quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Wees blij.... hoef je niet langer door te gaan haar te plezieren maar gewoon je eigen genot afmaken...quote:
Mannen die hun best niet doen verdienen een pak slaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik anders nooit last van hoor
slaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mannen die hun best niet doen verdienen een pak slaag
Maar M&M is netjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mannen die hun best niet doen verdienen een pak slaag
Ja slaag...niet batsen maar watsenquote:
Wat zal jij lang vrijgezel blijven...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wees blij.... hoef je niet langer door te gaan haar te plezieren maar gewoon je eigen genot afmaken...
Want? Ze is toch al klaar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zal jij lang vrijgezel blijven...
Oh ben jij er zoeen...quote:
Das toch ideaal, als student zijnde is wegwerp servies ideaal, je hoeft het nooit af te wassen, gebruikt het 1 a 2 keer, en hop aan de volgende. Op een gegeven moment wil je ook een beetje luxe en niet alleen van dat ding vreten en het vuil maken, maar moet het er ook nog eens leuk uit zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zal jij lang vrijgezel blijven...
Ga je weer je manse verhalen vertellen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ben jij er zoeen...
Man man man, jeugd van tegenwoordig...
Mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das toch ideaal, als student zijnde is wegwerp servies ideaal, je hoeft het nooit af te wassen, gebruikt het 1 a 2 keer, en hop aan de volgende. Op een gegeven moment wil je ook een beetje luxe en niet alleen van dat ding vreten en het vuil maken, maar moet het er ook nog eens leuk uit zien
Nee. Ik probeer je iets mee te geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga je weer je manse verhalen vertellen?
Ik hoef van jou niks te leren hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer je iets mee te geven.
gatverdamme...aidsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer je iets mee te geven.
Zelfs jou? Maar jij hebt de Duke als heldquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]E_M kan zelfs mij nog het een en ander leren.. Een master is het (en niet of disaster)
Nee dank jequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer, dus dan gaan we ook niet in pm geilen zeker?
Kan je nagaan! E_M is gewoon een kleine koning!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs jou? Maar jij hebt de Duke als held
Jij lijkt me niet het type persoon dat op dat vlak van mij iets zou hoeven leren....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]E_M kan zelfs mij nog het een en ander leren.. Een master is het (en niet of disaster)
Dan verdiend hij ook een spelquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je nagaan! E_M is gewoon een kleine koning!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs jou? Maar jij hebt de Duke als held
Kneus, je kent me geeneensquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet het type persoon dat op dat vlak van mij iets zou hoeven leren....
Spezza is net tijn met een petje op.
Liev, maar ander subject is prima. Niet weer die dikke verhalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je nagaan! E_M is gewoon een kleine koning!
Wil ik je leren kennen?quote:
Bij het eerste woord wist ik al dat E_M gelijk had. Mensen direct tot kneus bestempelen is wel het meest trieste wat er is..quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil ik je leren kennen?
Doe een leuk stel tieten voor en misschien maak je een kansje.
Kneusquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij het eerste woord wist ik al dat E_M gelijk had. Mensen direct tot kneus bestempelen is wel het meest trieste wat er is..
Damn, ik wil Duke Nukem Forever spelen.. en ik wil surfen..
Dat zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een held he.
Heb jij het spel al snuit?
Peuterdwerg schopt tegen graaf Snuit aan. Het heeft iets aandoenlijks.quote:
En straks zat er iemand te verkondigen dat ie vanavond ging spelen, volgens mij Qquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeker
12e komt die uit. Demo alleen bij borderlands goty.
Aye.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga naar Nature One
Iemand wel es geweest?
Q zegt wel meer dingen hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En straks zat er iemand te verkondigen dat ie vanavond ging spelen, volgens mij Q
de 10e zou die uitkomen, is hij alweer uitgesteld? Anyway, ik ga hem niet kopen. Het spel wordt echt wel platinum tegen de winter, en dan heb ik weer meer tijd om hem te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeker
12e komt die uit. Demo alleen bij borderlands goty.
Het is alleen zo jammer dat hij niet eens de schenen haalt en bij de grote teen blijft steken..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peuterdwerg schopt tegen graaf Snuit aan. Het heeft iets aandoenlijks.
Die paar dagen na 12jaar kunnen er ook nog wel bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de 10e zou die uitkomen, is hij alweer uitgesteld? Anyway, ik ga hem niet kopen. Het spel wordt echt wel platinum tegen de winter, en dan heb ik weer meer tijd om hem te spelen
Hoe was het?quote:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010716490/index.htmlquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die paar dagen na 12jaar kunnen er ook nog wel bij![]()
6 Mei eerst, toen 12 Juni. Maar hij is al gold dus zal niet meer verschuiven.
Ik kan niet tot de winter wachtenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de 10e zou die uitkomen, is hij alweer uitgesteld? Anyway, ik ga hem niet kopen. Het spel wordt echt wel platinum tegen de winter, en dan heb ik weer meer tijd om hem te spelen
Haha, kan ik inkomen, maar vind het zelf echt zonde van mijn tijd, en bij een spel van de Duke..... Ja, dan moet ik hem tot het einde aan toe uitspelen, 's avonds tot 3 uur gamen, ff snel slapen, voor werk nog een kwartiertje etc.. Nee, dat moet wachten tot de winter. Ik wil ook nog even buitenspelen deze zomer.quote:
Ah, misschien US dan de 12e.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010716490/index.html
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 10.06.2011
Heel tof, maar dat is al een jaar of 7 - 8 geleden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Hoe was het?
De line-up is niet normaal.
techno, trance en hardstyle!
Ik ga vet naar de kika dat weekend.
Amerika enzo, je weet wel, buitenlandquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/duke-nukem-forever
Releasedatum: 10-06-2011
Geen idee. Ik krijg dat weer door via skypequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken hem ja, welke site komt die van?
Haha ok, http://failblog.org is ook geweldig. Ook een beetje dat idee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik krijg dat weer door via skype
Die ken ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha ok, http://failblog.org is ook geweldig. Ook een beetje dat idee.
Vind de meeste van die sites wel leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken ik.
http://crazythingsparentstext.com/
Deze vind ik ook geweldig
Zal zo eens kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken ik.
http://crazythingsparentstext.com/
Deze vind ik ook geweldig
Is dat weer zo'n doorstreep lijstje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik een keer 'vroeg' naar bed.
Kus lieve, leuke geile singles![]()
Royco
Dank je wel he, vind jou ook liefquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik een keer 'vroeg' naar bed.
Kus lieve, leuke geile singles![]()
Royco
quote:
Nopequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n doorstreep lijstje?
Trusten
Jouw inbox is volquote:
Truste ome snuitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kinders, het is bedtijd voor ome Snuit, fijne avond nog.
Trustenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kinders, het is bedtijd voor ome Snuit, fijne avond nog.
quote:
Ik weet het niet, iets wat iedereen altijd doet ofzoquote:
Dat was wel een hele 30minuten huppelquote:
LOL, die klik ik net aanquote:
Laten we t hopen... Enige moment dat ik dr kan zien is tijdens de lunch. Misschien dat ik vandaag mn volgende move maak. Ik heb me gedoucht dus ruik frisquote:
Wat is maor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maor! Friday, Friday, Fun, Fun, Fun, Fun!Bijna weekend
![]()
Oh, ik hou best van Gaga... (Y)quote:
quote:
Ai doet nu al zeer als ik aan denk..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
Oj, zometeen naar de tandarts om een verstandskies te laten trekken... Zo'n zin in!
Veel sterktequote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
Oj, zometeen naar de tandarts om een verstandskies te laten trekken... Zo'n zin in!
Ja maar dat móet volgende week over zijn, dan moet de volgendequote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ai doet nu al zeer als ik aan denk..![]()
Zit je zometeen weer met een zere kaak.
Sterkte in ieder geval!
Hoe ga je dat overlevenquote:
quote:
Wees blij dat je er niet voor naar de kaakchirurg hoeft, dat is nog vele malen erger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met een wake-up light en een hetero
Je bent echt trots op en blij met hem hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met een wake-up light en een hetero
Vodka.quote:
Dat is natuurlijk een goede vervanger voor alles he.quote:
Ook meteen lekkere verdovingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goede vervanger voor alles he.
IK PROTESTEER!!quote:
Mits voldoende hoeveelheid vodka.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goede vervanger voor alles he.
Of juist nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de tandarts het iets minder vind, een bezopen missb in de stoel
Hell no, de mijne blijft.quote:
Pas maar op dat ik 'm niet als pinata ga gebruikenquote:
Ja dat snap ik, het schept natuurlijk een band, vrouwen willen jullie allebei met geen stok aanrakenquote:
Zei ik maandag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het schept natuurlijk een band, vrouwen willen jullie allebei met geen stok aanraken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zei ik maandag?
Bedoelde niet deze maandag he
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het schept natuurlijk een band, vrouwen willen jullie allebei met geen stok aanraken
Guess soquote:
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik 'm niet als pinata ga gebruiken
quote:
Komen er ook snoepjes uit bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komen er ook snoepjes uit bij jou?
Ja dat zit toch in een pinataquote:
Ach ik ben straks eerst verdoofd en daarna heb ik pijn, dus het kan alle kanten nog op...quote:
quote:
Het eindigt vast wel met een huilende Royquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik ben straks eerst verdoofd en daarna heb ik pijn, dus het kan alle kanten nog op...
Voor jullie, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komen er ook snoepjes uit bij jou?
nomnomnomquote:
quote:
Kom kom je bent wel wat gewend jijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh voorstellingsvermogen, hou op!
Denk het welquote:
Ja, jij was me nog een deep throat schuldig.quote:
Dan nog..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom kom je bent wel wat gewend jij
Ja jij zit zo ver wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was me nog een deep throat schuldig.
Zo erg was deze toch nietquote:
In mijn hoofd welquote:
Succes chickquote:
Ja ik kan er toch niks aan doen dat jullie al die MI's in je hoofd erger maken dan ze zijnquote:
Ik ook!!!!!!!!!!!!quote:
Ja, dat kan ik net zo goed van jou zeggen. Welke muts gaat er dan ook in Emmen wonen, for fuck´s sake?quote:
Dat dacht ik wel!quote:
Is ook maar tijdelijk he, straks zijn al die piemels weer van harte welkom!quote:
Ik wil hier wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik net zo goed van jou zeggen. Welke muts gaat er dan ook in Emmen wonen, for fuck´s sake?
Ja dat zal wel weer ja, fmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het eindigt vast wel met een huilende Roy
Zal i................... nee laat maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was me nog een deep throat schuldig.
Tegelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ook maar tijdelijk he, straks zijn al die piemels weer van harte welkom!
Zal ik ze anders ff tijdelijk onder mijn hoede nemen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ook maar tijdelijk he, straks zijn al die piemels weer van harte welkom!
Nee natuurlijk niet!quote:
Waarom zit jij 's avonds met Bas te roddelen over mijquote:
Ik verwacht ze wel netjes terug he, ongeschondenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik ze anders ff tijdelijk onder mijn hoede nemen?
Ik vind van wel.quote:
Net een vriendje en nu al vreemd willen gaan?quote:
Aha ja als je uit de randstad komt is dat wel een groot verschil ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Woon hier nu 4 jaar en kan hier echt niet wennen. Ik mis de randstad zo erg
omdat het kan, en Bas dus denkt dat je getrouwd bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit jij 's avonds met Bas te roddelen over mij
Do, or do not. There is no try.quote:
Ik was stom en werd verliefd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Aha ja als je uit de randstad komt is dat wel een groot verschil ja..
Maar met welke reden ben je dan in Emmen gaan wonen?
Gekke Bas!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
omdat het kan, en Bas dus denkt dat je getrouwd bent.
Sterkte!quote:
Gaat niet zo makkelijk he.quote:
Nu enkel nog lust?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was stom en werd verliefd.
Doen we nooit meer!
En 5 jaar in Emmen is voor je gevoel een eeuwigheid hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk he.
Kind wil hier zn school afmaken dus zit hier nog minimaal 5 jaar
Yeahquote:
Ja echt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 5 jaar in Emmen is voor je gevoel een eeuwigheid he
Het zwarte gat van Nederland, daar waar het begrip tijd niet bestaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 5 jaar in Emmen is voor je gevoel een eeuwigheid he
Kinderen passen zich normaal gesproken makkelijker aan aan verandering dan volwassenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk he.
Kind wil hier zn school afmaken dus zit hier nog minimaal 5 jaar
Nee. Hij mag zijn school hier afmaken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kinderen passen zich normaal gesproken makkelijker aan aan verandering dan volwassenen.
Oh, kut. Wat zegt dat over mij?
Dacht dat Almere dat wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zwarte gat van Nederland, daar waar het begrip tijd niet bestaat.
Emmen is officieel uitgekozen tot meest zaadloze stad van nederlandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dacht dat Almere dat was![]()
Heb zo geen idee van Emmen..
Dat is wel netjes.. Maar ga je daarna wel weer terug? Want kind wil dan nog steeds daar blijven denk ik?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij mag zijn school hier afmaken.
Mama offert haar eigen wel op
De mannen hier missen idd ballenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Emmen is officieel uitgekozen tot meest zaadloze stad van nederland
Kind mist de randstad ook. En tegen die tijd is hij 18 dus dan wordt het allemaal wat makkelijker. Als hij dan echt hier wil blijven is dat ook mogelijk voor hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.. Maar ga je daarna wel weer terug? Want kind wil dan nog steeds daar blijven denk ik?
Haha dus veel vrouwen daarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Emmen is officieel uitgekozen tot meest zaadloze stad van nederland
MIquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
GVD, zit ik in mn boxer hier lekker thuis te werken, springt mn chef op skype, wil die de webcam aan om even wat te laten zien.. zucht.... Snel maar even een shirt aangetrokken
Dat was niet hoe ik het bedoelde... het is er gewoon oer saai, ze hebben 1 ding, een dierenpark en daar proberen ze al 176 jaar op te teren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha dus veel vrouwen daar
MIsschien toch eens een bezoekje brengen (met ballen)
Damn you boss!! Let me work in peace!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
GVD, zit ik in mn boxer hier lekker thuis te werken, springt mn chef op skype, wil die de webcam aan om even wat te laten zien.. zucht.... Snel maar even een shirt aangetrokken
En die gaat dus weg uit het centrumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was niet hoe ik het bedoelde... het is er gewoon oer saai, ze hebben 1 ding, een dierenpark en daar proberen ze al 176 jaar op te teren.
Aaaah..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was niet hoe ik het bedoelde... het is er gewoon oer saai, ze hebben 1 ding, een dierenpark en daar proberen ze al 176 jaar op te teren.
Almere is hetzelfde zwarte gat in een andere dimensie. Alles wat er in Emmen ingaat komt er verwrongen weer uit in Almere.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dacht dat Almere dat was![]()
Heb zo geen idee van Emmen..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die gaat dus weg uit het centrum
En als je dus goed kijkt zie je aan de andere kant Almere.quote:
Maar ik wil niet naar Almerequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Almere is hetzelfde zwarte gat in een andere dimensie. Alles wat er in Emmen ingaat komt er verwrongen weer uit in Almere.
En toch heeft Almere al een stuk meer dan Emmen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je dus goed kijkt zie je aan de andere kant Almere.
Ik zing het nog wel ff uit in Emmenquote:
Jammerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zing het nog wel ff uit in Emmen
Niet hier neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waar? Wie? Hoe?
vast aan de andere kant van het zwarte gat
Ja als ik moet kiezen tussen Emmen of Almere dan blijf ik hier nog wel ffquote:
moeilijke keuze jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik moet kiezen tussen Emmen of Almere dan blijf ik hier nog wel ff
quote:
Beide zijn nou niet.....tjaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik moet kiezen tussen Emmen of Almere dan blijf ik hier nog wel ff
Spierpijn? Van het nietsporten?quote:
Tuurlijk, het is een kleine crimineel en Rotterdam is de meest onveilige stad van Nederland, daar ziet hij ondernemings mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach ik heb nog 5 jaar om huppelkind te overtuigen dat het in omgeving Amsterdam leuker wonen is dan in omgeving Rotterdam.
Hij wil namelijk in de buurt van Rotterdam gaan wonen, ik niet
En dan bel/sms/whatsapp je me niet om even wat fijne woorden te horen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Spierpijn? Van het nietsporten?
Nee, gewoon een moeilijke nacht. Boze mensen enzo. Zieke mensen. Kut allemaal.
Oei Rotterdam vs Amsterdam.. Ik voel dat dat niet goed gaat..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach ik heb nog 5 jaar om huppelkind te overtuigen dat het in omgeving Amsterdam leuker wonen is dan in omgeving Rotterdam.
Hij wil namelijk in de buurt van Rotterdam gaan wonen, ik niet
Mijn koter crimineel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een kleine crimineel en Rotterdam is de meest onveilige stad van Nederland, daar ziet hij ondernemings mogelijkheden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dan bel/sms/whatsapp je me niet om even wat fijne woorden te horen?
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn koter crimineel?![]()
Dat kind is eng braaf
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Oei Rotterdam vs Amsterdam.. Ik voel dat dat niet goed gaat..
Ik vind het echt nooit erg om 's nachts wakker gemaakt te worden. (mits ik wakker word) Slaap altijd weer in 3 min. in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken.Maarja, het was echt al nacht hoor, wilde niemand wakker maken.
Ik ben wel ziek, fijn dat je aan me denktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen maakt fouten he.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is gewoon zo dat onze familie in de buurt van Rotterdam woont.
Wat betreft voetbal zijn we allebei voor Ajax
Hoeveel sterren heeft feyenoord ook alweer?quote:
Lichamelijk, neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben wel ziek, fijn dat je aan me denkt
1, en dat is genoeg toch, altijd zo hebberig om altijd maar meer te willenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft feyenoord ook alweer?
Ik onthoud het voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het echt nooit erg om 's nachts wakker gemaakt te worden. (mits ik wakker word) Slaap altijd weer in 3 min. in.
Vrouwen hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
En echt hoor, ik word doodmoe van moeders die "het zo zwaar vinden" om 16 uur per week te werken en dat de papa dan eens een weekendje weg gaat en ze "er HET HELE WEEKEND helemaal alleen voor staan". Echt, pleur op met je verwende gezeik.
Ja, meer tokkies. Met een kutaccent. En fietspaden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En toch heeft Almere al een stuk meer dan Emmen.
Kan dat wel dan in Rotterdam wonen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is gewoon zo dat onze familie in de buurt van Rotterdam woont.
Wat betreft voetbal zijn we allebei voor Ajax
Ja, dat zijn typisch vrouwen. Typisch moeders, zou ik haast zeggen. Alsof zorgen voor je kind zo verschrikkelijk is. Ja, als je een kutkind kweekt wel, doe dat dan ook niet, godsamme.quote:
In dat geval stel ik Bogotá voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een kleine crimineel en Rotterdam is de meest onveilige stad van Nederland, daar ziet hij ondernemings mogelijkheden.
Uhu, stel je voor dat ze wat moeten doen he qua opvoeding.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat zijn typisch vrouwen. Typisch moeders, zou ik haast zeggen. Alsof zorgen voor je kind zo verschrikkelijk is. Ja, als je een kutkind kweekt wel, doe dat dan ook niet, godsamme.
Ja ach.. Heb geen ervaring dus.. Mijn (toekomstige) kind zal uiteraard een engel wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat zijn typisch vrouwen. Typisch moeders, zou ik haast zeggen. Alsof zorgen voor je kind zo verschrikkelijk is. Ja, als je een kutkind kweekt wel, doe dat dan ook niet, godsamme.
Sommige moeders verdienen een nekschotquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kan dat wel dan in Rotterdam wonen?
Inderdaad zeg, ze zouden eens moeten investeren in hun kind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, stel je voor dat ze wat moeten doen he qua opvoeding.
Nee de tandartsquote:
Heeft ze gisteren bevallingsfoto's laten zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige moeders verdienen een nekschot
Alleen lipgloss.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan op als ik ga![]()
surfen
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ze zouden eens moeten investeren in hun kind.
Jemig, ik zie zo op tegen de basisschool, daar word ik voortdurend geconfronteerd met zulke moeders. Dat kan nooit lang goed gaan.
De meesten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige moeders verdienen een nekschot
Nee gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren bevallingsfoto's laten zien?
Daar versta ik de mensen vast wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, meer tokkies. Met een kutaccent. En fietspaden.
Haha eens! Ik zou dat niet kunnen in de randstad wonen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
De vraag is meer of je wel in Rotterdam zou willen wonen
It's just a matter of time my dearquote:
Je hebt je tandarts op je gezicht gesmeerd? Dat kan natuurlijk ook nooit goed gaan.quote:
Gewoon de maatschappij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Jemig, ik zie zo op tegen de basisschool, daar word ik voortdurend geconfronteerd met zulke moeders. Dat kan nooit lang goed gaan.
Be afraid, be very afraidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat blijft natuurlijk niet zitten in de regen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt je tandarts op je gezicht gesmeerd? Dat kan natuurlijk ook nooit goed gaan.
Ben jij niet sexy met alleen lipgloss?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ALLEEN LIPGLOSS??? Maar maar maar, dan kan ik me niet sexy maken op dat board..
Ik ben gewend dat ik op zondag de stad in kan gaan en dat er dan altijd wel iets te doen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha eens! Ik zou dat niet kunnen in de randstad wonen..
Ben het gewoon niet gewend. Al die drukte man.. pfff.
Herkenbaar, iets met rinkelende eierstokken enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
It's just a matter of time my dear
quote:
Ik ben een stuk sexy-er geworden sinds de laatste keer dat jij me gezien hebt, laat staan als ik Lipgloss op heb, dan ben ik woest.. En met de rest erbij, man, dan ben ik onweerstaanbaar!quote:
Stomme moedersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
It's just a matter of time my dear
Allemaal moeders die zichzelf de beste mama vinden en je al veroordelen gewoon omdatquote:
Nee. Ze heeft al een kutkoter. Is een klant van Roy. Verschrikkelijk mens. Zit teveel avonden in de kroeg de barkeeper lastig te vallen met koterverhalen en foto'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Herkenbaar, iets met rinkelende eierstokken enzo
Arme royquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal moeders die zichzelf de beste mama vinden en je al veroordelen gewoon omdat![]()
[..]
Nee. Ze heeft al een kutkoter. Is een klant van Roy. Verschrikkelijk mens. Zit teveel avonden in de kroeg de barkeeper lastig te vallen met koterverhalen en foto's
Ja echtquote:
Dat is ook zo wat je zegt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ik op zondag de stad in kan gaan en dat er dan altijd wel iets te doen is.
Dat er bussen rijden op tijdstippen dat je ze ook nodig hebt.
Die drukte![]()
Een vriend van me woont in het westen aan een redelijk drukke straat. Als ik daar slaap dan lig ik echt te genieten van al het verkeer dat je voorbij hoort rijden
Wel vrouwelijk, niet lekkerquote:
Yuuuukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal moeders die zichzelf de beste mama vinden en je al veroordelen gewoon omdat![]()
[..]
Nee. Ze heeft al een kutkoter. Is een klant van Roy. Verschrikkelijk mens. Zit teveel avonden in de kroeg de barkeeper lastig te vallen met koterverhalen en foto's
Ach kinderen zijn zo slecht nog niet..quote:
Dat is als ik nog wakker ben!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is ook zo wat je zegt..
Maar ja daar pas ik me gewoon op aan (of ga fietsen met de auto enz..)
Zozo jij bent druk je slaap.Ik krijg nooit meer wat mee al lig te pitten..
Ik ben heel gezelligquote:
Damn, dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik helemaal niks tegen kinderen in principe, en zelfs ik vind het een kutkind.
Brutaal onopgevoed kutkotertje is het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik helemaal niks tegen kinderen in principe, en zelfs ik vind het een kutkind.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brutaal onopgevoed kutkotertje is het.
Arme jij.quote:
Ja echt hoor.quote:
Dan nog zijn de meeste kinderen gewoon kut en totaal geen respect meer tegenwoordig. Dingen die ik wel eens hoor en zie, zou ik echt niet geprobeerd moeten hebben dat ik hun leeftijd was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ach kinderen zijn zo slecht nog niet..
Krijgen het allemaal aangeleerd heEn zo is de cirkel weer rond
Ik zei toch ook niet dat je niet gezellig wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is als ik nog wakker ben!!
[..]
Ik ben heel gezellig![]()
Zo gezellig dat de klanten me uitnodigen voor een of ander biljartfeest
Heeequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice! eindelijk gerechtigheid voor al jouw leed hier
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Ik zat daar, een vreemde voor dat kind. Komt moeders de kroeg in met koter en ik kreeg al heel snel een grote bek van die koter. En moeders? Die zat ernaast te lachen.
Mijn zoon durft daar niet eens aan te denken want hij weet dat ie dan echt goed op zn donder krijgt.
Sowieso vind ik kinderen in een kroeg not done. En al helemaal niet als ze ook nog zo overduidelijk aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |