Ja, aan zijn linkerenkel. Hij weet nog neit of hij Wimbledon speelt.quote:
Pensioen is soms een goed ideequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, aan zijn linkerenkel. Hij weet nog neit of hij Wimbledon speelt.
dan had je hun halve finale op queens moeten zien, alleen maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Roddick en Murray? Die heb ik nog nooit een enkelhandige backhand zien slaan?
http://sport.fok.nl/speci(...)tennisbroertjes.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef franklop het volgende:
Morgen een special speciaal voor Wimderon op FOK!sport in het kader van de België-week
Ik heb nu wat stukjes teruggezien, maar ik zie ze geen enkele keer een enkelhandige backhand slaan. Een bal slicen met een hand of een bal die buiten je bereik is en nog maar met een hand terug te halen is volstaat niet als het slaan van een enkelhandige backhand he.. Als ze een passeerslag willen slaan doen ze dat gewoon met een dubbelhandige backhand. Tsonga slaat ballen met een enkelhandige backhand, die hij gewoon met zijn dubbelhandige backhand kan slaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
dan had je hun halve finale op queens moeten zien, alleen maar
Bron.quote:Jimmy Connors: 'Today's rivalries can be soft'
Jimmy Connors doesn’t think much of today’s men’s tennis rivalries and says they don’t compare to his with John McEnroe. "Today’s rivalries can be soft. As I look back, there was so much more that went into it than [playing] tennis," Connors said in a conference call to promote World TeamTennis. "It was like the Los Angeles Lakers against the Boston Celtics. Tennis was the stage, but tennis was almost secondary. Our rivalry was true, deep. I would have played him on crutches! There was nothing quiet about it. I wasn’t afraid to let him know [how I felt] and he wasn’t afraid to let me know."
McEnroe added: "Today, the players are too professional [toward each other]. They [like each other] too much."
Daa ris het ook zo veranderd? Ik vind het wel wat spannender als spelers het elkaar niet gunnen. Dat geeft toch wat extra spanning. Nu is het bijna een soort vriendenclubje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Lagrinta het volgende:
Volledig mee eens, kijk ook naar de F1.
In de F1 praten alle coureurs namen het team. Niet "I did a test in the wind tunnel today." Nee "Our team did a test in the wind tunnel today."quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daa ris het ook zo veranderd? Ik vind het wel wat spannender als spelers het elkaar niet gunnen. Dat geeft toch wat extra spanning. Nu is het bijna een soort vriendenclubje.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:12 schreef Chriz11k het volgende:
Caņas is de nieuwe coach van Gulbis, dat komt dus helemaal goed.
Inderdaad, schandalig dat een levende legende als Rogier dit podium niet wordt geboden.quote:Rogier Wassen droomt er stiekem nog van om volgend jaar op de Olympische Spelen van Londen uit te komen. NOC*NSF belette hem drie jaar geleden de gang naar het grootste sportevenement dat destijds in Beijing plaatsvond. Zijn beoogde partner Robin Haase stond niet hoog genoeg op de wereldranglijst.
"Dat was wel balen. Het is triest dat jongens als ik en Raemon Sluiter nooit de Spelen hebben meegemaakt. Dat is toch waar een sporter van droomt", aldus Wassen die komende week op Wimbledon voor de 30e keer op rij deelneemt aan een grandslamtoernooi in het dubbelspel.
Voor Londen is de NOC*NSF wat soepeler. Er ligt ruimte voor een vast dubbelkoppel. "Als het binnen bereik is, wil ik daar wel voor gaan. Maar dan moet het wel serieus zijn."
Wassen verdedigen, respectquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:35 schreef Norrage het volgende:
Wassen heeft gewoon top 30 in de dubbel gestaan, en wel degelijk redelijke resultaten geboekt. Ok, niet met de DC, maar om hem op basis daarvan volledig af te schrijven vind ik ook wat flauw. Feit is dat de OS criteria van de NOC*NSF gewoon achterlijk zijn.
En Rogiertje gaat nu echt geen kans meer maken op de OS volgend jaar hoor, wat ie nu presteert is gewoon hopeloos (maar een paar jaar geleden niet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |