Speel dat nog regelmatig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:53 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha Nice!
Die spellen van toen moet je nu nog eens spelen.. Das echt leuk man..
Duckhunt!!
Lichtblauw is Punk IPA, donkerblauw is 77 Lager, paars is Riptide!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
Die linkse he... dat is toch die met die rare namen? Heb je ook in blauw en paars?
(Ja sorry, weet de naam niet he.... wel de kleuren natuurlijk)
Inderdaad. Helemaal niet erg als iemand een uur te laat was. Ik zat wel chill op het terras met een biertjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar nu is het dan paniek. Toen kon je gewoon op het terras gaan zitten en wachten.
Is hij ook nog iets te jong voor hequote:
Tot je een ons woog want je kon elkaar niet bereiken en er was een misverstandje of iets tussen gekomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar nu is het dan paniek. Toen kon je gewoon op het terras gaan zitten en wachten.
Ja goed bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind!!![]()
![]()
![]()
Mama als het goed is mag je een krantenwijk als je 13 bent. Help jij mij dit weekend even met een krantenwijk vinden.
Goed bezig die koter
Welnee. Hij kan kranten in een brievenbus duwen, volkomen geschikt dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij ook nog iets te jong voor he
Zo'n bak achter zn driewieler en gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Welnee. Hij kan kranten in een brievenbus duwen, volkomen geschikt dus.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Welnee. Hij kan kranten in een brievenbus duwen, volkomen geschikt dus.
In China naaien ze op die leeftijd al voetballen in elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij ook nog iets te jong voor he
Hehe.. Hallo? Halloo-hooo..? Ik zie je al staan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef JoeBravo het volgende:
de zoemer van de school hierachter is irritant: dacht beide keren dat het de deurbel was
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe.. Hallo? Halloo-hooo..? Ik zie je al staan.
Aan de ene kant wil ik ook liever dat hij even wacht tot hij met de brugklas is begonnen. Ik vind het toch belangrijker dat hij zijn havo gaat afmaken dan die krantenwijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed bezig.
Tegenwoordig hoor je veel dat de kinderen geen tijd hebben voor een bijbaantje vanwege school.
Dank, dank, maar dát was niet mijn stylo. Ik nam de biertjes mee, en iemand anders de whiskies. Maar dat is me zeker wel bevallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LaphroaigTalisker.
I like your style.
Dat was het ook wel, maar wel echt mokerslagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zozo dat ziet er lekker uit.. (ookal is de foto niet voor mij bedoeld)
O dan is het de overige tekst die op het flesje staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lichtblauw is Punk IPA, donkerblauw is 77 Lager, paars is Riptide!
Dus als dat rare namen zijn . . .
Dat ben ik ook gaan doen. Had ik een dikke computer, luxe TV, spelcomputers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Royco1 het volgende:
Was ook echt een standaard antwoord van mijn vader als ik kwam zeuren om iets.
Ga maar werken dan kun je het zelf kopen.
Die kun je niet bij de AH kopen . . .quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan is het de overige tekst die op het flesje staat
Volgens mij hebben die bij de AH Nederlandse namen.....
Waar kan ik 77 lager vinden denk je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die kun je niet bij de AH kopen . . .
Er staat wel hele leuke tekst altijd op het flesje.
Oh, toch wel Flying Dog, dat dacht ik al, ik kon alleen niet goed zien welke het was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Men ziene, vlnr:
- BrewDog 5 A.M. Saint, lekker fruitig en hoppig om in te komen;
- Flying Dog Snake Dog, een IPA om de bitterheid even op te warmen;
- Flying Dog Gonzo Imperial Porter "Wild Dog". Dat laatste betekent dat het een speciale oplage is, in whisk(e)yvaten gerijpt.
- Bat Out Of Hell, Oak Aged edition;
- Emelisse Russian Imperial Stout "Laphroaig Cask Aged". Wat een killer;
- Mc Illroy
- Laphroaig 10 YO
- Talisker 10 YO.
We zijn eerst met de drie whiskies begonnen in oplopende sterkte (zoals beschreven dus) en daarna alle biertjes gedaan. En daarna nog een keertje die Laphroaig.
Hier staat er altijd wel eentje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar kan ik 77 lager vinden denk je?
Ik ook. Nu ben ik een pauper. Maar wel een gelukkige pauper.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ben ik ook gaan doen. Had ik een dikke computer, luxe TV, spelcomputers.
Ik was echt loaded als tiener, werkte ook heel veel. Nu leef ik aan de onderkant van de samenleving
Mooi anders kom ik hem wel bij jou ophalenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier staat er altijd wel eentje.
Verder: sja, een beetje grote slijter zou ik gewoon in Emmen proberen erover aan te spreken of hij het heeft/kan bestellen. Ergens bij Boven-Leeuwen schijnt ook een slijter te zijn die het kan bestellen dus dan zou je zeggen dat dat in Emmen ook moet lukken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Nu ben ik een pauper. Maar wel een gelukkige pauper.
kun je dan betalen in natura?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders kom ik hem wel bij jou ophalen
Nou ja, als je nog een keer naar Purm gaat kan je wel omrijden ja. Anders wordt het wel een érg duur flesje. (kost trouwens 2,20 bij de slijter hier, mocht dat interessante info zijn).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders kom ik hem wel bij jou ophalen
Wasmand? Voor de vuile was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
niet handig, de geleende wasmand terugbrengen voor je er zelf één hebt
*vouwkratje pakt*
Ik ben decadent, ik heb Apple.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook. Nu ben ik een pauper. Maar wel een gelukkige pauper.
Nee.quote:
Ik ga volgende week naar Purmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, als je nog een keer naar Purm gaat kan je wel omrijden ja. Anders wordt het wel een érg duur flesje. (kost trouwens 2,20 bij de slijter hier, mocht dat interessante info zijn).
Ik heb nooit een wasmand gehad.. altijd geimproviseerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
niet handig, de geleende wasmand terugbrengen voor je er zelf één hebt
*vouwkratje pakt*
Leven van zonlichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Als ik geld had, kwam ik naar Malta.
Oh jeej.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben decadent, ik heb Apple.
@Huppel, moet eigenlijk een nieuwe Fokke & Sukke dus.
Ik hier wel 2 appels op mijn bureau liggen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben decadent, ik heb Apple.
@Huppel, moet eigenlijk een nieuwe Fokke & Sukke dus.
Ik drie peren. Top that!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hier wel 2 appels op mijn bureau liggen!
Nee. Ik zei toch al dat ik een pauper was? Pest mij niet zo!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
In het kader van KindNietVerwaarlozen: ik ga voetballen, daag!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
In het kader van KindNietVerwaarlozen: ik ga voetballen, daag!
Vraag het dan niet of het mag als je het al gelijk doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik hier even een compliment naar Philips dumpen?
Via de mail wat heen en weer gemaild, speakertjes in Frankrijk gekocht, maar helaas defect.
Nu mag ik het product milieu vriendelijk deponeren (dat moest van de man). En wordt er een nieuw product naar me toe gestuurdterwijl ik het in frankrijk gekocht heb, 0,0 moeilijk doen. Top!
voor schone was van machine naar droogrekquote:
't vouwkratje bevalt me ook wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit een wasmand gehad.. altijd geimproviseerd
De 18de is ze in Emmen op Retropop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgenavond speelt die in scheveningen
Vanavond op de UT,en daarvoor nog Sunburst, ben sauners, caro emerald, candy dulfer, en waylanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgenavond speelt die in scheveningen
Bij de AH XL hebben ze'm hier hoor, echtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die kun je niet bij de AH kopen . . .
Er staat wel hele leuke tekst altijd op het flesje.
niet iedereen heeft een AH XLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de AH XL hebben ze'm hier hoor, echt
Weet nou niet of je daar om moet lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
whehehe, de 2 monteurs die m'n bed in elkaar aan het zetten zijn, zijn ruzie aan het maken over hoe het in elkaar moet
Wat geinig, waar is dat en wat kost dat daar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze! En ik bedoelde met de rare naam de "Trashy Blonde"
Die hebben ze bij ons bij de AH
er bij gaan zitten janken schiet ook niet opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet nou niet of je daar om moet lachen![]()
Wel een bazen AH heb je dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die Trashy Blonde is best okay trouwens, maar niet meer dan één van drinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
mijn gedachte!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
wordt de andere anders jaloers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Trashy Blonde is best okay trouwens, maar niet meer dan één van drinken.
Ja zoiets!quote:
komt wel goed zo te zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze die bij elke AH XL hebben is dat nog wel een optie voor Huppelmuts, al is de dichtbijzijndste AH XL in Assen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij in Arnhemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze die bij elke AH XL hebben is dat nog wel een optie voor Huppelmuts, al is de dichtbijzijndste AH XL in Assen.
Eindhoven. Geen idee wat ze kosten eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat geinig, waar is dat en wat kost dat daar?
Oi.. uitstel van executie..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik had haar verkeerd begrepen,vandaag ging ze 3 vullingen vervangen en volgende week beide verstandskiezen trekken...
Maar je hebt wel een vrouwelijke tandartsin!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik had haar verkeerd begrepen,vandaag ging ze 3 vullingen vervangen en volgende week beide verstandskiezen trekken...
Ja die hebben best wel veel biertjesquote:
voor mij ookquote:
Dus nog een keer pijnlijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
mental note om dan dus niet daar de limbabwelaan maar die andere te gaan..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven. Geen idee wat ze kosten eigenlijk
Die hebben niet zoveel speciaalbier, tenminste hier de Gall en Gall niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die hebben best wel veel biertjesEn anders zit er nog een Gall & Gall naast.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel speciaalbier, tenminste hier de Gall en Gall niet.
En die hadden het lef om me naar mijn id te vragen.
nog een keer stressenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Is die kroeg niet van jou of had je hem tóen nog niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb je bijna je eigen kroeg gaan ze vragen of je wel oud genoeg bent.
Toen had ik hem nog net nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die kroeg niet van jou of had je hem tóen nog niet?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb je bijna je eigen kroeg gaan ze vragen of je wel oud genoeg bent.
Heb jij al je rijbewijs dan?quote:
Ik heb het juist over de Limbabwelaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef clevy het volgende:
[..]
mental note om dan dus niet daar de limbabwelaan maar die andere te gaan..
Hij besteld via De Man van Drank, en daar is ie nog niet binnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, wat zei de slijter gister over de 77 Lager?
i knows.. ben nog niet toe aan forum figuren irl tegen te komen..quote:
Sexy hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu voel ik mijn neus en bovenlip niet. En praat ik als Daffy Duck
Ja leuk is dat hè!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu voel ik mijn neus en bovenlip niet. En praat ik als Daffy Duck
Ja idd. Ik vind het ook best eng dat ze boven en onder in een keer gaat doen...quote:
Dat dacht ikquote:
Volgende keer effe vragen of je de eerste in Nederland bent die een fust 77 Lager in zijn café heeft hangen. Als dat zo is kunnen we natuurlijk ludicrous hard reclame gaan maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij besteld via De Man van Drank, en daar is ie nog niet binnen.
Die hebben het niet standaard op voorraad.
Zal ik meegaan om je handje vast te houden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vind het ook best eng dat ze boven en onder in een keer gaat doen...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik meegaan om je handje vast te houden?
Of jij de mijne dan waarschijnlijk
Nou heb een beetje rondgekeken op de site van die gasten en volgens mij is het wel een bedrijf dat daar veel aan doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer effe vragen of je de eerste in Nederland bent die een fust 77 Lager in zijn café heeft hangen. Als dat zo is kunnen we natuurlijk ludicrous hard reclame gaan maken.
Dat lijkt me gewoon gelul, echt. Kinderen hebben het écht niet druk, dat KAN niet. ZEKER niet als je op school zit. En als dat wel zo is, dan is het niveau van het onderwijs misschien te hoog.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja goed bezig.
Tegenwoordig hoor je veel dat de kinderen geen tijd hebben voor een bijbaantje vanwege school.
Waarom nu weer meteen zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zal lang verhalen over hoe die naalden zo ver achter mijn gehemelte in gingen dat het leek of ze mijn keel moest verdoven..
Juh, die Flying Dog biertjes komen daar ook allemaal vandaan. Maar op fust? Ik betwijfel het!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou heb een beetje rondgekeken op de site van die gasten en volgens mij is het wel een bedrijf dat daar veel aan doet.
Omdat ik weet dat jij enkel mee wil gaan voor leedvermaak!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nu weer meteen zo?
Ik bied aan om je bij te staan en jij moet meteen weer gaan bitchen.
Dat is veel lekkerder met wodka!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De buurvrouw is feestmeloen aan het maken
Op fust is het hier bijna niet te krijgen volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juh, die Flying Dog biertjes komen daar ook allemaal vandaan. Maar op fust? Ik betwijfel het!
Heul nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij enkel mee wil gaan voor leedvermaak!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik meegaan om je handje vast te houden?
Of jij de mijne dan waarschijnlijk
Precies. Dus als jij zo'n 77 Lager als enige in Nederland op fust hebt kun je daar toch dik reclame mee maken (onder de geschikte mensen).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op fust is het hier bijna niet te krijgen volgens mij.
werkt dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat werkt heel goedquote:
D´r moet minimaal 1 hele fles in hoorquote:
Ik ben verliefd op jouw buurvrouwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de doelgroep klein is, laat staan dat ze allemaal naar die kroeg af gaan reizen om het uit de tap te kunnen drinken. Dus kosten zullen niet opwegen tegen de batenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Dus als jij zo'n 77 Lager als enige in Nederland op fust hebt kun je daar toch dik reclame mee maken (onder de geschikte mensen).
Ik heb maar een kleine meloen .. een halve nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D´r moet minimaal 1 hele fles in hoor
Waarom is ieder gemiddeld fap-partijtje bij jou direct ware liefdetm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw buurvrouw
Ja en je zit met de houdbaarheid he, dat kan een probleem zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat de doelgroep klein is, laat staan dat ze allemaal naar die kroeg af gaan reizen om het uit de tap te kunnen drinken. Dus kosten zullen niet opwegen tegen de baten
Werkt alleen met een hele meloenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleine meloen .. een halve nog![]()
Maar ga het dan wel eens uitproberen
flinke borrel pakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat ben ik chagrijnig. Wat moet ik daar eens aan doen?
Waarom is iedere gemiddelde verliefdheid bij jou direct ware liefdetm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is ieder gemiddeld fap-partijtje bij jou direct ware liefdetm?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat ben ik chagrijnig. Wat moet ik daar eens aan doen?
Ik ken geen gemiddelde verliefdheid en ik fap te weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom is iedere gemiddelde verliefdheid bij jou direct ware liefdetm?
quote:
Ah, je loopt dus op mij te miepen omdat je zelf last van zwart zaad krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken geen gemiddelde verliefdheid en ik fap te weinig
Well, I did made me smile a little! Had ik niet verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Well, I did made me smile a little! Had ik niet verwacht.
Nee, dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah, je loopt dus op mij te miepen omdat je zelf last van zwart zaad krijgt.
Hedde ge MIJ!!!! hier horen miepen?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet.Maar iedereen loopt hier te miepen, en ik dacht, `ik doe eens gezellig mee voor de verandering.´ Maar niet goed dus?
Chocola?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
Misschien moet ik naar de kapper gaan...of mezelf met wat anders verwennen ofzo.
Waarom bende gij chagrijnig dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
Misschien moet ik naar de kapper gaan...of mezelf met wat anders verwennen ofzo.
Nee, zo werkt dat niet bij mij.quote:
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.quote:
Das minder.... Schrijf een mail, lucht je hart en ga daarna lekker een stuk wandelen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij mij.
[..]
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.
Ja dat kan idd heel lastig zijn. Hoop dat je eruit komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij mij.
[..]
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.
Nee, we hebben vannacht al tot half 2 zitten bellen en er is geen ruzie ofzo hoor, maar is gewoon beetje lastig soms. Hij reageert compleet anders op dingen dan ik en dat geeft soms onenigheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das minder.... Schrijf een mail, lucht je hart en ga daarna lekker een stuk wandelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |