Eigenlijk wel he? Vanaf 18:00 tot 02:00 of 04:00 uur, is wel een beetje doorgeslagen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat doet hij dan precies dat zij zo desperate is geworden? Gewoon teveel tijd er in stoppen?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Fukushima het volgende:
zij zei van 6 (ik neem aan 18:00) tot 2 á 4 uur in de nacht...
en elke avond naar de kroegquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]2 uurtjes slapen en weer door richting het werk
...dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als dat niet klapjes geven wordt![]()
Toegegeven, het is wel een doorzetterquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]2 uurtjes slapen en weer door richting het werk
Zou hij zijn hobby ook combineren als uitsmijter bij de deur van zijn eigen kroeg? Vind het daar wel een type voorquote:
Ik vind het niet gek dat hij zo opgefokt is, slaaptekort.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegegeven, het is wel een doorzetter
Inderdaad, zijn vrouw wordt er weleens uitgegooid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou hij zijn hobby ook combineren als uitsmijter bij de deur van zijn eigen kroeg? Vind het daar wel een type voor
Iig niet neukenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat doet hij dan precies dat zij zo desperate is geworden? Gewoon teveel tijd er in stoppen?
Op z'n Russischquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iig niet neukenEn idd hij zou hem er vaker in moeten stoppen
Hij heeft in ieder geval een paar mooie posters aan de muur hangen.quote:
en die zorg is al zwaar, zeker als je er alleen voor staat..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
En wat er nog bij komt is het feit dat zij een 8-jarig zoontje hebben met ADHD en aanverwante aandoeningen.
Nog 10 jaar wachten en dat kind neemt de kroeg over.. wat een ultieme hangplek voor jou en je vriendenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
en die zorg is al zwaar, zeker als je er alleen voor staat..
arme kind ziet zijn vader dus amper
Echt wel, en een vader die agressief is, zal het er niet beter op maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
en die zorg is al zwaar, zeker als je er alleen voor staat..
arme kind ziet zijn vader dus amper
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog 10 jaar wachten en dat kind neemt de kroeg over..
nee, das ook niet echt handigquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt wel, en een vader die agressief is, zal het er niet beter op maken.
quote:
Volgens mij is hij een leuke vent geweest. Weet niet hoe oud hij nu is, maar hij ziet er wel fit uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Die man moet toch ooit leuk en jong geweest zijn
Ja met haar nogquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een leuke vent geweest. Weet niet hoe oud hij nu is, maar hij ziet er wel fit uit.
Wat niet is kan nog komen, maar het wordt er dan toch uit geknipt.quote:
dat lijkt me echt geweldig, en dat ie bij confrontatie momenten zijn eigen cameraatje erbij paktquote:
"Ja jij vindt het niet zo leuk dat hij dat doet he?" zuig zuigquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat lijkt me echt geweldig, en dat ie bij confrontatie momenten zijn eigen cameraatje erbij pakt
Verzin hier de bijpassende teksten van Frans Brometquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hou van jou maar ook van m'n radio !!!111EINZ
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
"Ja jij vindt het niet zo leuk dat hij dat doet he?" zuig zuig
ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde eerder al zeggen, let maar op, hij heeft zelf ook adhd
2 adhd'ers dat werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |