Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef Norrage het volgende:
Murray hele wedstrijd geglimlachtwat een andere speler is hij dan zeg! Fantastische pot en wat een sfeer. Murray die goed in zijn vel zit belooft wat voor Wimbledon!
Sinds hij Mister Spontaneity is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Norrage het volgende:
Waarom slaat tsonga ineens enkelhandige backhands??? :S
Ja, alleen is Hewitt ook niet veel meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Norrage het volgende:
Wat speelt Rochus dan uit het niets weer goed tegen Hewitt!
quote:
Roddick en Murray doen dat ook, denk dat het een efficiënte en effectieve slag is op het gras. Je ziet hem eigenlijk alleen bij de profs en de beginnelingen (nivo 8 - 9)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Norrage het volgende:
Dat doet hij nu al een tijdje inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Norrage het volgende:
Roddick en Murray? Die heb ik nog nooit een enkelhandige backhand zien slaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Roddick en Murray doen dat ook, denk dat het een efficiënte en effectieve slag is op het gras. Je ziet hem eigenlijk alleen bij de profs en de beginnelingen (nivo 8 - 9)
Sick. Hoe simpel deze slag eruitziet, zo moeilijk is ie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doet hij nu al een tijdje inderdaad. En hij slaat ze nog best goed ook.. Ik zag hem vandaag zelfs de 'Federer backhand flick' maken als passeerslag, zag er best netjes uit
.
Deze dus:
Alleen dan crosscourt. En niet zo goed als deze 2 natuurlijk
Oneens. Mn trainer raadde veel spelers aan om enkelhandig te proberen. Hij is dan ook een groot Sampras en Federer fan en dat kon ik niet altijd waarderen. Er zijn wel goede clubspelers die een goede enkelhandige backhand hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Roddick en Murray doen dat ook, denk dat het een efficiënte en effectieve slag is op het gras. Je ziet hem eigenlijk alleen bij de profs en de beginnelingen (nivo 8 - 9)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |