Slim, ik heb 3 weken gehoestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ga niet graag naar de huisarts maar ik weet uit ervaring dat het vorige keer alleen maar erger werd omdat ik te lang wachtte.
Er is genoegquote:
Is je vriendin nou geslaagd?quote:
ken het probleemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ga niet graag naar de huisarts maar ik weet uit ervaring dat het vorige keer alleen maar erger werd omdat ik te lang wachtte.
Precies toen je dit postte kreeg ik een sms'je van haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is je vriendin nou geslaagd?
Met een eigen topic moet dat toch haast wel...
Jeeejquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies toen je dit postte kreeg ik een sms'je van haarZe is geslaagd
Graag gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies toen je dit postte kreeg ik een sms'je van haarZe is geslaagd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeejnu trakteert ze op taart
![]()
ik voel het!
Zou ze best willen volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeejnu trakteert ze op taart
![]()
ik voel het!
Moedersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ze best willen volgens mijAlleen mag ze niet bij haar geld van haar moeder
Als ze geld krijgt moet ze het inleveren bij haar moeder, die bepaalt dan wanneer ze haar geld terugkrijgt om iets te kopen...quote:
Dat soort moeders ;') Halloooohooooo, het gaat om taart.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ze best willen volgens mijAlleen mag ze niet bij haar geld van haar moeder
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat soort moeders ;') Halloooohooooo, het gaat om taart.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwens die over andermans geld gaan
Gelukkig is er geen taart, anders had je pas echt gebaald dat je geen stuk kon nemen vanwege je buikpijnquote:
Voor hoesten ga ik normaal nooit naar de dokter maar vorige keer toen het zo borrelde in mijn borst was het ontstoken en kreeg ik op mijn donder van de huisarts waarom ik niet eerder gekomen wasquote:
ze moet ruilen met deze, mag ze vast meer van als van haar eigen moeder:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze mag altijd pas op het laatst iets kopen en dan is het "toevallig uitverkocht". Fijn zo'n moeder
Volgens mijn huisarts zijn er heel veel mensen met een verwaarloosde longontsteking omdat ze denken "dat het wel over gaat"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor hoesten ga ik normaal nooit naar de dokter maar vorige keer toen het zo borrelde in mijn borst was het ontstoken en kreeg ik op mijn donder van de huisarts waarom ik niet eerder gekomen was
whehehehehehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef john-frusciante het volgende:
Voor na een lange vrijdag werkdag even iets grappig!
ik zie alleen tietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef john-frusciante het volgende:
Voor na een lange vrijdag werkdag even iets grappig!
ach joh dat wordt vanzelf chronisch, heeft ie meer werk en geldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze moet ruilen met deze, mag ze vast meer van als van haar eigen moeder:
Meisje (13) mag van mama seks met 23-jarige man
[..]
Volgens mijn huisarts zijn er heel veel mensen met een verwaarloosde longontsteking omdat ze denken "dat het wel over gaat"
Hoi buurmanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo nog steeds bij pa en dus in dezelfde gemeente als waar PriemGirl in woont en net weer langs de Peijnenburg gefietst, de geur rook weer goed![]()
muziekje op, theetje erbijquote:
Het filmpje starten helptquote:
WHAHAHHA ik lach me rot met jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach joh dat wordt vanzelf chronisch, heeft ie meer werk en geld
Mestreechquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
MeMO hoe gaat het en bevalt het in Maastricht?
heb n beetje een ik-voel-me-hier-zo-alleeeheeeen-dipje maar dat gaat wel overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
MeMO hoe gaat het en bevalt het in Maastricht?
Ech welquote:
Koffie mag ookquote:
ongeveer 100.000 mensen in mestreech heurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb n beetje een ik-voel-me-hier-zo-alleeeheeeen-dipje maar dat gaat wel oververder gaat t goed
ja maar denk dat mensen raar opkijken als ik,als wildvreemde, bij ze aanbelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ongeveer 100.000 mensen in mestreech heur
is er niet een leuke buur waar je even iets moet lenen ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar denk dat mensen raar opkijken als ik,als wildvreemde, bij ze aanbel
kam je haren dan dat je er niet zo wild uit zietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier is de onweer al weggetrokkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
Net op tijd boodschappen gedaan, volgens mij... de lucht wordt me donkergrijs nu.
ga een uurtje naar een studente cafe er zijn er genoeg in de binnenstad, krijg je een uurtje om en miss een leuke babbelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Okee, Gewoon Rubbereend ofzo aan zijn zwemvliezen trekken en jouw kant opsturenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb n beetje een ik-voel-me-hier-zo-alleeeheeeen-dipje maar dat gaat wel oververder gaat t goed
Weet je dat je zelfs in de bushalte op het vrijthof nog aan de praat komtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ga een uurtje naar een studente cafe er zijn er genoeg in de binnenstad, krijg je een uurtje om en miss een leuke babbel
mja zo makkelijk aanspreekbaar ben ik niet, al vaker geprobeerd, maar krijg er geen gesprek uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ga een uurtje naar een studente cafe er zijn er genoeg in de binnenstad, krijg je een uurtje om en miss een leuke babbel
die is ook drukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Gewoon Rubbereend ofzo aan zijn zwemvliezen trekken en jouw kant opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |