Ja, maar met wie ben ik het dan eens?quote:
Met mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar met wie ben ik het dan eens?
Inderdaad, mar ik vroeg het omdat je zei "Jullie zijn het dus eens."quote:
Ik zag later pas dat je twee keer reageerde op mn link. Dacht even snel dat het twee personen waren. Dat je ook gaat huilen na afloop. Snap dat wanneer je nog nooit een ATP toernooi hebt gewonnen, dat je gek wordt. Dit huilen was een boodschap: ik ben een born loser. Dat huilen van Federer was huilen van een groot kampioen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad, mar ik vroeg het omdat je zei "Jullie zijn het dus eens."
Maar wat erg was dat toen zeg. Ik heb dat live gezien. Dat Schamers zo zat te huilen was ook wel een beetje treurig. Dan was dat huilen van Federer na de AO 2009 was cooler dan dit. Mar ik kan het me levendig voorstellen.
Tja, week voor Wimbledon dus het hoofdtoernooi is al om te huilen, laat staan de qualies. Volgens mij is het inmiddels zo dramatisch dat iedereen met een KNLTB rating het ook nog mag proberen, gewoon op komen dagen met je pasjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:41 schreef luckass het volgende:
Dat kwalificatietoernooi van Rosmalen.
Last Direct Acceptance is iemand zonder singles ranking.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, week voor Wimbledon dus het hoofdtoernooi is al om te huilen, laat staan de qualies. Volgens mij is het inmiddels zo dramatisch dat iedereen met een KNLTB rating het ook nog mag proberen, gewoon op komen dagen met je pasje
Is toch altijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:41 schreef luckass het volgende:
BAASquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:41 schreef luckass het volgende:
Dan kom ik kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef Chriz7k het volgende:
[..]
BAAS
Ga ik volgend jaar proberen, eventjes $30 neerleggen voor een lidmaatschap bij de ITF en knallen maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |