quote:
Ai doet nu al zeer als ik aan denk..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
Oj, zometeen naar de tandarts om een verstandskies te laten trekken... Zo'n zin in!
Veel sterktequote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
Oj, zometeen naar de tandarts om een verstandskies te laten trekken... Zo'n zin in!
Ja maar dat móet volgende week over zijn, dan moet de volgendequote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ai doet nu al zeer als ik aan denk..![]()
Zit je zometeen weer met een zere kaak.
Sterkte in ieder geval!
Hoe ga je dat overlevenquote:
quote:
Wees blij dat je er niet voor naar de kaakchirurg hoeft, dat is nog vele malen erger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met een wake-up light en een hetero
Je bent echt trots op en blij met hem hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met een wake-up light en een hetero
Vodka.quote:
Dat is natuurlijk een goede vervanger voor alles he.quote:
Ook meteen lekkere verdovingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goede vervanger voor alles he.
IK PROTESTEER!!quote:
Mits voldoende hoeveelheid vodka.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goede vervanger voor alles he.
Of juist nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de tandarts het iets minder vind, een bezopen missb in de stoel
Hell no, de mijne blijft.quote:
Pas maar op dat ik 'm niet als pinata ga gebruikenquote:
Ja dat snap ik, het schept natuurlijk een band, vrouwen willen jullie allebei met geen stok aanrakenquote:
Zei ik maandag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het schept natuurlijk een band, vrouwen willen jullie allebei met geen stok aanraken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zei ik maandag?
Bedoelde niet deze maandag he
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het schept natuurlijk een band, vrouwen willen jullie allebei met geen stok aanraken
Guess soquote:
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik 'm niet als pinata ga gebruiken
quote:
Komen er ook snoepjes uit bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komen er ook snoepjes uit bij jou?
Ja dat zit toch in een pinataquote:
Ach ik ben straks eerst verdoofd en daarna heb ik pijn, dus het kan alle kanten nog op...quote:
quote:
Het eindigt vast wel met een huilende Royquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik ben straks eerst verdoofd en daarna heb ik pijn, dus het kan alle kanten nog op...
Voor jullie, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komen er ook snoepjes uit bij jou?
nomnomnomquote:
quote:
Kom kom je bent wel wat gewend jijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh voorstellingsvermogen, hou op!
Denk het welquote:
Ja, jij was me nog een deep throat schuldig.quote:
Dan nog..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom kom je bent wel wat gewend jij
Ja jij zit zo ver wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was me nog een deep throat schuldig.
Zo erg was deze toch nietquote:
In mijn hoofd welquote:
Succes chickquote:
Ja ik kan er toch niks aan doen dat jullie al die MI's in je hoofd erger maken dan ze zijnquote:
Ik ook!!!!!!!!!!!!quote:
Ja, dat kan ik net zo goed van jou zeggen. Welke muts gaat er dan ook in Emmen wonen, for fuck´s sake?quote:
Dat dacht ik wel!quote:
Is ook maar tijdelijk he, straks zijn al die piemels weer van harte welkom!quote:
Ik wil hier wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik net zo goed van jou zeggen. Welke muts gaat er dan ook in Emmen wonen, for fuck´s sake?
Ja dat zal wel weer ja, fmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het eindigt vast wel met een huilende Roy
Zal i................... nee laat maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was me nog een deep throat schuldig.
Tegelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ook maar tijdelijk he, straks zijn al die piemels weer van harte welkom!
Zal ik ze anders ff tijdelijk onder mijn hoede nemen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ook maar tijdelijk he, straks zijn al die piemels weer van harte welkom!
Nee natuurlijk niet!quote:
Waarom zit jij 's avonds met Bas te roddelen over mijquote:
Ik verwacht ze wel netjes terug he, ongeschondenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik ze anders ff tijdelijk onder mijn hoede nemen?
Ik vind van wel.quote:
Net een vriendje en nu al vreemd willen gaan?quote:
Aha ja als je uit de randstad komt is dat wel een groot verschil ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Woon hier nu 4 jaar en kan hier echt niet wennen. Ik mis de randstad zo erg
omdat het kan, en Bas dus denkt dat je getrouwd bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit jij 's avonds met Bas te roddelen over mij
Do, or do not. There is no try.quote:
Ik was stom en werd verliefd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Aha ja als je uit de randstad komt is dat wel een groot verschil ja..
Maar met welke reden ben je dan in Emmen gaan wonen?
Gekke Bas!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
omdat het kan, en Bas dus denkt dat je getrouwd bent.
Sterkte!quote:
Gaat niet zo makkelijk he.quote:
Nu enkel nog lust?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was stom en werd verliefd.
Doen we nooit meer!
En 5 jaar in Emmen is voor je gevoel een eeuwigheid hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk he.
Kind wil hier zn school afmaken dus zit hier nog minimaal 5 jaar
Yeahquote:
Ja echt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 5 jaar in Emmen is voor je gevoel een eeuwigheid he
Het zwarte gat van Nederland, daar waar het begrip tijd niet bestaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 5 jaar in Emmen is voor je gevoel een eeuwigheid he
Kinderen passen zich normaal gesproken makkelijker aan aan verandering dan volwassenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk he.
Kind wil hier zn school afmaken dus zit hier nog minimaal 5 jaar
Nee. Hij mag zijn school hier afmaken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kinderen passen zich normaal gesproken makkelijker aan aan verandering dan volwassenen.
Oh, kut. Wat zegt dat over mij?
Dacht dat Almere dat wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zwarte gat van Nederland, daar waar het begrip tijd niet bestaat.
Emmen is officieel uitgekozen tot meest zaadloze stad van nederlandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dacht dat Almere dat was![]()
Heb zo geen idee van Emmen..
Dat is wel netjes.. Maar ga je daarna wel weer terug? Want kind wil dan nog steeds daar blijven denk ik?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij mag zijn school hier afmaken.
Mama offert haar eigen wel op
De mannen hier missen idd ballenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Emmen is officieel uitgekozen tot meest zaadloze stad van nederland
Kind mist de randstad ook. En tegen die tijd is hij 18 dus dan wordt het allemaal wat makkelijker. Als hij dan echt hier wil blijven is dat ook mogelijk voor hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.. Maar ga je daarna wel weer terug? Want kind wil dan nog steeds daar blijven denk ik?
Haha dus veel vrouwen daarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Emmen is officieel uitgekozen tot meest zaadloze stad van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |