Met een fitte Haywood en vooral Butler had Dallas al gewonnen. Als, als, als.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:45 schreef Djokotron het volgende:
Met een fitte Wade had de Heat ze toch gekraakt denk ik. Maar goed, benieuwd of Dallas nog een keer kan knallen in Miami
echt een amerikaans antwoordquote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:47 schreef Djokotron het volgende:
Jason Terry, what made you so confident?
My faith in God.![]()
![]()
Vorig jaar ging het ook nog goed voor de ploeg die 3-2 achter kwam. Kan het niet om voor een Duitser te zijn, dus blijf hopen dat James en Wade het nog goed kunnen maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:31 schreef UnitedStates het volgende:
Rare wending naar mijn mening.
Totaal niet zien aankomen maar de komende 2 zijn in Miami.
Ik heb echt geen enkel vertrouwen meer in LeBron. Wat een zwakke wedstrijd weer ondanks die triple double. het lijkt of hij gewoon ze power om de drives te maken heeft verloren wat zou duiden op fysieke problemen. Mentaal is hij ook gekraakt denk ik na deze 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook nog goed voor de ploeg die 3-2 achter kwam. Kan het niet om voor een Duitser te zijn, dus blijf hopen dat James en Wade het nog goed kunnen maken.
En dan op je flikker krijgen van o.a. Dirk, ironischquote:
Wade is inderdaad de belangrijkste speler van de Heat. Maar ondanks ziek hoog schotpercentage van Dallas en weinig minuten van Wade stond Miami vlak voor tijd gewoon voor. En ik ben nog steeds benieuwd of het echt een charge was tegen James. Volgens mij stond Chandler met zijn hak binnen de no-charge zone. Call die de wedstrijd min of meer besliste, want in plaats van een and-1 en minimaal gelijk kwam Dallas er in de volgende aanval vijf voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel vertrouwen meer in LeBron. Wat een zwakke wedstrijd weer ondanks die triple double. het lijkt of hij gewoon ze power om de drives te maken heeft verloren wat zou duiden op fysieke problemen. Mentaal is hij ook gekraakt denk ik na deze 2 wedstrijden.
De enige op wie ik nog reken is Dwyane Tyrone Wade. Ik hoop echt dat die blessure niet te erg is anders is het afgelopen. Gelukkig heeft hij 2 dagen om te herstellen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij Dallas op zo'n manier revanche laat nemen...
Lebron is mentaal gezien totaal niet bij de les.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel vertrouwen meer in LeBron. Wat een zwakke wedstrijd weer ondanks die triple double. het lijkt of hij gewoon ze power om de drives te maken heeft verloren wat zou duiden op fysieke problemen. Mentaal is hij ook gekraakt denk ik na deze 2 wedstrijden.
De enige op wie ik nog reken is Dwyane Tyrone Wade. Ik hoop echt dat die blessure niet te erg is anders is het afgelopen. Gelukkig heeft hij 2 dagen om te herstellen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij Dallas op zo'n manier revanche laat nemen...
Mja.. Miami kreeg ook voldoende calls mee dus het is zeker niet dat ze door de refs verloren hebben ofzo..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wade is inderdaad de belangrijkste speler van de Heat. Maar ondanks ziek hoog schotpercentage van Dallas en weinig minuten van Wade stond Miami vlak voor tijd gewoon voor. En ik ben nog steeds benieuwd of het echt een charge was tegen James. Volgens mij stond Chandler met zijn hak binnen de no-charge zone. Call die de wedstrijd min of meer besliste, want in plaats van een and-1 en minimaal gelijk kwam Dallas er in de volgende aanval vijf voor.
Het was dus close in een perfecte wedstrijd voor Dallas en daarom blijf ik vertrouwen houden in Miami.
Nice! Uitgerekend die zieke draait de 1-2 om naar 3-2 in zijn voordeel...quote:
Zoals al gezegd kreeg Miami genoeg calls mee. Verder kun je een charge nemen tegen een speler die de bal zo diep ontvangt. Daarom zijn die halve cirkels ook niet helemaal doorgetrokken tot de achterlijn. Volgens mij werd dat ook goed uitgelegd door Mark Jackson (of van Gundy).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wade is inderdaad de belangrijkste speler van de Heat. Maar ondanks ziek hoog schotpercentage van Dallas en weinig minuten van Wade stond Miami vlak voor tijd gewoon voor. En ik ben nog steeds benieuwd of het echt een charge was tegen James. Volgens mij stond Chandler met zijn hak binnen de no-charge zone. Call die de wedstrijd min of meer besliste, want in plaats van een and-1 en minimaal gelijk kwam Dallas er in de volgende aanval vijf voor.
Het was dus close in een perfecte wedstrijd voor Dallas en daarom blijf ik vertrouwen houden in Miami.
De tijd wordt alleen gestopt na een fluitsignaal van de scheidsrechter. En na een score fluit hij niet. Bij een vrije worp staat de tijd al stil, en gaat dus pas lopen als de bal weer in het spel komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Greetings het volgende:
Trouwens, zit nog met een vraagje uit nieuwsgierigheid: soms loopt na een score de klok gewoon door terwijl het andere team nog niet eens de bal uit heeft genomen. Soms ook niet.
Waarom dit verschil en hoelang loopt die klok door? Het is iig niet die 5 seconden inbound time, want de klokt loop al door als de bal bijv een eindje weg stuitert en het team de bal nog niet in handen voor de inbound heeft.
Toch raar dat er dus gewoon pure tijd wegtikt terwijl er niks gebeurt. Hoe zit dat?
Zijn waarschijnlijk allemaal Kobetardsquote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Heat winnen... Ben ik dan de enige? Lijkt erop dat jullie allemaal veel mavs-georienteerd zijn
Wat mij betreft winnen de Heat game 6 en 7.
Ben ik in ieder geval niet de enige. Ik vind dat de Heat veel mooier spelen, ook al spelen ze de laatste games minder goed spelen ze wel veel mooier basketbal.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal Kobetards
Ik ben ook voor de Heat
Ook een kleine voorkeur voor Heat. Maar het maakt me niet heel veel uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Heat winnen... Ben ik dan de enige? Lijkt erop dat jullie allemaal veel mavs-georienteerd zijn
Wat mij betreft winnen de Heat game 6 en 7.
edit nvmquote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal Kobetards
Ik ben ook voor de Heat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |