Dat is het probleem voor veel mensen, niet kunnen/willen praten met vreemden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja zo makkelijk aanspreekbaar ben ik niet, al vaker geprobeerd, maar krijg er geen gesprek uitga zo ff eten en dan maar verder leren voor tentamens
de hemelsluizen stonden hier net al openquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
Net op tijd boodschappen gedaan, volgens mij... de lucht wordt me donkergrijs nu.
ik ben ook nooit sterk geweest in vreemden aansprekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja zo makkelijk aanspreekbaar ben ik niet, al vaker geprobeerd, maar krijg er geen gesprek uitga zo ff eten en dan maar verder leren voor tentamens
We zijn in de meerderheidquote:
wilde deze master graag doen dus ben hier naartoe gekomen, ken hier vrijwel niemand maar had t er voor over, maar op sommige momenten is t wel n beetje vervelend, waait wel weer overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is het probleem voor veel mensen, niet kunnen/willen praten met vreemden.
Terwijl dat zo leuk kan zijn
Gisteren een meid ontmoet die het zwaar heeft gehad en alleen hier in Maastricht is.
Vriendinnen kwijt enzo...
Heb haar mn nr gegeven. Een luisterend oor zijn, is het minste wat ik kan doen
Ik praat met iedereenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook nooit sterk geweest in vreemden aanspreken
Tis ook wel ver weg (kwam jij niet uit de regio tukkerland? )quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wilde deze master graag doen dus ben hier naartoe gekomen, ken hier vrijwel niemand maar had t er voor over, maar op sommige momenten is t wel n beetje vervelend, waait wel weer over
heb mn bachelor in Utrecht gedaan (4.5 jaar gewoond) en kom oorspronkelijk uit Frieslandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis ook wel ver weg (kwam jij niet uit de regio tukkerland? )
ik ben altijd slecht geweest in slap lullenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik praat met iedereen
En als iemand niet met mij wilt praten, prima, maar gek genoeg lullen ze altijd wel terug
Dan had JF goed gegoktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb mn bachelor in Utrecht gedaan (4.5 jaar gewoond) en kom oorspronkelijk uit Friesland
en op fok lullen jullie de oren van je kop af, net zo makkelijk IRL hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd slecht geweest in slap lullen
tenzij alcohol![]()
en als 1e een vreemde aanspreken doe ik ook niet snel
dat klopt, maar bij een meet met dezelfde mensen duurt het een tijd voor ik los komquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en op fok lullen jullie de oren van je kop af, net zo makkelijk IRL hoor
Ik kan het gelukkig welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd slecht geweest in slap lullen
tenzij alcohol![]()
en als 1e een vreemde aanspreken doe ik ook niet snel
In haar fobo staat volgens mij ook een linkjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Waar is de sig van priembabe?
Kan ik ff stemmen.
hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan had JF goed gegokt
Ik vroeg: wat is 5 uur treinen weg? hij: omgeving friesland
Ik ben zo slecht in topografie
http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2450quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Kan ik ff stemmen.
joysaquote:
koenquote:
gfquote:
Hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Kan ik ff stemmen.
pezuquote:
JFquote:
Je hebt toch wifi? Dan heb je dezelfde IPquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
143 stemmen![]()
Alleen mobiel nog ff doen
en gestemdquote:
Omdat derpquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, waarom heeft deze zoveel stemmen? http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2186
Derp![]()
Dat is niet zo vreemdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaen hoe "ouder" ik word hoe grager ik wat dichterbij m'n ouders zou willen wonen,gek genoeg, af en toe ff kopje thee halen, daar eten etc.
bij mij wisselt mijn IP minimaal 1x per dagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt toch wifi? Dan heb je dezelfde IP
Elke dag stemmen dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij wisselt mijn IP minimaal 1x per dag
Oeh ik moest aan jou denken toen ik deze lasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, waarom heeft deze zoveel stemmen? http://foto.pearle.be/zonnebrillen/foto/2186
Derp![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je stemmerds![]()
![]()
I love you all
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
LLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd
--------------
Hey GF
Faalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt toch wifi? Dan heb je dezelfde IP
2 x per dagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhh, ik had vanmiddag in het Cultuurcentrum en de Dixons kunnen stemmenOpen Wi-fi ftw
[..]
Elke dag stemmen dus
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik moest aan jou denken toen ik deze lasIs dat goed of slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oh ja, nog ff bij de Mac stemmenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhh, ik had vanmiddag in het Cultuurcentrum en de Dixons kunnen stemmenOpen Wi-fi ftw
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |