Het zou wat zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef Chriz7k het volgende:
Thank you for submitting your details. The information that you have supplied will be verified by a member of the ITF staff.!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef Chriz7k het volgende:
Thank you for submitting your details. The information that you have supplied will be verified by a member of the ITF staff.!
Op amateurniveau ben ik bovengemiddeld, alleen dat is in dit geval redelijk irrelevant.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar kun jij een beetje tennissen of niet?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef Chriz7k het volgende:
[..]
Op amateurniveau ben ik bovengemiddeld, alleen dat is in dit geval redelijk irrelevant.
Ik zie het al helemaal voor me: de baan op met een peuk nonchalant in mijn mond, plastic zak als tennistas en een ''Free Crazy Dani'' shirt aan terwijl ik tegen iemand als Falla moet.
Heb al een apart topic voor Rosmalen geopendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Szura het volgende:
Was de loting van Rosmalen eigenlijk al gemeld?
In ieder geval Huta Galung - Reister en Haase - Zverev.
Ik zie het al helemaal voor me: de baan op met een peuk nonchalant in mijn mond, plastic zak als tennistas en een ''Free Crazy Dani'' shirt aan terwijl ik tegen iemand als Falla moet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, week voor Wimbledon dus het hoofdtoernooi is al om te huilen, laat staan de qualies. Volgens mij is het inmiddels zo dramatisch dat iedereen met een KNLTB rating het ook nog mag proberen, gewoon op komen dagen met je pasje
[..]
Op amateurniveau ben ik bovengemiddeld, alleen dat is in dit geval redelijk irrelevant.
Klopt, 3e ronde een vijfsetter, nadat Haase ook al een vijfsetter tegen Nadal had gespeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef Marcoss het volgende:
Petzschner speelde vorig jaar ook een hele goede wedstrijd tegen Nadal op Wimbledon toch?
En tegen de moeilijke tegenstanders speelde Nadal redelijk easy 3 setjes continuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt, 3e ronde een vijfsetter, nadat Haase ook al een vijfsetter tegen Nadal had gespeeld.
Klinkt als RG 2011 (behalve de finale).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
En tegen de moeilijke tegenstanders speelde Nadal redelijk easy 3 setjes continu.
Ook waar, maar alleen Isner had ie in principe problemen mee, hij heeft uiteindelijk toch maar 3 sets verloren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt als RG 2011 (behalve de finale).
In week 2 is het een halve gravelbaan, dan is het al helemaal traag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
En tegen de moeilijke tegenstanders speelde Nadal redelijk easy 3 setjes continu.
Precies.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
In week 2 is het een halve gravelbaan, dan is het al helemaal traag.
Ook waar, in week 2 heeft de zandbak van de lokale basisschool nog minder zandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
In week 2 is het een halve gravelbaan, dan is het al helemaal traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |