Kloptquote:
Inderdaad, een grote belofte, won nog het WK vrije trappen en dan in zo'n 'verval' raken..quote:
Janssen zocht ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Mark het volgende:
Theo janssen won de eerste uitgave, weet niet of er al een tweede is gehouden
Ander landquote:
Dat was de bondscoach, die ik bedoelde. Welke speler negeerde hij?quote:
quote:
Jip. Memorabel moment. Savage komt opgelopen, scheidsrechter steekt arm uit en Savage wordt gevloerd waarop Schearer de rode kaart laat zien aan de scheidsrechter.quote:
Sgoed.quote:
quote:
Inderdaadquote:
Mooiste voetbal ooit..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is de rechter persoon?
Ok!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef donroyco het volgende:
Stel nog maar een vraag MMUFC, ik moet er helaas van door...
Barcelona B speelt in Mini Estadiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ok!
Hoe heet het stadion waar Barçelona B zijn thuiswedstrijden afwerkt?
Weet ik niet. Wel het Catalaans elftalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef Bos81 het volgende:
Speelt of Speelde Andorra daar ook niet interlands? Staat me iets van bij dat Oranje daar ooit gespeeld heeft..
Juistquote:
SChalke, Gladbach, Frankfurt en Bayern Munchen sowieso denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Sportex het volgende:
Welke Duitse clubs hebben de UEFA Cup op hun naam weten te schrijven?
Tuurlijk.quote:
Mooiste met Van Aerle blijft bij een vrije trap, in die wedstrijd of de finale. Dat het muurtje niet op afstand staat en hij als dichstbijzijnde speler van de scheids geel krijgt. Hij kijken in het boekje van de scheids en doet van ehh krijg ik nu geel...?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooiste met Van Aerle blijft bij een vrije trap, in die wedstrijd of de finale. Dat het muurtje niet op afstand staat en hij als dichstbijzijnde speler van de scheids geel krijgt. Hij kijken in het boekje van de scheids en doet van ehh krijg ik nu geel...?
Blindquote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wie nam de beslissende strafschop toen Ajax de WB won in 95 ?
Yousinne Abdellaoui?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit? En noem drie clubs waar hij gespeeld heeft.
Kloptquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yousinne Abdellaoui?
Willem II NAC en ergens nog in Spanje dacht ik Vallecano?
quote:Nadat hij op 15 januari 2004 bij De Graafschap niet op de training verscheen, omdat hij na een uit de hand gelopen avondje stappen zijn roes lag uit te slapen in de slaapzaal van het trainingscomplex, werd Abedallaoui op staande voet ontslagen.
Santos?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef tong80 het volgende:
Welke Braziliaanse club was in de jaren 60 2 keer wereldkampioen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord staat hier boven, ik moet er vandoor, ga me in het Manila verkeer storten !Honey ! Take me drunk, i am home !
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af of het geraden gaat worden.Succes en riemen vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord staat hier boven, ik moet er vandoor, ga me in het Manila verkeer storten !
Had het nooit geraden
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af of het geraden gaat worden.Denk niet dat iemand het weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord staat hier boven, ik moet er vandoor, ga me in het Manila verkeer storten !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Juist. Als voetballer onderschat vind ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef PIETR het volgende:
Dat was de huidige technisch directeur, Martin van Geel.
ergens in 97/98 was de ruststand bij PSV-Feyenoord 3-0 uitslag 3-3. Maar verwacht niet dat het die wedstrijd is omdat in de vraag 1991 staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef tong80 het volgende:
Ken wel een paar wedstrijden waar een 3-0 achterstand nog werd hersteld.
Leverkusen - Espagnol. Ajax Benfica. Heerenveen - Ajax. Werder Bremen - Anderlecht.
Maar een wedstrijd van Feyenoord schiet me niet te binnen.
Was inderdaad een wedstrijd van Feyenoord back in the early 80's.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef donroyco het volgende:
Moet zeker een wedstrijd van Feyenoord zijn.
VVVquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:54 schreef glenncorvers het volgende:
Welke drie Eredivisie clubs die uitkomen in het seizoen 2011/2012 hebben nog nooit Europees voetbal gespeeld?
Heracles?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:46 schreef Mark het volgende:
De Graafschap ook niet, denk dat VVV in het verleden wel eens iets gepresteerd kan hebben
Hazes?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef tong80 het volgende:
Wie zong op de middenstip voor de legendarische WK kwalificatie-wedstrijd Nederland België in 1985 ?
Kan best goed zijn, aangezien de winnaar naar Mexico ging..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef Tarado het volgende:
Was toch niet de zangers zonder naam? die heeft ook een keer gezongen maar ik weet niet of het deze wedstrijd was
Juist het ging om het WK-86 in Mexico.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef Tarado het volgende:
Was toch niet de zangers zonder naam? die heeft ook een keer gezongen maar ik weet niet of het deze wedstrijd was
Bader Meinhoff weet ik toevallig. Gaat om Hans van Breukelen. Ik denk dat jij hetzelfde boek als mij thuis hebt staan. De tuinman, de tsaar en de zwarte tulp.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Tarado het volgende:
Noem de voetballer achter deze bijnamen;
De Wasem
Charlie Chaplin
Bader Meinhof
zijn drie verschillende spelers
Op Canvas wordt vanavond om 23:05 België-USSR uitgezonden (WK '86)quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist het ging om het WK-86 in Mexico.
Vragen welk nummer ze zong hoef ik dus niet
Dat is juist, het boekje heb ik niet, las er toevallig een recensie overquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bader Meinhoff weet ik toevallig. Gaat om Hans van Breukelen. Ik denk dat jij hetzelfde boek als mij thuis hebt staan. De tuinman, de tsaar en de zwarte tulp.
Nee, het is een Nederlanderquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Wasem klinkt Belgisch en zal voor iets staan als Mafkees. Dus ga ik voor Jean-Marie Pfaff
Goeie tip.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op Canvas wordt vanavond om 23:05 België-USSR uitgezonden (WK '86), vandaag exact 25 jaar geleden
Je wordt warmquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
De wasem zal een stevige roker zijn en charly chaplin zal kromme voetjes hebben.
De wasem zou natuurlijk ook een flinke neus kunnen hebben.
Dan zou ik zeggen dat Charly Chaplin Garrincha is.quote:
Ook goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat Charly Chaplin Garrincha is.
Het is kleine vogel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook goed, het verbaast me dat Tong als zijn grootste fan dat niet wist
Volgens mij is het "schoonmoeder in de kreukels rijdende zuiplap met 20 kinderen waarvan er 1 in Zweden rond schijnt te lopen"quote:
Maar hij kon wel voetballenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij is het "schoonmoeder in de kreukels rijdende zuiplap met 20 kinderen waarvan er 1 in Zweden rond schijnt te lopen"
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef tong80 het volgende:
De Keu
Der Nase
Das ungeheuer
Paco
Paco
Het scheermes
Lange Jan - Jan Vennegoor of Hesselink
De Tank - Alex
Het lek van PEC
Skiete Willy - Willy van der Kuylen
Top 10 allertijden op 2 WK toernooien de beste en samen met Pelé in meer dan 30 wedstrijden samen noot verlorenquote:
Ungeheur : Hrubeschquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef tong80 het volgende:
De Keu
Der Nase
Das ungeheuer
Paco
Paco
Het scheermes
Lange Jan
De Tank
Het lek van PEC
Skiete Willy
Van der Kuylen is goed maar ik zoek een andere lange Jan.quote:
Scheermes een andere Spanjaard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ungeheur : Hrubesch
Scheermes: GOicoextea
De Tank; Lazeroms, maar ook Alex.
lek van Pec: SChrijvers
Skiete Willy: Wilfred Bouma en Willy vd Kuilen.
Juistquote:
Swart is goed ik ziek een andere Soamhaarjaard daarvoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
De Paco's zijn overigens Swart en Berghuis
Een wattes?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Swart is goed ik ziek een andere Soamhaarjaard daarvoor.
Eeh Watquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Swart is goed ik ziek een andere Soamhaarjaard daarvoor.
Dat is Lange Janquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom staat de sliert van de vliert er niet bij?
quote:
Zeker kon hij goed voetballen. Niet dat ik me dat kan herinneren. Ken hem alleen van oude beelden en verhalen.quote:
Bosquote:
Klopt, maar vind de Sliert van de Vliert een mooiere bijnaam.quote:
Je moet eens op zijn naam youtuven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker kon hij goed voetballen. Niet dat ik me dat kan herinneren. Ken hem alleen van oude beelden en verhalen.
Beer van de Meer ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt, maar vind de Sliert van de Vliert een mooiere bijnaam.
Yep maar Juul Ellerman was beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet eens op zijn naam youtuven.
Echt een vergeten grootheid.
Ik houd zijn naam eeuwig of niet Bos ?
Daar ken ik hem inderdaad van.quote:
Ja zover was ik al. Weet alleen niet meer welke DUitser.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef tong80 het volgende:
Oh nee alleen Nase nog.
Denk aan de WK-Finale WK-74
Eigenlijk niet want het is Laseromsquote:
Verdedigerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zover was ik al. Weet alleen niet meer welke DUitser.
Holzenbein?
Ofzoquote:
Jij begrijpt hetquote:
Ik bedoelde dat het misschien Breitner kon zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ofzo
Ik wordt oud.
Scoorde in 2 achtereenvolgende WK-finales. Was links progessief en was 20 jaar lang de Jan Mulder van West - Duitsland.
Wereldvoetballerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het misschien Breitner kon zijn.
Weet wel dat Romario voor de 3 genoemde clubs heeft gespeeld, maar ja geen Europese speler...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Tarado het volgende:
Vraagje maar weer dan
Welke Europese voetballer heeft voor 3 van de 4 grote clubs in Rio de Janeiro gespeeld;
Flamengo
Vasco
Fluminense
Die Joegoslaaf. Aargh. Kan niet op zijn naam komen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Tarado het volgende:
Vraagje maar weer dan
Welke Europese voetballer heeft voor 3 van de 4 grote clubs in Rio de Janeiro gespeeld;
Flamengo
Vasco
Fluminense
ja correct, daar Pet genoemdquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Joegoslaaf. Aargh. Kan niet op zijn naam komen.
Dejan Petkovic natuurlijk.
VVV ook volgens mij ook voor Meerssenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij welke clubs is Eric van de Luer als speler actief geweest?
Dat klopt. Van Marwijk heeft er in hetzelfde seizoen gespeeld als van der Luer. Dat was in 88/89. Nadat seizoen is de club gehemeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
Hij heeft volgens mij ook nog in België gespeeld. Dat is de club wat je bedoeld, maar de naam...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef PIETR het volgende:
Midden jaren 80 liep de Antilliaan Sixto Rovina stage bij Feyenoord. Wat was er, buiten zijn dood, zo opmerkelijk aan deze speler?
Wow, wtfquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke proefspeler van Feyenoord (hij kreeg overigens geen contract) had maar 1 oog?
Hoezo? Mijn vader heeft ook 1 oog en voetbalt daar ook al 20 jaar prima meequote:
Midden jaren 80 dus.. pfffquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan maar deze vraag: tegelijk met wie was Sixto Rovina op proef?
Geef zijn initialen eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan maar deze vraag: tegelijk met wie was Sixto Rovina op proef?
Maar jij bent PSV'erquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Leandro natuurlijk ook nog
en ook nog Marcos
EN ook een Leonardo dacht ik.
Yep. Over Marquinho twijfel ik nu of het een Kaapverdier was of een Braziliaan, ik dacht het eerste..quote:
Ik bedoelde JOrginho..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Jip. En Marquino, Jorginho en nog een Marcelo.
Leonardo weet ik even niet.
Marquinho is ook een Braziliaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep. Over Marquinho twijfel ik nu of het een Kaapverdier was of een Braziliaan, ik dacht het eerste..
Okee, dan ben ik ws in de war met een andere speler. Ik ben moe en niet meer nuchter. dus moet even diepgraven. Maar er heeft een Kaapverdier voor PSV gespeeld.quote:
Edson Rolando da Silva Sousaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Jip. Edson was volgens mij Kaapverdiaans.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Jip. Edson was volgens mij Kaapverdiaans.
Die zijn al goed.quote:
Klopt.quote:
Van Beukering?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt.
De Indo heeft ook voor Feyenoord gespeeld als ik het goed heb
Nguyen was is Amerikaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Sun heeft ook voor PSV gespeeld. En Lee Nguyen al was dat volgens mij geen Aziaat.
O ja klopt. Maar die zoek ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Sun heeft ook voor PSV gespeeld. En Lee Nguyen al was dat volgens mij geen Aziaat.
Dacht dat Nguyen misschien de instinker was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja klopt. Maar die zoek ik niet.Ngyuen is Amerikaan met VIetnamese voorouders..
De Indo is de jongste debutant voor PSV. Jaren 60
Nee dat was Prommayon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dacht dat Nguyen misschien de instinker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |