Heb je hem voor 360?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Poit het volgende:
Alleen al omdat akuutje tegen is moet de op terug!
quote:
How cute!quote:
Funny die 2dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
In de aftiteling van Prisoner of Azkaban
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
Egel ik kies jou!! En dan gooi je hem zo een aantal meter verder op de grondIk kies jou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gooi je in de prullenbakOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
jazekur.. Als het goed is komtie vandaag binnen.. Wil eigenlijk gelijk aan de slag maar moet nog een dagje wachten... En ik zag hem gisteren in de winkel liggen..quote:
Het kromme van een releasedatum + tijd op Steam idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Reintji het volgende:
Hahaha, gister bij een collega alleen pre-loaden en niet spelenJammerrrr
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Fallen het volgende:
godver! PS3 knippert rood!![]()
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHH!
Nice!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef koei het volgende:
Leuk feestje gehad bij activision vanavondEn epische foto's gemaakt
Eendje is er nu een gifje van aan het maken
Verder een prima beurs gehad! Gespeeld met de Vita (uitgebreid een aantal keer) en met de Wii U (een aantal verschillende games) dus ik ben tevreden! Alleen jammer dat ik Rise of Nightmares niet meer heb kunnen spelen.
Morgen een beetje uitslapen (tot half negen als de mannen een beetje meewerken) en daarna naar het strand van Santa Monica en naar een grote mall om even flink te shoppen! En dan weer 17 uur reizen ofzo op weg naar het saaie Nederland zonder geweldige feestjes
Fucking hell.. Old school 60 gigje toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Fallen het volgende:
godver! PS3 knippert rood!![]()
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHH!
Lees de previewquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!!
Maar Nederland heeft heel wel gezellige feestjes! Jij bent er alleen nooit
Hoe is de Vita?? Ik ben benieuwd!!
Sinds wanneer betalen vrouwen voor hun drank??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef koei het volgende:
[..]
Lees de previewEn bij feestjes in Nederland moet ik altijd voor de drank betalen, hier is gratis drank! En gisteren ook eten van gordon ramsey! Maar je mag me altijd uitnodigen voor een gezellig feestje in de buurt!
lol wat de hell was daar aan de hand?!quote:
sinds ze niet meer altijd achter het aanrecht staan enzo? Maar goed, ik zie de uitnodiging wel verschijnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer betalen vrouwen voor hun drank??
Je kent planking toch wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
lol wat de hell was daar aan de hand?!
quote:
Maar het ging om de hond! Jullie de hond!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mnaar om dat nu op de grond te doen, da's volgens mij de plank n beetje misslaan....!
Sinds wanneer staan vrouwen niet meer altijd achter het aanrecht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef koei het volgende:
[..]
sinds ze niet meer altijd achter het aanrecht staan enzo? Maar goed, ik zie de uitnodiging wel verschijnen!
Vanavond ga ik niet redden, dan slaap ik nog. Vanaf maandag ben ik weer helemaal fit en in Nederland denk ik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan vrouwen niet meer altijd achter het aanrecht?
Vanavond feestje in Utrecht, Dok 154. Kom je ook?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/killzone+3_PS3.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
Killzone 3 vandaag 29,99 bij bol voor wie m nog wilt hebben. http://www.bol.com/nl/p/g(...)009719138/index.html
Kijk, scheelt toch weer 2 euro. En die site werkt goed moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/killzone+3_PS3.html
Yourgamezone is 2 euro goedkoper volgens budgetgaming
http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3KI04-Killzone%203.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, scheelt toch weer 2 euro. En die site werkt goed moet ik zeggen.
Ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Fucking hell.. Old school 60 gigje toch?
BBN gaf me deze tip: http://multimediapoint.nl/ en ik ben daar zeer tevreden mee. Heb hem laten reballen, was binnen een week terug, werd teruggestuurd in dezelfde doos als weer ik hem in verstuurd had, was schoongemaakt waardoor hij (nog steeds) een stuk stiller is. Verder geen problemen meer met m'n PS3 gehad
Is het niet een kwestie van oververhitting? En maandag bellen is niet zo zinvol denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja...
Zal maandag wel even met ze bellen om te vragen wat ze aan een RLoD kunnen. Heb de HDD al vervangen met het originele exemplaar, maar RLoD blijft.
Komt ook lekker schooierig overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef koei het volgende:
[..]
Lees de previewEn bij feestjes in Nederland moet ik altijd voor de drank betalen, hier is gratis drank! En gisteren ook eten van gordon ramsey! Maar je mag me altijd uitnodigen voor een gezellig feestje in de buurt!
Zo werkt het nou eenmaal! Ik ga niet vragen om goodies ofzo, maar voor een 'gratis' gezellige avond ben ik altijd te porren! Voor een gezellige avond waarbij ik wel mijn eigen drank moet dokken overigens meestal ook wel! Al zijn de prijzen hier in LA niet meer in de categorie dat het leuk is volgens mij. Op de beurs is het 8 dollar voor een biertje als je ervoor moet betalen... Dat zal in Hollywood niet heel veel goedkoper zijn...quote:
De 60 gig heeft geen geel ledje dus is zeer waarschijnlijk oververhitting. Was bij mij ook een RLoD. Ze hebben trouwens een no cure no pay garantie en bieden een half jaar garantie op reballing. Voor die 90 euro de moeite waard dacht ik zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja...
Zal maandag wel even met ze bellen om te vragen wat ze aan een RLoD kunnen. Heb de HDD al vervangen met het originele exemplaar, maar RLoD blijft.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef Mday het volgende:
Dit zijn Nebo en Mday, koei is dronken woesj
8 dollar voor een biertje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef koei het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal! Ik ga niet vragen om goodies ofzo, maar voor een 'gratis' gezellige avond ben ik altijd te porren! Voor een gezellige avond waarbij ik wel mijn eigen drank moet dokken overigens meestal ook wel! Al zijn de prijzen hier in LA niet meer in de categorie dat het leuk is volgens mij. Op de beurs is het 8 dollar voor een biertje als je ervoor moet betalen... Dat zal in Hollywood niet heel veel goedkoper zijn...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef AartBakkebaard het volgende:
Voor speciale gelegenheden bestellen we altijd een taart op het werk, zoals bijvoorbeeld de verjaardag van Chuck Norris.
Vandaag is uiteraard The Duke aan de beurt.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef koei het volgende:
Zo, tijd om te gaan slapen! Fijne dag allemaal nog verder en tot zondagmiddag ergens!
Dat komt al anders over iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef koei het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal! Ik ga niet vragen om goodies ofzo, maar voor een 'gratis' gezellige avond ben ik altijd te porren! Voor een gezellige avond waarbij ik wel mijn eigen drank moet dokken overigens meestal ook wel! Al zijn de prijzen hier in LA niet meer in de categorie dat het leuk is volgens mij. Op de beurs is het 8 dollar voor een biertje als je ervoor moet betalen... Dat zal in Hollywood niet heel veel goedkoper zijn...
quote:
NOOIT! de ketting los maken als er een pakketje langs kan komen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:11 schreef Tain het volgende:
Kutkutkutkutkutkutkut
Postbode is langsgeweest met de Duke, maar vriendin was op dat moment niet thuis
Past niet door de brievenbus ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:11 schreef Tain het volgende:
Kutkutkutkutkutkutkut
Postbode is langsgeweest met de Duke, maar vriendin was op dat moment niet thuis
Dat is lang geledenquote:
Lol die hondquote:
Stadjer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetzak!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef badboynova het volgende:
volgens mij ben ik meer zout aan het eten dan patat ;')
LENNYYYY!!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stadjer!Oh dat begint vandaag al ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee daar heb ik geen tijd/geld voor, daarnaast ken ik helemaal niemand van de line-upHeeel lang niet meer gespeeldquote:Haiquote:![]()
Maakt niet Lenny je staat nog altijd in de top van de rankingsquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maakt niet Lenny je staat nog altijd in de top van de rankings
Je geest waart er nog rond!
Die buste komt zo duidelijk op m'n nachtkastje te staan!quote:
Hij is geniaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe langer ik naar dat gifje kijk, hoe leuker ik 'm vind
quote:
ze falen alle 3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gaat dat over de persconferenties?
Ik heb er nog geen enkele gezien, die kijk ik over 3 weken
MS presentatie:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gaat dat over de persconferenties?
Ik heb er nog geen enkele gezien, die kijk ik over 3 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |