quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben al even terug overgestapt op Westland Utrecht, met wel meer mensen uit dit topic. Dat was zo geregeld .
2.7% overigens.
quote:Hartelijk dank voor uw aanvraag voor een SpaarOnline Rekening.
Uw aanvraagnummer is: xxxxx
U ontvangt van ons een e-mail met het rekeningnummer van uw SpaarOnline Rekening. Vervolgens kunt u uw spaargeld overmaken naar uw SpaarOnline Rekening. Na ontvangst van uw storting sturen wij per e-mail uw wachtwoord voor toegang tot uw persoonlijke spaarpagina in mijnwestlandutrechtbank.nl.
Verloopt er iets in dit proces niet volgens afspraak? Neemt u dan contact met ons op. Houd in dat geval uw aanvraagnummer 31740 bij de hand.
Als u nog vragen heeft, dan kunt u bellen met het algemene nummer van WestlandUtrecht Bank: 020 - 528 28 28. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur. Daarnaast kunt u ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier. Ook als u andere vragen of opmerkingen heeft, kunt u contact met ons opnemen.
Vergeet je aanvraagnummer niet de wissen uit je post (goed kijken)quote:
Klinkt inderdaad plausibel Maar nu hebben ze gewoon pech en ik geluk dat ik nu een rekening bij LPB hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:00 schreef Aether het volgende:
En toen bleek dat men een nul vergeten was in de e-mail en het eigenlijk 100 dagen moest zijn
Bij mij was het een dag .quote:
Dat moe(s)t bij ATB ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb maar WU bank aangevraagd, maar kan je daar eigenlijk net als bij MoneYou meerdere rekeningen onderhouden? Dat is voor mij wel erg belangrijk namelijk
En wel apart systeem, ze geven je geen echt banknummer bij WU. Je moet overmaken naar een algemeen nummer en dan in je omschrijving je rekeningnummer zetten. Is nou ook niet echt super profi.
Anders ook maar is bij BoS of NIBC Direct oid kijken...
Ok. Ik vind LPB niet de snelste, maar zo snel heb ik m'n geld meestal ook niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij was het een dag .
Eerst een dag om te activeren, de volgende dag kon ik overmaken .
Nee. Je hebt gewoon één rekening, net als bij andere banken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb maar WU bank aangevraagd, maar kan je daar eigenlijk net als bij MoneYou meerdere rekeningen onderhouden? Dat is voor mij wel erg belangrijk namelijk
Ik zie dat wel vaker. Het had een goede reden maar die ben ik vergeten . Binck doet het ook zo volgens mij.quote:En wel apart systeem, ze geven je geen echt banknummer bij WU. Je moet overmaken naar een algemeen nummer en dan in je omschrijving je rekeningnummer zetten. Is nou ook niet echt super profi.
BoS ben ik weggegaan vanwege hun achterlijke manier van inloggen .quote:Anders ook maar is bij BoS of NIBC Direct oid kijken...
Ow dat is wel jammerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gewoon één rekening, net als bij andere banken.
Hoe moet dat dan daar?quote:BoS ben ik weggegaan vanwege hun achterlijke manier van inloggen .
Toen ik dat las bij MoneYou klonk het ook wel goed. Ze adverteerden er volgens mij mee dat ze uniek er in waren. Dat is wel jammer dan als je naar een andere bank gaat...quote:
Username + password, da's standaard, maar daarna ook nog een geheime vraag. Ik sloeg de antwoorden op de geheime vragen ook in mijn passwordsafe op, voerde het letterlijk in maar tot 3 keer toe werd ik er uit gegooid. Dit heb ik overigens van meer mensen gehoord en ook de helpdesk herkende het probleem.quote:[..]
Hoe moet dat dan daar?
NOU DAAR KAN JE DAN MOOI EEN KROKET VAN KOPEN!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook leuk weetje van MoneYou: als je een rekening opzegt wordt het tegoed EN de rente direct overgemaakt. Hoef je dus niet te wachten tot het eind van het kwartaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |