Heb je hem voor 360?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Poit het volgende:
Alleen al omdat akuutje tegen is moet de op terug!
quote:
How cute!quote:
Funny die 2dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
In de aftiteling van Prisoner of Azkaban
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
Egel ik kies jou!! En dan gooi je hem zo een aantal meter verder op de grondIk kies jou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gooi je in de prullenbakOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
jazekur.. Als het goed is komtie vandaag binnen.. Wil eigenlijk gelijk aan de slag maar moet nog een dagje wachten... En ik zag hem gisteren in de winkel liggen..quote:
Het kromme van een releasedatum + tijd op Steam idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Reintji het volgende:
Hahaha, gister bij een collega alleen pre-loaden en niet spelenJammerrrr
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Fallen het volgende:
godver! PS3 knippert rood!![]()
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHH!
Nice!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef koei het volgende:
Leuk feestje gehad bij activision vanavondEn epische foto's gemaakt
Eendje is er nu een gifje van aan het maken
Verder een prima beurs gehad! Gespeeld met de Vita (uitgebreid een aantal keer) en met de Wii U (een aantal verschillende games) dus ik ben tevreden! Alleen jammer dat ik Rise of Nightmares niet meer heb kunnen spelen.
Morgen een beetje uitslapen (tot half negen als de mannen een beetje meewerken) en daarna naar het strand van Santa Monica en naar een grote mall om even flink te shoppen! En dan weer 17 uur reizen ofzo op weg naar het saaie Nederland zonder geweldige feestjes
Fucking hell.. Old school 60 gigje toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef Fallen het volgende:
godver! PS3 knippert rood!![]()
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHH!
Lees de previewquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!!
Maar Nederland heeft heel wel gezellige feestjes! Jij bent er alleen nooit
Hoe is de Vita?? Ik ben benieuwd!!
Sinds wanneer betalen vrouwen voor hun drank??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef koei het volgende:
[..]
Lees de previewEn bij feestjes in Nederland moet ik altijd voor de drank betalen, hier is gratis drank! En gisteren ook eten van gordon ramsey! Maar je mag me altijd uitnodigen voor een gezellig feestje in de buurt!
lol wat de hell was daar aan de hand?!quote:
sinds ze niet meer altijd achter het aanrecht staan enzo? Maar goed, ik zie de uitnodiging wel verschijnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer betalen vrouwen voor hun drank??
Je kent planking toch wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
lol wat de hell was daar aan de hand?!
quote:
Maar het ging om de hond! Jullie de hond!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mnaar om dat nu op de grond te doen, da's volgens mij de plank n beetje misslaan....!
Sinds wanneer staan vrouwen niet meer altijd achter het aanrecht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef koei het volgende:
[..]
sinds ze niet meer altijd achter het aanrecht staan enzo? Maar goed, ik zie de uitnodiging wel verschijnen!
Vanavond ga ik niet redden, dan slaap ik nog. Vanaf maandag ben ik weer helemaal fit en in Nederland denk ik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan vrouwen niet meer altijd achter het aanrecht?
Vanavond feestje in Utrecht, Dok 154. Kom je ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |