ik kijk ook gewoon via sport1quote:Op maandag 13 juni 2011 02:55 schreef EddyAlbena het volgende:
Waar kijken jullie? S1 loopt blijkbaar achter op waar jullie kijken...
Belachelijk, bijna een minuut... mag toch niet anno 2011.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
ik kijk ook gewoon via sport1
is inderdaad beetje vertraagd
idd hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Die fight kwam bij mij zeker 15-20 seconden later dan wat ik hier las
respectquote:Op maandag 13 juni 2011 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn stream heeft geen RECLAME, is half HD, loopt niet vast en is Spaans..![]()
![]()
Mja Spaans commentaar zou ik ook wel geinig vinden. Maar vanavond al Formule 1 gekeken met Spaans commentaar dus kan nu wel even deze Nederlandse ei tolereren. Hebben helaas geen alternatief commentaar op 2e geluidspoor... Amerikaans commentaar zou meest passend zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn stream heeft geen RECLAME, is half HD, loopt niet vast en is Spaans..![]()
![]()
Amerikaans is kut, de hele tijd over Lebron en Nowitzki..quote:Op maandag 13 juni 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja Spaans commentaar zou ik ook wel geinig vinden. Maar vanavond al Formule 1 gekeken met Spaans commentaar dus kan nu wel even deze Nederlandse ei tolereren. Hebben helaas geen alternatief commentaar op 2e geluidspoor... Amerikaans commentaar zou meest passend zijn.
Ik sta hier best strak na 3 blikjesquote:Op maandag 13 juni 2011 03:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik redbull erbij, en nu heb ik alleen maar meer slaap
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 13 juni 2011 03:02 schreef VacaLoca het volgende:
Kunnen de mensen die op ons Sport 1 kijkers voorlopen even 45 seconden wachten voor ze op Invoeren klikken?
zou wel goed uitkomen ja, zeker als het einde spannend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:02 schreef VacaLoca het volgende:
Kunnen de mensen die op ons Sport 1 kijkers voorlopen even 45 seconden wachten voor ze op Invoeren klikken?
Maar één game 6 NBA finals dit jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 03:04 schreef Reanimation het volgende:
Wel irritant dat ze ook nog een MLB game hebben lopen nu (en ook nog eens de Giants).. nu moet ik monitoren splitten
kan je mij die link pmen?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig, bij voetbal al.. Maar ik wist niet dat het zo geweldig met BB is..BBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOOOO!!!!!!!!!
Spaans is gewoon geweldigquote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig, bij voetbal al.. Maar ik wist niet dat het zo geweldig met BB is..BBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOOOO!!!!!!!!!
Link naar je stream?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:06 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |