Juh, die Flying Dog biertjes komen daar ook allemaal vandaan. Maar op fust? Ik betwijfel het!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou heb een beetje rondgekeken op de site van die gasten en volgens mij is het wel een bedrijf dat daar veel aan doet.
Omdat ik weet dat jij enkel mee wil gaan voor leedvermaak!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nu weer meteen zo?
Ik bied aan om je bij te staan en jij moet meteen weer gaan bitchen.
Dat is veel lekkerder met wodka!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De buurvrouw is feestmeloen aan het maken
Op fust is het hier bijna niet te krijgen volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juh, die Flying Dog biertjes komen daar ook allemaal vandaan. Maar op fust? Ik betwijfel het!
Heul nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij enkel mee wil gaan voor leedvermaak!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik meegaan om je handje vast te houden?
Of jij de mijne dan waarschijnlijk
Precies. Dus als jij zo'n 77 Lager als enige in Nederland op fust hebt kun je daar toch dik reclame mee maken (onder de geschikte mensen).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op fust is het hier bijna niet te krijgen volgens mij.
werkt dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat werkt heel goedquote:
D´r moet minimaal 1 hele fles in hoorquote:
Ik ben verliefd op jouw buurvrouwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de doelgroep klein is, laat staan dat ze allemaal naar die kroeg af gaan reizen om het uit de tap te kunnen drinken. Dus kosten zullen niet opwegen tegen de batenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Dus als jij zo'n 77 Lager als enige in Nederland op fust hebt kun je daar toch dik reclame mee maken (onder de geschikte mensen).
Ik heb maar een kleine meloen .. een halve nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D´r moet minimaal 1 hele fles in hoor
Waarom is ieder gemiddeld fap-partijtje bij jou direct ware liefdetm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw buurvrouw
Ja en je zit met de houdbaarheid he, dat kan een probleem zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat de doelgroep klein is, laat staan dat ze allemaal naar die kroeg af gaan reizen om het uit de tap te kunnen drinken. Dus kosten zullen niet opwegen tegen de baten
Werkt alleen met een hele meloenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleine meloen .. een halve nog![]()
Maar ga het dan wel eens uitproberen
flinke borrel pakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat ben ik chagrijnig. Wat moet ik daar eens aan doen?
Waarom is iedere gemiddelde verliefdheid bij jou direct ware liefdetm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is ieder gemiddeld fap-partijtje bij jou direct ware liefdetm?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat ben ik chagrijnig. Wat moet ik daar eens aan doen?
Ik ken geen gemiddelde verliefdheid en ik fap te weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom is iedere gemiddelde verliefdheid bij jou direct ware liefdetm?
quote:
Ah, je loopt dus op mij te miepen omdat je zelf last van zwart zaad krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken geen gemiddelde verliefdheid en ik fap te weinig
Well, I did made me smile a little! Had ik niet verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Well, I did made me smile a little! Had ik niet verwacht.
Nee, dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah, je loopt dus op mij te miepen omdat je zelf last van zwart zaad krijgt.
Hedde ge MIJ!!!! hier horen miepen?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet.Maar iedereen loopt hier te miepen, en ik dacht, `ik doe eens gezellig mee voor de verandering.´ Maar niet goed dus?
Chocola?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
Misschien moet ik naar de kapper gaan...of mezelf met wat anders verwennen ofzo.
Waarom bende gij chagrijnig dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
Misschien moet ik naar de kapper gaan...of mezelf met wat anders verwennen ofzo.
Nee, zo werkt dat niet bij mij.quote:
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.quote:
Das minder.... Schrijf een mail, lucht je hart en ga daarna lekker een stuk wandelen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij mij.
[..]
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.
Ja dat kan idd heel lastig zijn. Hoop dat je eruit komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij mij.
[..]
Gedoe met vriend. Het wordt steeds duidelijker hoe enorm verschillend we zijn. Bijna letterlijk: zwart-wit. En dat irriteert me.
Nee, we hebben vannacht al tot half 2 zitten bellen en er is geen ruzie ofzo hoor, maar is gewoon beetje lastig soms. Hij reageert compleet anders op dingen dan ik en dat geeft soms onenigheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das minder.... Schrijf een mail, lucht je hart en ga daarna lekker een stuk wandelen...
Je kan ook gewoon schrijven zodat het uit je systeem is.... niet per se naar hemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we hebben vannacht al tot half 2 zitten bellen en er is geen ruzie ofzo hoor, maar is gewoon beetje lastig soms. Hij reageert compleet anders op dingen dan ik en dat geeft soms onenigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |