereend ofzo aan zijn zwemvliezen trekken en jouw kant opsturenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb n beetje een ik-voel-me-hier-zo-alleeeheeeen-dipje maar dat gaat wel oververder gaat t goed
Weet je dat je zelfs in de bushalte op het vrijthof nog aan de praat komtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ga een uurtje naar een studente cafe er zijn er genoeg in de binnenstad, krijg je een uurtje om en miss een leuke babbel
mja zo makkelijk aanspreekbaar ben ik niet, al vaker geprobeerd, maar krijg er geen gesprek uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ga een uurtje naar een studente cafe er zijn er genoeg in de binnenstad, krijg je een uurtje om en miss een leuke babbel
die is ook drukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Gewoon Rubbereend ofzo aan zijn zwemvliezen trekken en jouw kant opsturen
Dat is het probleem voor veel mensen, niet kunnen/willen praten met vreemden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja zo makkelijk aanspreekbaar ben ik niet, al vaker geprobeerd, maar krijg er geen gesprek uitga zo ff eten en dan maar verder leren voor tentamens
de hemelsluizen stonden hier net al openquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
Net op tijd boodschappen gedaan, volgens mij... de lucht wordt me donkergrijs nu.
ik ben ook nooit sterk geweest in vreemden aansprekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja zo makkelijk aanspreekbaar ben ik niet, al vaker geprobeerd, maar krijg er geen gesprek uitga zo ff eten en dan maar verder leren voor tentamens
We zijn in de meerderheidquote:
wilde deze master graag doen dus ben hier naartoe gekomen, ken hier vrijwel niemand maar had t er voor over, maar op sommige momenten is t wel n beetje vervelend, waait wel weer overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is het probleem voor veel mensen, niet kunnen/willen praten met vreemden.
Terwijl dat zo leuk kan zijn
Gisteren een meid ontmoet die het zwaar heeft gehad en alleen hier in Maastricht is.
Vriendinnen kwijt enzo...
Heb haar mn nr gegeven. Een luisterend oor zijn, is het minste wat ik kan doen
Ik praat met iedereenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook nooit sterk geweest in vreemden aanspreken
Tis ook wel ver weg (kwam jij niet uit de regio tukkerland? )quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wilde deze master graag doen dus ben hier naartoe gekomen, ken hier vrijwel niemand maar had t er voor over, maar op sommige momenten is t wel n beetje vervelend, waait wel weer over
heb mn bachelor in Utrecht gedaan (4.5 jaar gewoond) en kom oorspronkelijk uit Frieslandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis ook wel ver weg (kwam jij niet uit de regio tukkerland? )
ik ben altijd slecht geweest in slap lullenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik praat met iedereen
En als iemand niet met mij wilt praten, prima, maar gek genoeg lullen ze altijd wel terug
Dan had JF goed gegoktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb mn bachelor in Utrecht gedaan (4.5 jaar gewoond) en kom oorspronkelijk uit Friesland
en op fok lullen jullie de oren van je kop af, net zo makkelijk IRL hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd slecht geweest in slap lullen
tenzij alcohol![]()
en als 1e een vreemde aanspreken doe ik ook niet snel
dat klopt, maar bij een meet met dezelfde mensen duurt het een tijd voor ik los komquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en op fok lullen jullie de oren van je kop af, net zo makkelijk IRL hoor
Ik kan het gelukkig welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd slecht geweest in slap lullen
tenzij alcohol![]()
en als 1e een vreemde aanspreken doe ik ook niet snel
In haar fobo staat volgens mij ook een linkjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Waar is de sig van priembabe?
Kan ik ff stemmen.
hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan had JF goed gegokt
Ik vroeg: wat is 5 uur treinen weg? hij: omgeving friesland
Ik ben zo slecht in topografie
http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2450quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Kan ik ff stemmen.
joysaquote:
koenquote:
gfquote:
Hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Kan ik ff stemmen.
pezuquote:
JFquote:
Je hebt toch wifi? Dan heb je dezelfde IPquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
143 stemmen![]()
Alleen mobiel nog ff doen
en gestemdquote:
Omdat derpquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, waarom heeft deze zoveel stemmen? http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2186
Derp![]()
Dat is niet zo vreemdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaen hoe "ouder" ik word hoe grager ik wat dichterbij m'n ouders zou willen wonen,gek genoeg, af en toe ff kopje thee halen, daar eten etc.
bij mij wisselt mijn IP minimaal 1x per dagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt toch wifi? Dan heb je dezelfde IP
Elke dag stemmen dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij wisselt mijn IP minimaal 1x per dag
Oeh ik moest aan jou denken toen ik deze lasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, waarom heeft deze zoveel stemmen? http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2186
Derp![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je stemmerds![]()
![]()
I love you all
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
LLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd
--------------
Hey GF
Faalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt toch wifi? Dan heb je dezelfde IP
2 x per dagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhh, ik had vanmiddag in het Cultuurcentrum en de Dixons kunnen stemmenOpen Wi-fi ftw
[..]
Elke dag stemmen dus
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik moest aan jou denken toen ik deze lasIs dat goed of slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oh ja, nog ff bij de Mac stemmenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhh, ik had vanmiddag in het Cultuurcentrum en de Dixons kunnen stemmenOpen Wi-fi ftw
quote:
Kusje op je faalquote:
quote:
quote:
jij hebt genoeg hotspots waar je kunt inloggen en dan kunt stemmen, morgen eens kijken waar die zijn dan gaan we overal stemmenquote:
Ooo euh.. Ok even de uitleg: In Amerika is momenteel de E3 aan de gang. Dit is een event waar alle nieuwe games etc worden voorgesteld.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo euh.. Ok even de uitleg: In Amerika is momenteel de E3 aan de gang. Dit is een event waar alle nieuwe games etc worden voorgesteld.
Een producer stelde een nieuwe game voor; maar de trailers tonen 'poppetjes' die in cirkels liepen en tegen muren aan lopen
Derp acties dus
Hebben we wat te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij hebt genoeg hotspots waar je kunt inloggen en dan kuntstemmen, morgen eens kijken waar die zijn dan gaan we overal stemmen
Je moet die Sims ook steeds meer opvoeden hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo euh.. Ok even de uitleg: In Amerika is momenteel de E3 aan de gang. Dit is een event waar alle nieuwe games etc worden voorgesteld.
Een producer stelde een nieuwe game voor; maar de trailers tonen 'poppetjes' die in cirkels liepen en tegen muren aan lopen
Derp acties dus
En maak je mij o zo blijquote:
handig een mobiel met wifi, beter dan die laptop meeslepenquote:
quote:
gelukkig nu niet meer dus, hiep hoi voor KPN met hun spoedjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb nou hetzelfde aan de hand als jij![]()
stap over naar een andere provider en zit dus nou zonder internet
stuartquote:
noteert*quote:
Fred heeft laatst 19 uren (ja ik weet, over zn uren heen) moeten rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
douchen en eten en dan wat slapen voordat ik vanavond weer ga werken![]()
zo'n ritje naar luxemburg gaat niet in je koude kleren zitten
vooral als je om 5 uur aan rijdt![]()
Nu hebben we iig weer internet en tv..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb nou hetzelfde aan de hand als jij![]()
stap over naar een andere provider en zit dus nou zonder internet
ik hoop dat ik volgende week internet hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig nu niet meer dus, hiep hoi voor KPN met hun spoedjes
Glasfiber kabel? das duurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoop dat ik volgende week internet heb![]()
ga nou naar kabel dus ben benieuwd
Jaaa. Helemaal indien vers en nog warm. Omnomnomnimquote:
ik woensdag 18 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fred heeft laatst 19 uren (ja ik weet, over zn uren heen) moeten rijden
Mja dat was niet naar luxemburg
[..]
Nu hebben we iig weer internet en tv..
Nog geen foon
Dan zou ik ook voor de chocolademousse gaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Lol?!?
http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/375
Het is zo'n dagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik ook voor de chocolademousse gaan
Goedenavond![]()
Hij heeft digitaal geredenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woensdag 18 uur![]()
gelukkig heb ik een vrachtwagen met schijven ipv zo'n digitalekaart
Ja, en ze moeten wel met zout zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jaaa. Helemaal indien vers en nog warm. Omnomnomnim
Marijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
jah liek anders eet je ze beter niet net zoals cashewsquote:
Precies! Cashews zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
jah liek anders eet je ze beter niet net zoals cashews
Ook maar ff halen zoquote:
45 euro per maandquote:
dan is het niet te hopen dat ze hem binnenkort aanhoudenquote:
myraelaquote:
shampooquote:
Misschien moet ik dat ook doen. Hier is het gelukkig open tot 12am dus ik heb nog evenquote:
komt omdat je dan dood gaat van ehecquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
Komkommers bij de Aldi zijn wel goedkoop.![]()
4 voor 1 euro
marijkequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Gewoon freten die dingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
komt omdat je dan dood gaat van ehecofzo
Geniet ervanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
Komkommers bij de Aldi zijn wel goedkoop.![]()
4 voor 1 euro
Notenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook doen. Hier is het gelukkig open tot 12am dus ik heb nog even
zelfmoord komkommersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind zelfs gezouten pinda's lekkerquote:
Je moet ze ook niet eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
je kan er idd iets anders mee doenquote:
Ja zo ook ff maca's halenquote:
Ik eet ook gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon freten die dingen![]()
Niet dat ik ze normaal koop ofzo
quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan er idd iets anders mee doen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan er idd iets anders mee doen![]()
Nee hoor, ik heb ze niet gekochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon door hoor.
Je hebt suicidale neigings
Deze danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Lol?!?
http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/375
Is dan wel met download limiet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
45 euro per maand
[..]
dan is het niet te hopen dat ze hem binnenkort aanhouden![]()
[..]
myraela![]()
Die staan er zoooo veel tussenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze dan.
http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/3145
Macadamia'squote:
Thé best nuts everrrrrquote:
Bekeken op Google. Nog nooit geprobeerdquote:
Laterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:41 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier de fam inpakken zodat we naar huis kunnen![]()
http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2782quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er eentje, en vind hem grappig.
wat pg zegt, halen dus!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bekeken op Google. Nog nooit geprobeerd
Vanavond of morgen ga ik dat doenquote:
Aaaaahwquote:
Hebben ze daarook katjang pedis???quote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Misschien als ik naar Queensway ga, dat is wel erg multicultureelquote:
vroeg het m afquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Misschien als ik naar Queensway ga, dat is wel erg multicultureel
Zie je nou hoe dat voelt!quote:
Ja, lekker notenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeg het m af
Damn stomme noten gepraat, ik heb honger
Eigen combi's maken ftwquote:
Thijs. Vanmiddag weigerde hij, de hele middag volgehouden dat hij niet moe was, en nu we bijna gaan eten valt hij op de bank in slaapquote:
Tijdens een van zijn rennen-boem dingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs. Vanmiddag weigerde hij, de hele middag volgehouden dat hij niet moe was, en nu we bijna gaan eten valt hij op de bank in slaap
Nee, tijdens het bankhangen na het buitenspelenquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs. Vanmiddag weigerde hij, de hele middag volgehouden dat hij niet moe was, en nu we bijna gaan eten valt hij op de bank in slaap
Oooh dat is wel een ideaal moment jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, tijdens het bankhangen na het buitenspelen
Ik wil ook shoarmaquote:
Ja ik dacht van degene met wie ik had afgesproken moet ik vanochtend wakker bellen. om 6 uur sochtends dus ja , die hielp ik met het dag ritme dus ik was vroeg op en nu vervolgens een uiltje geknapt.quote:
schatjequote:
Ach, kan lekker zijn tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik dacht van degene met wie ik had afgesproken moet ik vanochtend wakker bellen. om 6 uur sochtends dus ja , die hielp ik met het dag ritme dus ik was vroeg op en nu vervolgens een uiltje geknapt.en nu slaap ze nog
![]()
jep alleen , nu slaapt ze nog probeerde d'r wakker te bellen xD. Neemt ze niet opquote:
die kwam er later bij met chilisausquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook shoarma
Waar is de knoflooksaus though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jep alleen , nu slaapt ze nog probeerde d'r wakker te bellen xD. Neemt ze niet opvast en zeker nog aan het slapen
Ze had mij eten belooftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Straks nog maar een keer proberen dan
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die kwam er later bij met chilisausArghhhh, weer een foto waardoor ik nog meer zin krijg in shoarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik heb hongerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhh, weer een foto waardoor ik nog meer zin krijg in shoarma
Jep goed puntquote:
Ik nu ook en shoarma zoals jullie dat in NL kennen hebben ze hier niet echtquote:
quote:
Amen to thatquote:
Is niet nodig hier, dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* giet een emmertje over Flash heen
Is hier net voorbijquote:
Vandaag alleen al 60 stemmen er bijquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
I wanna be Human v 1.1
[ afbeelding ]
ik ook VERA Wakker wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:02 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel serieus serieus honger nu
Gewoon een paar uitproberen en geschokt kijken als iemand naar buiten komtquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon een paar uitproberen en geschokt kijken als iemand naar buiten komt
Hij is kapoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |