Klinkt inderdaad plausibelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:00 schreef Aether het volgende:
En toen bleek dat men een nul vergeten was in de e-mail en het eigenlijk 100 dagen moest zijn
Dat moe(s)t bij ATB ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb maar WU bank aangevraagd, maar kan je daar eigenlijk net als bij MoneYou meerdere rekeningen onderhouden? Dat is voor mij wel erg belangrijk namelijk
En wel apart systeem, ze geven je geen echt banknummer bij WU. Je moet overmaken naar een algemeen nummer en dan in je omschrijving je rekeningnummer zetten. Is nou ook niet echt super profi.
Anders ook maar is bij BoS of NIBC Direct oid kijken...
Ok. Ik vind LPB niet de snelste, maar zo snel heb ik m'n geld meestal ook niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij was het een dag.
Eerst een dag om te activeren, de volgende dag kon ik overmaken.
Nee. Je hebt gewoon één rekening, net als bij andere banken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb maar WU bank aangevraagd, maar kan je daar eigenlijk net als bij MoneYou meerdere rekeningen onderhouden? Dat is voor mij wel erg belangrijk namelijk
Ik zie dat wel vaker. Het had een goede reden maar die ben ik vergetenquote:En wel apart systeem, ze geven je geen echt banknummer bij WU. Je moet overmaken naar een algemeen nummer en dan in je omschrijving je rekeningnummer zetten. Is nou ook niet echt super profi.
BoS ben ik weggegaan vanwege hun achterlijke manier van inloggenquote:Anders ook maar is bij BoS of NIBC Direct oid kijken...
Ow dat is wel jammerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gewoon één rekening, net als bij andere banken.
Hoe moet dat dan daar?quote:BoS ben ik weggegaan vanwege hun achterlijke manier van inloggen.
Toen ik dat las bij MoneYou klonk het ook wel goed. Ze adverteerden er volgens mij mee dat ze uniek er in waren. Dat is wel jammer dan als je naar een andere bank gaat...quote:
Username + password, da's standaard, maar daarna ook nog een geheime vraag. Ik sloeg de antwoorden op de geheime vragen ook in mijn passwordsafe op, voerde het letterlijk in maar tot 3 keer toe werd ik er uit gegooid. Dit heb ik overigens van meer mensen gehoord en ook de helpdesk herkende het probleem.quote:[..]
Hoe moet dat dan daar?
NOU DAAR KAN JE DAN MOOI EEN KROKET VAN KOPEN!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook leuk weetje van MoneYou: als je een rekening opzegt wordt het tegoed EN de rente direct overgemaakt. Hoef je dus niet te wachten tot het eind van het kwartaal
Dit heeft niks met MY te maken, dat gebeurt bij alle banken waar je je rekening opzegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook leuk weetje van MoneYou: als je een rekening opzegt wordt het tegoed EN de rente direct overgemaakt. Hoef je dus niet te wachten tot het eind van het kwartaal
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Er staat toch ook in de mail dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan?
quote:Ben je akkoord?
Indien je akkoord bent met de nieuwe voorwaarden, hoef je niets te doen. Wanneer je niet akkoord bent, neem dan vóór 5 september 2011 contact met ons op via een e-mail aan klantenservice@moneyou.nl.
Als we niets van je horen, nemen we aan dat je akkoord bent met de wijzigingen en gelden de nieuwe voorwaarden voor jou per 5 september 2011.
Sorry, heb de mail zelf nog niet gelezen, alleen de discussie hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Er staat toch ook in de mail dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan?
Blij dat ik daar geen rekening hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
NWS-topic:
MoneYou-klanten moeten elke tien dagen inloggen
Ik heb het in het verleden gehad dat ik dat gewoon pas aan het eind van de rit kreeg, ondanks dat ik opgezegd had en allang weg was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit heeft niks met MY te maken, dat gebeurt bij alle banken waar je je rekening opzegt.
quote:Hierbij bevestigen we dat, naar aanleiding van het ontvangen verzoek, de klantrelatie met MoneYou is beeindigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |