Totdat je verkeerd stuurtquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Je moet ook de berg af, dat zal het probleem niet zijn.
Nou, dat wil ik eigenlijk ook nog wel eens zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Je moet ook de berg af, dat zal het probleem niet zijn.
Zeker tot aan de waterputquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Die berg is echt een eitje man. Zonder echt trainen had ik 1:06:19
Onder wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Fix dan ook ff dat het Guinness Book of records komt.
Volgens mij is "de Alpe d'Huez op met een bierfiets" al record, aangezien niemand het nog heeft gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Snelste met een bierfiets de Alpe d'Huez oprijden.
Is te specifiek/gedetaileerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Snelste met een bierfiets de Alpe d'Huez oprijden.
Hoogste tijd dus!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is "de Alpe d'Huez op met een bierfiets" al record, aangezien niemand het nog heeft gedaan
Lijkt me dat die organisatie het wel best gaat vinden zolang je maar flink geld ophaalt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Leuk idee, maar het lijkt met niet dat de organisatie het zo'n geweldig idee gaat vinden in verband met veiligheid enzo.
Anders moeten alle bestuurders en bijrijder helm op tijdens rit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Leuk idee, maar het lijkt met niet dat de organisatie het zo'n geweldig idee gaat vinden in verband met veiligheid enzo.
Ja, laten we het nog moeilijker makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:44 schreef RichardHammond het volgende:
De Alpe d'Huez is wel een beetje lafjes hoor, kies dan iets van de Mont Ventoux uit. Ervaren wielrenners staan daar te janken als ze daar boven zijn zo kapot zijn ze, als je dan vervolgens met je lamme kop op een bierfiets omhoog fietst dan ben je pas een echte koning.
Ben benieuwd wat er van komt.
Dat moet je sowieso al.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Anders moeten alle bestuurders en bijrijder helm op tijdens rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |