Kloptquote:
Inderdaad, een grote belofte, won nog het WK vrije trappen en dan in zo'n 'verval' raken..quote:
Janssen zocht ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Mark het volgende:
Theo janssen won de eerste uitgave, weet niet of er al een tweede is gehouden
Ander landquote:
Dat was de bondscoach, die ik bedoelde. Welke speler negeerde hij?quote:
quote:
Jip. Memorabel moment. Savage komt opgelopen, scheidsrechter steekt arm uit en Savage wordt gevloerd waarop Schearer de rode kaart laat zien aan de scheidsrechter.quote:
Sgoed.quote:
quote:
Inderdaadquote:
Mooiste voetbal ooit..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is de rechter persoon?
Ok!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef donroyco het volgende:
Stel nog maar een vraag MMUFC, ik moet er helaas van door...
Barcelona B speelt in Mini Estadiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ok!
Hoe heet het stadion waar Barçelona B zijn thuiswedstrijden afwerkt?
Weet ik niet. Wel het Catalaans elftalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef Bos81 het volgende:
Speelt of Speelde Andorra daar ook niet interlands? Staat me iets van bij dat Oranje daar ooit gespeeld heeft..
Juistquote:
SChalke, Gladbach, Frankfurt en Bayern Munchen sowieso denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Sportex het volgende:
Welke Duitse clubs hebben de UEFA Cup op hun naam weten te schrijven?
Tuurlijk.quote:
Mooiste met Van Aerle blijft bij een vrije trap, in die wedstrijd of de finale. Dat het muurtje niet op afstand staat en hij als dichstbijzijnde speler van de scheids geel krijgt. Hij kijken in het boekje van de scheids en doet van ehh krijg ik nu geel...?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooiste met Van Aerle blijft bij een vrije trap, in die wedstrijd of de finale. Dat het muurtje niet op afstand staat en hij als dichstbijzijnde speler van de scheids geel krijgt. Hij kijken in het boekje van de scheids en doet van ehh krijg ik nu geel...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |