Met een fitte Haywood en vooral Butler had Dallas al gewonnen. Als, als, als.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:45 schreef Djokotron het volgende:
Met een fitte Wade had de Heat ze toch gekraakt denk ik. Maar goed, benieuwd of Dallas nog een keer kan knallen in Miami
echt een amerikaans antwoordquote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:47 schreef Djokotron het volgende:
Jason Terry, what made you so confident?
My faith in God.![]()
![]()
Vorig jaar ging het ook nog goed voor de ploeg die 3-2 achter kwam. Kan het niet om voor een Duitser te zijn, dus blijf hopen dat James en Wade het nog goed kunnen maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:31 schreef UnitedStates het volgende:
Rare wending naar mijn mening.
Totaal niet zien aankomen maar de komende 2 zijn in Miami.
Ik heb echt geen enkel vertrouwen meer in LeBron. Wat een zwakke wedstrijd weer ondanks die triple double. het lijkt of hij gewoon ze power om de drives te maken heeft verloren wat zou duiden op fysieke problemen. Mentaal is hij ook gekraakt denk ik na deze 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook nog goed voor de ploeg die 3-2 achter kwam. Kan het niet om voor een Duitser te zijn, dus blijf hopen dat James en Wade het nog goed kunnen maken.
En dan op je flikker krijgen van o.a. Dirk, ironischquote:
Wade is inderdaad de belangrijkste speler van de Heat. Maar ondanks ziek hoog schotpercentage van Dallas en weinig minuten van Wade stond Miami vlak voor tijd gewoon voor. En ik ben nog steeds benieuwd of het echt een charge was tegen James. Volgens mij stond Chandler met zijn hak binnen de no-charge zone. Call die de wedstrijd min of meer besliste, want in plaats van een and-1 en minimaal gelijk kwam Dallas er in de volgende aanval vijf voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel vertrouwen meer in LeBron. Wat een zwakke wedstrijd weer ondanks die triple double. het lijkt of hij gewoon ze power om de drives te maken heeft verloren wat zou duiden op fysieke problemen. Mentaal is hij ook gekraakt denk ik na deze 2 wedstrijden.
De enige op wie ik nog reken is Dwyane Tyrone Wade. Ik hoop echt dat die blessure niet te erg is anders is het afgelopen. Gelukkig heeft hij 2 dagen om te herstellen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij Dallas op zo'n manier revanche laat nemen...
Lebron is mentaal gezien totaal niet bij de les.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel vertrouwen meer in LeBron. Wat een zwakke wedstrijd weer ondanks die triple double. het lijkt of hij gewoon ze power om de drives te maken heeft verloren wat zou duiden op fysieke problemen. Mentaal is hij ook gekraakt denk ik na deze 2 wedstrijden.
De enige op wie ik nog reken is Dwyane Tyrone Wade. Ik hoop echt dat die blessure niet te erg is anders is het afgelopen. Gelukkig heeft hij 2 dagen om te herstellen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij Dallas op zo'n manier revanche laat nemen...
Mja.. Miami kreeg ook voldoende calls mee dus het is zeker niet dat ze door de refs verloren hebben ofzo..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wade is inderdaad de belangrijkste speler van de Heat. Maar ondanks ziek hoog schotpercentage van Dallas en weinig minuten van Wade stond Miami vlak voor tijd gewoon voor. En ik ben nog steeds benieuwd of het echt een charge was tegen James. Volgens mij stond Chandler met zijn hak binnen de no-charge zone. Call die de wedstrijd min of meer besliste, want in plaats van een and-1 en minimaal gelijk kwam Dallas er in de volgende aanval vijf voor.
Het was dus close in een perfecte wedstrijd voor Dallas en daarom blijf ik vertrouwen houden in Miami.
Nice! Uitgerekend die zieke draait de 1-2 om naar 3-2 in zijn voordeel...quote:
Zoals al gezegd kreeg Miami genoeg calls mee. Verder kun je een charge nemen tegen een speler die de bal zo diep ontvangt. Daarom zijn die halve cirkels ook niet helemaal doorgetrokken tot de achterlijn. Volgens mij werd dat ook goed uitgelegd door Mark Jackson (of van Gundy).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wade is inderdaad de belangrijkste speler van de Heat. Maar ondanks ziek hoog schotpercentage van Dallas en weinig minuten van Wade stond Miami vlak voor tijd gewoon voor. En ik ben nog steeds benieuwd of het echt een charge was tegen James. Volgens mij stond Chandler met zijn hak binnen de no-charge zone. Call die de wedstrijd min of meer besliste, want in plaats van een and-1 en minimaal gelijk kwam Dallas er in de volgende aanval vijf voor.
Het was dus close in een perfecte wedstrijd voor Dallas en daarom blijf ik vertrouwen houden in Miami.
De tijd wordt alleen gestopt na een fluitsignaal van de scheidsrechter. En na een score fluit hij niet. Bij een vrije worp staat de tijd al stil, en gaat dus pas lopen als de bal weer in het spel komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Greetings het volgende:
Trouwens, zit nog met een vraagje uit nieuwsgierigheid: soms loopt na een score de klok gewoon door terwijl het andere team nog niet eens de bal uit heeft genomen. Soms ook niet.
Waarom dit verschil en hoelang loopt die klok door? Het is iig niet die 5 seconden inbound time, want de klokt loop al door als de bal bijv een eindje weg stuitert en het team de bal nog niet in handen voor de inbound heeft.
Toch raar dat er dus gewoon pure tijd wegtikt terwijl er niks gebeurt. Hoe zit dat?
Zijn waarschijnlijk allemaal Kobetardsquote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Heat winnen... Ben ik dan de enige? Lijkt erop dat jullie allemaal veel mavs-georienteerd zijn
Wat mij betreft winnen de Heat game 6 en 7.
Ben ik in ieder geval niet de enige. Ik vind dat de Heat veel mooier spelen, ook al spelen ze de laatste games minder goed spelen ze wel veel mooier basketbal.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal Kobetards
Ik ben ook voor de Heat
Ook een kleine voorkeur voor Heat. Maar het maakt me niet heel veel uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Heat winnen... Ben ik dan de enige? Lijkt erop dat jullie allemaal veel mavs-georienteerd zijn
Wat mij betreft winnen de Heat game 6 en 7.
edit nvmquote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal Kobetards
Ik ben ook voor de Heat
Miamiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wat 'we' er dan voor terug krijgen.. naast Howard vind ik dat team maar niets.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef TheFastOne het volgende:
Geruchten over Ellis naar Orlando beginnen trouwens ook steeds hardnekkiger te worden...
Buiten Howard en heel soms Nelson zijn ze hopeloos. Redick, Bass nog iemand en geld worden meegenomen volgens sommige geruchten.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat 'we' er dan voor terug krijgen.. naast Howard vind ik dat team maar niets.
Heeee, dit herken ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef DUK het volgende:
Als ik heel eerlijk ben kunnen ze me allebei gestolen worden als teams. Op voorhand vond ik een finale tussen Dallas en Miami al verschrikkelijk. Nu het zo ver is ben ik voor Dallas. Voornamelijk omdat daar meer SPELERS rond lopen die ik een titel gun.
x1000quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef DUK het volgende:
Als ik heel eerlijk ben kunnen ze me allebei gestolen worden als teams.
Ik denk dat je naar de herhaling van wedstrijd 5 zit te kijken. Timeouts en halftime wordt er dan altijd uitgeknipt.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Droopie het volgende:
Ik ben voor Dallas, maar iets snap ik niet van Sport 1?
Waar is/ was de pauze
Whahahaha..wat een fail van mij, ik dacht al, game 6 en 7 zou toch in Miami zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Ik denk dat je naar de herhaling van wedstrijd 5 zit te kijken. Timeouts en halftime wordt er dan altijd uitgeknipt.
Lol...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef DrSmoke het volgende:
Die zenden ze direct hierna uit (vanaf 1.50). Had helemaal een fail geweest als je je tv had uitgezet na de wedstrijd met het idee dat de serie al afgelopen was![]()
Naja mn Heat voorkeur is ook vooral omdat ik dit seizoen bij een Heat game ben geweest. Verder ook een nono.quote:
Hoeveel tijd heb jij op de klok over nu?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Damn miller kon gewoon 3 schieten en hij passde niet
Die wedstrijd kan ik me nog herinnerenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef VacaLoca het volgende:
Sfeer zal nu wat anders zijn in American Airlines Arena vergeleken met toen ik er was.
Was toen tegen de Timberwolves... 129 - 97 walkover
Best roadteam in NBA 2010-2011, ONE more time babyquote:Op maandag 13 juni 2011 02:39 schreef BlakeGriffin het volgende:
Heerlijk eerste kwart trouwens.
Chandler en Dirk op de bank en de Mavs toch alweer met een van hun signature comeback runs.
Hij is al in hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 02:40 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk komt Nowitzki snel erin, dan speelt HEAT weer goed..
Ach niet de beste game om te treffen bij je 1e NBA bezoek maar toch was het een toffe ervaring.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Die wedstrijd kan ik me nog herinnereneerste kwart was leuk, tot Beasley geblesseerd raakte.
ik kijk ook gewoon via sport1quote:Op maandag 13 juni 2011 02:55 schreef EddyAlbena het volgende:
Waar kijken jullie? S1 loopt blijkbaar achter op waar jullie kijken...
Belachelijk, bijna een minuut... mag toch niet anno 2011.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
ik kijk ook gewoon via sport1
is inderdaad beetje vertraagd
idd hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Die fight kwam bij mij zeker 15-20 seconden later dan wat ik hier las
respectquote:Op maandag 13 juni 2011 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn stream heeft geen RECLAME, is half HD, loopt niet vast en is Spaans..![]()
![]()
Mja Spaans commentaar zou ik ook wel geinig vinden. Maar vanavond al Formule 1 gekeken met Spaans commentaar dus kan nu wel even deze Nederlandse ei tolereren. Hebben helaas geen alternatief commentaar op 2e geluidspoor... Amerikaans commentaar zou meest passend zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn stream heeft geen RECLAME, is half HD, loopt niet vast en is Spaans..![]()
![]()
Amerikaans is kut, de hele tijd over Lebron en Nowitzki..quote:Op maandag 13 juni 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja Spaans commentaar zou ik ook wel geinig vinden. Maar vanavond al Formule 1 gekeken met Spaans commentaar dus kan nu wel even deze Nederlandse ei tolereren. Hebben helaas geen alternatief commentaar op 2e geluidspoor... Amerikaans commentaar zou meest passend zijn.
Ik sta hier best strak na 3 blikjesquote:Op maandag 13 juni 2011 03:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik redbull erbij, en nu heb ik alleen maar meer slaap
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 13 juni 2011 03:02 schreef VacaLoca het volgende:
Kunnen de mensen die op ons Sport 1 kijkers voorlopen even 45 seconden wachten voor ze op Invoeren klikken?
zou wel goed uitkomen ja, zeker als het einde spannend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:02 schreef VacaLoca het volgende:
Kunnen de mensen die op ons Sport 1 kijkers voorlopen even 45 seconden wachten voor ze op Invoeren klikken?
Maar één game 6 NBA finals dit jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 03:04 schreef Reanimation het volgende:
Wel irritant dat ze ook nog een MLB game hebben lopen nu (en ook nog eens de Giants).. nu moet ik monitoren splitten
kan je mij die link pmen?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig, bij voetbal al.. Maar ik wist niet dat het zo geweldig met BB is..BBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOOOO!!!!!!!!!
Spaans is gewoon geweldigquote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig, bij voetbal al.. Maar ik wist niet dat het zo geweldig met BB is..BBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOOOO!!!!!!!!!
Link naar je stream?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel goeie kwaliteit hebben en geen reclame is altijd +10quote:Op maandag 13 juni 2011 03:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, exact dezelfde stream als die ik eerder vanavond aanhad voor formule 1
Wou ik net zeggequote:Op maandag 13 juni 2011 03:10 schreef Djokotron het volgende:
Ach in Q4 zullen we wel zien wie er opstaat.
Dat moet James zijn, het is nu of nooit.. Anders zal hij altijd het lachertje blijven..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:10 schreef Djokotron het volgende:
Ach in Q4 zullen we wel zien wie er opstaat.
Maar één game 66 van de Giants dit jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 03:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar één game 6 NBA finals dit jaar![]()
Wat free throws voor hem zou niet gek zijn nu nee. Even tot rust komen + met twee voeten op de grond schieten iddquote:Op maandag 13 juni 2011 03:13 schreef Reanimation het volgende:
Dirk blijft off balance shots schieten, niet handig als het niet lekker loopt!
Wat een baas samen met Curry..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:18 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Na 50 pogingen zeker
Die heeft geen rem, blijft shooten
Maar dat backcourt samen (hoe leuk ook om naar te kijken) gaat het niet redden.. Hoop persoonlijk dat Ellis getrade wordt zodat Curry PG kan zijn en er een grotere/sterkere SG komt om de grotere guards te verdedigen.quote:
Celtics past wel bij hem..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:20 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Maar dat backcourt samen (hoe leuk ook om naar te kijken) gaat het niet redden.. Hoop persoonlijk dat Ellis getrade wordt zodat Curry PG kan zijn en er een grotere/sterkere SG komt om de grotere guards te verdedigen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:24 schreef Djokotron het volgende:
Ellis bij de Celtics? Die zijn blij dat ze net van Robinson af zijn
Krijgt ie straks de MVP award na een 5 for 25 shooting night!quote:Op maandag 13 juni 2011 03:17 schreef Djokotron het volgende:
Dallas up 2 met dirk 1/12 shooting, zo gek nog niet. Dirktime komt nog wel.
dat is wel weer jammer ja, want ik gun het kidd.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:30 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Krijgt ie straks de MVP award na een 5 for 25 shooting night!
goed gezegdtwitter:l3nt twitterde op maandag 13-06-2011 om 03:45:03dansende oude wijven in @MiamiHEAT shirtjes. waarom? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |