MIquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
GVD, zit ik in mn boxer hier lekker thuis te werken, springt mn chef op skype, wil die de webcam aan om even wat te laten zien.. zucht.... Snel maar even een shirt aangetrokken
Dat was niet hoe ik het bedoelde... het is er gewoon oer saai, ze hebben 1 ding, een dierenpark en daar proberen ze al 176 jaar op te teren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha dus veel vrouwen daar
MIsschien toch eens een bezoekje brengen (met ballen)
Damn you boss!! Let me work in peace!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
GVD, zit ik in mn boxer hier lekker thuis te werken, springt mn chef op skype, wil die de webcam aan om even wat te laten zien.. zucht.... Snel maar even een shirt aangetrokken
En die gaat dus weg uit het centrumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was niet hoe ik het bedoelde... het is er gewoon oer saai, ze hebben 1 ding, een dierenpark en daar proberen ze al 176 jaar op te teren.
Aaaah..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was niet hoe ik het bedoelde... het is er gewoon oer saai, ze hebben 1 ding, een dierenpark en daar proberen ze al 176 jaar op te teren.
Almere is hetzelfde zwarte gat in een andere dimensie. Alles wat er in Emmen ingaat komt er verwrongen weer uit in Almere.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dacht dat Almere dat was![]()
Heb zo geen idee van Emmen..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die gaat dus weg uit het centrum
En als je dus goed kijkt zie je aan de andere kant Almere.quote:
Maar ik wil niet naar Almerequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Almere is hetzelfde zwarte gat in een andere dimensie. Alles wat er in Emmen ingaat komt er verwrongen weer uit in Almere.
En toch heeft Almere al een stuk meer dan Emmen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je dus goed kijkt zie je aan de andere kant Almere.
Ik zing het nog wel ff uit in Emmenquote:
Jammerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zing het nog wel ff uit in Emmen
Niet hier neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waar? Wie? Hoe?
vast aan de andere kant van het zwarte gat
Ja als ik moet kiezen tussen Emmen of Almere dan blijf ik hier nog wel ffquote:
moeilijke keuze jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik moet kiezen tussen Emmen of Almere dan blijf ik hier nog wel ff
quote:
Beide zijn nou niet.....tjaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik moet kiezen tussen Emmen of Almere dan blijf ik hier nog wel ff
Spierpijn? Van het nietsporten?quote:
Tuurlijk, het is een kleine crimineel en Rotterdam is de meest onveilige stad van Nederland, daar ziet hij ondernemings mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach ik heb nog 5 jaar om huppelkind te overtuigen dat het in omgeving Amsterdam leuker wonen is dan in omgeving Rotterdam.
Hij wil namelijk in de buurt van Rotterdam gaan wonen, ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |