Zelfs jou? Maar jij hebt de Duke als heldquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]E_M kan zelfs mij nog het een en ander leren.. Een master is het (en niet of disaster)
Nee dank jequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer, dus dan gaan we ook niet in pm geilen zeker?
Kan je nagaan! E_M is gewoon een kleine koning!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs jou? Maar jij hebt de Duke als held
Jij lijkt me niet het type persoon dat op dat vlak van mij iets zou hoeven leren....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]E_M kan zelfs mij nog het een en ander leren.. Een master is het (en niet of disaster)
Dan verdiend hij ook een spelquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je nagaan! E_M is gewoon een kleine koning!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs jou? Maar jij hebt de Duke als held
Kneus, je kent me geeneensquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet het type persoon dat op dat vlak van mij iets zou hoeven leren....
Spezza is net tijn met een petje op.
Liev, maar ander subject is prima. Niet weer die dikke verhalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je nagaan! E_M is gewoon een kleine koning!
Wil ik je leren kennen?quote:
Bij het eerste woord wist ik al dat E_M gelijk had. Mensen direct tot kneus bestempelen is wel het meest trieste wat er is..quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil ik je leren kennen?
Doe een leuk stel tieten voor en misschien maak je een kansje.
Kneusquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij het eerste woord wist ik al dat E_M gelijk had. Mensen direct tot kneus bestempelen is wel het meest trieste wat er is..
Damn, ik wil Duke Nukem Forever spelen.. en ik wil surfen..
Dat zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een held he.
Heb jij het spel al snuit?
Peuterdwerg schopt tegen graaf Snuit aan. Het heeft iets aandoenlijks.quote:
En straks zat er iemand te verkondigen dat ie vanavond ging spelen, volgens mij Qquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeker
12e komt die uit. Demo alleen bij borderlands goty.
Aye.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga naar Nature One
Iemand wel es geweest?
Q zegt wel meer dingen hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En straks zat er iemand te verkondigen dat ie vanavond ging spelen, volgens mij Q
de 10e zou die uitkomen, is hij alweer uitgesteld? Anyway, ik ga hem niet kopen. Het spel wordt echt wel platinum tegen de winter, en dan heb ik weer meer tijd om hem te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeker
12e komt die uit. Demo alleen bij borderlands goty.
Het is alleen zo jammer dat hij niet eens de schenen haalt en bij de grote teen blijft steken..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peuterdwerg schopt tegen graaf Snuit aan. Het heeft iets aandoenlijks.
Die paar dagen na 12jaar kunnen er ook nog wel bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de 10e zou die uitkomen, is hij alweer uitgesteld? Anyway, ik ga hem niet kopen. Het spel wordt echt wel platinum tegen de winter, en dan heb ik weer meer tijd om hem te spelen
Hoe was het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |