jij hebt genoeg hotspots waar je kunt inloggen en dan kunt stemmen, morgen eens kijken waar die zijn dan gaan we overal stemmenquote:
Ooo euh.. Ok even de uitleg: In Amerika is momenteel de E3 aan de gang. Dit is een event waar alle nieuwe games etc worden voorgesteld.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo euh.. Ok even de uitleg: In Amerika is momenteel de E3 aan de gang. Dit is een event waar alle nieuwe games etc worden voorgesteld.
Een producer stelde een nieuwe game voor; maar de trailers tonen 'poppetjes' die in cirkels liepen en tegen muren aan lopen
Derp acties dus
Hebben we wat te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij hebt genoeg hotspots waar je kunt inloggen en dan kuntstemmen, morgen eens kijken waar die zijn dan gaan we overal stemmen
Je moet die Sims ook steeds meer opvoeden hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo euh.. Ok even de uitleg: In Amerika is momenteel de E3 aan de gang. Dit is een event waar alle nieuwe games etc worden voorgesteld.
Een producer stelde een nieuwe game voor; maar de trailers tonen 'poppetjes' die in cirkels liepen en tegen muren aan lopen
Derp acties dus
En maak je mij o zo blijquote:
handig een mobiel met wifi, beter dan die laptop meeslepenquote:
quote:
gelukkig nu niet meer dus, hiep hoi voor KPN met hun spoedjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb nou hetzelfde aan de hand als jij![]()
stap over naar een andere provider en zit dus nou zonder internet
stuartquote:
noteert*quote:
Fred heeft laatst 19 uren (ja ik weet, over zn uren heen) moeten rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
douchen en eten en dan wat slapen voordat ik vanavond weer ga werken![]()
zo'n ritje naar luxemburg gaat niet in je koude kleren zitten
vooral als je om 5 uur aan rijdt![]()
Nu hebben we iig weer internet en tv..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb nou hetzelfde aan de hand als jij![]()
stap over naar een andere provider en zit dus nou zonder internet
ik hoop dat ik volgende week internet hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig nu niet meer dus, hiep hoi voor KPN met hun spoedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |