Ik ga nu mailen naar deelnemers@alpe-dhuzes.nlquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.opgevenisgeenoptie.nl/deelnemers/inschrijven11.php
[..]
Met wat voor vraag?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga nu mailen naar deelnemers@alpe-dhuzes.nl
Je zou best zelf nieuw bierfiets laten ontwerpen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er 14 mensen op. Dus dat zou bij een fiets van 1650 kilo 117 kilo per persoon betekenen. Dat moet dus lichter ja!
Die veiling en de logo's zal ik in de OP zettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Je zou best zelf nieuw bierfiets laten ontwerpen.
misschien met elektrische aandrijving inbouwen als steun trappen.
Je kan ook bij de TU delft gaan vragen of ze willen doen.
Van dat 10.000 euro sponsor geld is vast geen probleem.
gewoon naar grote bedrijven vragen naar de stukje logo op de bierfiets.
ook met heineken op voorkant en gratis bier (verkopen)
En TU delft univ. voor de ontwerp van de bierfiets.
Op de eind wordt de bierfiets geveild.
de geld van verkoop bier en veiling gaat dan gelijk naar de goed doel
Dan wil ik het op een skippybal gaan doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
6x is wel fucking veel hoor
Het is trouwens helemaal knap als je het 6x doet met een waterfiets![]()
Ff quotenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wil ik het op een skippybal gaan doen
Totdat je verkeerd stuurtquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Je moet ook de berg af, dat zal het probleem niet zijn.
Nou, dat wil ik eigenlijk ook nog wel eens zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Je moet ook de berg af, dat zal het probleem niet zijn.
Zeker tot aan de waterputquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Die berg is echt een eitje man. Zonder echt trainen had ik 1:06:19
Onder wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Fix dan ook ff dat het Guinness Book of records komt.
Volgens mij is "de Alpe d'Huez op met een bierfiets" al record, aangezien niemand het nog heeft gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Snelste met een bierfiets de Alpe d'Huez oprijden.
Is te specifiek/gedetaileerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Snelste met een bierfiets de Alpe d'Huez oprijden.
Hoogste tijd dus!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is "de Alpe d'Huez op met een bierfiets" al record, aangezien niemand het nog heeft gedaan
Lijkt me dat die organisatie het wel best gaat vinden zolang je maar flink geld ophaalt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Leuk idee, maar het lijkt met niet dat de organisatie het zo'n geweldig idee gaat vinden in verband met veiligheid enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |