Of in de finale. Dat hij in straight sets verliest van Federer, Nadal of Djokovic.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:25 schreef Salamando het volgende:
Murray speelde sterk hoor, helaas gaat hij het rond de kwart/halve finale Wimbledon waarschijnlijk verpesten.
Meestal gebeurt dat in de halve finale, daaromquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of in de finale. Dat hij in straight sets verliest van Federer, Nadal of Djokovic.
Van Ward toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of in de finale. Dat hij in straight sets verliest van Federer, Nadal of Djokovic.
Eilandbewoners = inteelt. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
James Ward is ook weer zo'n typische in Engeland opgeleide spelert
Lekker alles vlak blijven slaan, effect is voor mietjes. Ze leren ze alleen maar om redelijk op gras te spelen daar in Engeland, en dat voor die 4 weken in het jaar dat er op gras gespeeld wordt
En het ook nog gek vinden dat ze met dat megabudget van ze (in vergelijk met andere landen) zo weinig toppers afleveren
Serve Volley, mits goed uitgevoerd, is heerlijk manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Lagrinta het volgende:
http://nos.nl/video/24727(...)itel-uit-handen.html
Wat ben ik blij dat dit achterlijke serve and volley spel niet meer zichtbaar is in tennis. Jan Siemerink met zn idiote service en ballen onderin het net. Ga vissen vangen of zo.
Idd, Henman was eigenlijk één van de laatste..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Serve Volley, mits goed uitgevoerd, is heerlijk man![]()
Te weinig van te zien op de huidige Tour
Goed uitgevoerd kan mooi zijn. Maar dubbelen waar je het vaak ziet vind ik bijvoorbeeld bijna een totaal andere sport.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gravel is sneller, gras is trager.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Komt vooral door de banen natuurlijk.
Aan de andere kant vraag ik me af wat voor rol Ivanisevic zou spelen heden ten dage. Zn groundstrokes vond ik maar matig, zeker zn backhand en zn volleys ook niet briljant.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Probleem is dat gras steeds trager is gemaakt. In plaats van dat S&V spelers zich kunnen aanpassen aan andere ondergronden hebben steeds meer hardhitters en gravelrukkers zich het gras eigen gemaakt. Toch jammer wel ...
Heb je een punt, dubbelen is zeker bijna een andere sport. Komt ook vooral omdat veel koppels bestaan uit gasten die het in de single niet redden en dus tot hun 38e door moeten om hun pensioen binnen te tennissen in de dubbelschema's (uitzondering is Baas Normanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Goed uitgevoerd kan mooi zijn. Maar dubbelen waar je het vaak ziet vind ik bijvoorbeeld bijna een totaal andere sport.
Ik noem Michiel Schapers sinds die partij altijd Michiel Schamers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Lagrinta het volgende:
http://nos.nl/video/24727(...)itel-uit-handen.html
Wat ben ik blij dat dit achterlijke serve and volley spel niet meer zichtbaar is in tennis. Jan Siemerink met zn idiote service en ballen onderin het net. Ga vissen vangen of zo.
En tapijt is ook verdwenen. Ballen zijn tussendoor ook nog trager geworden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Probleem is dat gras steeds trager is gemaakt. In plaats van dat S&V spelers zich kunnen aanpassen aan andere ondergronden hebben steeds meer hardhitters en gravelrukkers zich het gras eigen gemaakt. Toch jammer wel ...
Was vooral een koning op tapijt (toen nog wel) en gras ja. Maar toch ook finales en titels op gravel gehaald, en minimaal QF op elke Grand Slam. Tennissen kon hij toch echt wel, beter dan bijvoorbeeld een Karlovic.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Aan de andere kant vraag ik me af wat voor rol Ivanisevic zou spelen heden ten dage. Zn groundstrokes vond ik maar matig, zeker zn backhand en zn volleys ook niet briljant.
Jullie zijn het dus eens. Michiel Schaamers, heerlijk. Geweldig dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij is na deze partij (http://nos.nl/video/24727(...)itel-uit-handen.html) deuitgevonden.
En hij was ook nog eens een leftie, wat ook een aardig voordeel is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Was vooral een koning op tapijt (toen nog wel) en gras ja. Maar toch ook finales en titels op gravel gehaald, en minimaal QF op elke Grand Slam. Tennissen kon hij toch echt wel, beter dan bijvoorbeeld een Karlovic.
Wie zijn het eens?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jullie zijn het dus eens. Michiel Schaamers, heerlijk. Geweldig dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |