Bij mij ging de spelcomputer achter slot en grendel dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de afspraakAls ik het niet deed, mocht ik niet paardrijden
Mooie leeftijd toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry!
Dat vind ik net iets te erg voor een 13-jarige
Gelukkig is mijn zoon helemaal niet materialistisch!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, verwende kut maatschappij waar kinderen alles maar moeten hebben.... Het liefst het duurste.... Het is ook te triest voor woorden. En ouders doen er goed aan mee, want materialisme is status....
Dat je een kind hebt is al erg genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel erg dat ik, als leuke moeder met nog leuker kind, ook altijd word aangekeken op de idioterie van andere ouders.
Gelukkig heb ik het geld niet om materialistisch te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, verwende kut maatschappij waar kinderen alles maar moeten hebben.... Het liefst het duurste.... Het is ook te triest voor woorden. En ouders doen er goed aan mee, want materialisme is status....
Mja, paardrijden was mij heilig, dus ik belde gewoon netjes als ik vanaf m'n vriendinnetje terug naar huis fietstequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij ging de spelcomputer achter slot en grendel dan.
Jaquote:
Vast wel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Als hij nou 14 was.. Ja das vast een heel ander verhaal..
Zie het al voor me.. Sexuele voorlichting via de mobiel..
Is daar al een app voor?
Hadden jullie een spelcomputerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij ging de spelcomputer achter slot en grendel dan.
Hij is leuker dan de meeste volwassenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je een kind hebt is al erg genoeg
Gebeurd soms nog steeds. Vriendin stond ooit eens drie kwartier voor een cafe te wachten.. omdat ze met haar afspraak geen telefoonnr's had uitgewisseld en ze niet op facebook konquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Heerlijke tijden waren het. Gewoon een tijd afspreken met iemand, en dan drie kwartier wachten omdat je niet wist of de ander vertraging had of uberhaupt nog kwam en je daar voor jan lul stond.
Ik had een keer afgesproken met een vriendin, maar m'n trein reed niet en ik strandde ergens halverwege. Was ze haar telefoon vergetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebeurd soms nog steeds. Vriendin stond ooit eens drie kwartier voor een cafe te wachten.. omdat ze met haar afspraak geen telefoonnr's had uitgewisseld en ze niet op facebook kon
Ziet er gezellig uitquote:
Leeg en hol is het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Spezza19 het volgende:
Of lekker afspreken bij de kerk.. Sta je allebei in een andere plaats/dorp..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebeurd soms nog steeds. Vriendin stond ooit eens drie kwartier voor een cafe te wachten.. omdat ze met haar afspraak geen telefoonnr's had uitgewisseld en ze niet op facebook kon
Maar nu is het dan paniek. Toen kon je gewoon op het terras gaan zitten en wachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen hè? Was geen aanval op jou ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zoon helemaal niet materialistisch!
Hij geeft niks om merkkleding, loopt gewoon in schoenen van de scapino of bristol. Heeft liever een huisdier dan een spelcomputer.
Die telefoon kwam ook meer bij mij vandaan, voor mijn 'gemak' dan dat hij erom zeurde.
Dat zal zeker zo zijn maar het blijven etters!quote:
Haha, waarschijnlijk niet nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaZe hadden gezegd: Heb je kinderen? nee? Nou snel maken dan!
En toen kreeg ie blijkbaar een rode kop
Dus ik zei: We kunnen wel oefenen hoor, maar ik gok dat het niet gaat lukken!
Ach hij heeft nog 2 jongere broers. Dan doen die maar hun best
Al mijn geld ging op aan spelletjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hadden jullie een spelcomputer![]()
Ik moest het doen met een 286.. En daar zat mijn vader altijd op.. En als hij er niet was mocht ik er niet op..
Ik kreeg ook m'n eerste mobieltje (op m'n 18e ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zoon helemaal niet materialistisch!
Hij geeft niks om merkkleding, loopt gewoon in schoenen van de scapino of bristol. Heeft liever een huisdier dan een spelcomputer.
Die telefoon kwam ook meer bij mij vandaan, voor mijn 'gemak' dan dat hij erom zeurde.
MS DOSquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al mijn geld ging op aan spelletjes.
Maar ik kreeg ook pas een nintendo 8 bit toen iedereen zo'n beetje een supernintendo had.
En onze eerste pc was een xt. In de tijd dat de 486 net uitkwam.
Vet man, zo'n 4 kleuren cga scherm.
Haha Nice!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al mijn geld ging op aan spelletjes.
Maar ik kreeg ook pas een nintendo 8 bit toen iedereen zo'n beetje een supernintendo had.
En onze eerste pc was een xt. In de tijd dat de 486 net uitkwam.
Vet man, zo'n 4 kleuren cga scherm.
Men ziene, vlnr:quote:
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind!!![]()
![]()
![]()
Mama als het goed is mag je een krantenwijk als je 13 bent. Help jij mij dit weekend even met een krantenwijk vinden.
Goed bezig die koter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |