Dit heeft niks met MY te maken, dat gebeurt bij alle banken waar je je rekening opzegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook leuk weetje van MoneYou: als je een rekening opzegt wordt het tegoed EN de rente direct overgemaakt. Hoef je dus niet te wachten tot het eind van het kwartaal
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Er staat toch ook in de mail dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan?
quote:Ben je akkoord?
Indien je akkoord bent met de nieuwe voorwaarden, hoef je niets te doen. Wanneer je niet akkoord bent, neem dan vóór 5 september 2011 contact met ons op via een e-mail aan klantenservice@moneyou.nl.
Als we niets van je horen, nemen we aan dat je akkoord bent met de wijzigingen en gelden de nieuwe voorwaarden voor jou per 5 september 2011.
Sorry, heb de mail zelf nog niet gelezen, alleen de discussie hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Er staat toch ook in de mail dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan?
Blij dat ik daar geen rekening hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
NWS-topic:
MoneYou-klanten moeten elke tien dagen inloggen
Ik heb het in het verleden gehad dat ik dat gewoon pas aan het eind van de rit kreeg, ondanks dat ik opgezegd had en allang weg was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit heeft niks met MY te maken, dat gebeurt bij alle banken waar je je rekening opzegt.
quote:Hierbij bevestigen we dat, naar aanleiding van het ontvangen verzoek, de klantrelatie met MoneYou is beeindigd.
Een vriend van mij ook zojuist .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:05 schreef MaGNeT het volgende:
1 collega heeft z'n geld er zojuist ook al weggehaald...
Voor mij is het ook "set and forget"... Alleen als ik geld verplaats of m'n saldo wil weten log ik in, voor de rest geen behoefte om er naar te kijken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
Lekker snugger van money you. Als ik daar een rekening had had ik hem ook per direct opgezegd (al was het maar omdat ik straks 14 dagen op vakantie ben )
Ik gooi mijn centen al over van de ene naar de andere spaarbank als ik een flinke rentewijziging zie (in dit geval van Alex (1,5%) naar toprekening (2,6% en daarna 2,3% ) dus om zoiets als money you zou ik de rekening direct helemaal opzeggen. Grapjassen.
Sowieso gek op een spaarrekening. Op mijn alex rekening keek ik misschien een keer in de 2 maanden ofzo Op mijn betaalrekening kijk ik dan weer wel elke dag.
Op zondagmiddag even kijken hoe veel kroketten ik kan kopen vind ik altijd wel interessant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor mij is het ook "set and forget"... Alleen als ik geld verplaats of m'n saldo wil weten log ik in, voor de rest geen behoefte om er naar te kijken...
Ik denk juist dat het hun bedoeling is om een hele bulk klanten te lozen. Die zien al lang aankomen dat ze straks de rente van "al die klanten" niet meer kunnen betalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
Lekker snugger van money you. Als ik daar een rekening had had ik hem ook per direct opgezegd (al was het maar omdat ik straks 14 dagen op vakantie ben )
Nu weet ik niet hoe ze het precies hebben geregeld, maar MoneYou heeft natuurlijk nog andere activiteiten behalve sparen. Als ze hierdoor in de problemen komen wat betreft sparen lijkt mij dat de andere activiteiten als leningen en verzekeringen ook in gevaar komen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het hun bedoeling is om een hele bulk klanten te lozen. Die zien al lang aankomen dat ze straks de rente van "al die klanten" niet meer kunnen betalen.
Stel gewoon een bezopen voorwaarde, en de mensen vertrekken massaal. Geniaal, een bank die zelf al zn klanten wegjaagt, en dan de tent sluit. Dan hoeft Lakeman er deze keer niet aan te pas te komen.
Ben benieuwd of er reactie op gaat komen...quote:Beste,
Vanochtend heb ik de e-mail ontvangen waarin de nieuwe voorwaarden duidelijk worden gemaakt. Vooral het punt dat er elke 10 dagen ingelogd moet worden trok mijn (en velen met mij op internet) aandacht. Wat is hier de gedachte achter? Er wordt geadverteerd met onbeperkte voorwaarden, ik vind een verplichting van een keer inloggen per 10 dagen toch echt een beperkende voorwaarde....Wat nu als je op vakantie bent?
Het is een spaarrekening, dit houdt in dat velen niet elke week even kijken naar hun saldo. Eventuele nieuwsberichten of wijzigingen kunnen prima medegedeeld worden via een e-mail, op dezelfde manier als de nieuwe voorwaarden zijn gecommuniceerd.
Ik vind het jammer en vreemd dat zo'n beperkende maatregel wordt ingesteld. Ik wil hierbij dan ook aangeven dat ik niet akkoord ga met de nieuwe voorwaarden en per direct mijn rekening heb opgezegd.
Vriendelijke groeten,
*naam*
Naja, het is m'n probleem ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe ze het precies hebben geregeld, maar MoneYou heeft natuurlijk nog andere activiteiten behalve sparen. Als ze hierdoor in de problemen komen wat betreft sparen lijkt mij dat de andere activiteiten als leningen en verzekeringen ook in gevaar komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |