zou wel goed uitkomen ja, zeker als het einde spannend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:02 schreef VacaLoca het volgende:
Kunnen de mensen die op ons Sport 1 kijkers voorlopen even 45 seconden wachten voor ze op Invoeren klikken?
Maar één game 6 NBA finals dit jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 03:04 schreef Reanimation het volgende:
Wel irritant dat ze ook nog een MLB game hebben lopen nu (en ook nog eens de Giants).. nu moet ik monitoren splitten
kan je mij die link pmen?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig, bij voetbal al.. Maar ik wist niet dat het zo geweldig met BB is..BBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOOOO!!!!!!!!!
Spaans is gewoon geweldigquote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig, bij voetbal al.. Maar ik wist niet dat het zo geweldig met BB is..BBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOOOO!!!!!!!!!
Link naar je stream?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |