De 18de is ze in Emmen op Retropop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgenavond speelt die in scheveningen
Vanavond op de UT,en daarvoor nog Sunburst, ben sauners, caro emerald, candy dulfer, en waylanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgenavond speelt die in scheveningen
Bij de AH XL hebben ze'm hier hoor, echtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die kun je niet bij de AH kopen . . .
Er staat wel hele leuke tekst altijd op het flesje.
niet iedereen heeft een AH XLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de AH XL hebben ze'm hier hoor, echt
Weet nou niet of je daar om moet lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
whehehe, de 2 monteurs die m'n bed in elkaar aan het zetten zijn, zijn ruzie aan het maken over hoe het in elkaar moet
Wat geinig, waar is dat en wat kost dat daar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze! En ik bedoelde met de rare naam de "Trashy Blonde"
Die hebben ze bij ons bij de AH
er bij gaan zitten janken schiet ook niet opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet nou niet of je daar om moet lachen![]()
Wel een bazen AH heb je dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die Trashy Blonde is best okay trouwens, maar niet meer dan één van drinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
mijn gedachte!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
wordt de andere anders jaloers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Trashy Blonde is best okay trouwens, maar niet meer dan één van drinken.
Ja zoiets!quote:
komt wel goed zo te zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze die bij elke AH XL hebben is dat nog wel een optie voor Huppelmuts, al is de dichtbijzijndste AH XL in Assen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij in Arnhemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze die bij elke AH XL hebben is dat nog wel een optie voor Huppelmuts, al is de dichtbijzijndste AH XL in Assen.
Eindhoven. Geen idee wat ze kosten eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat geinig, waar is dat en wat kost dat daar?
Oi.. uitstel van executie..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik had haar verkeerd begrepen,vandaag ging ze 3 vullingen vervangen en volgende week beide verstandskiezen trekken...
Maar je hebt wel een vrouwelijke tandartsin!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik had haar verkeerd begrepen,vandaag ging ze 3 vullingen vervangen en volgende week beide verstandskiezen trekken...
Ja die hebben best wel veel biertjesquote:
voor mij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |