Aan die post van TWP te zien moet er echt een lichtere fiets komen, leeg weegt hij dus al 1650kg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Frankrijk zullen ze ook wel bierfietsen hebben? En anders zoek je een sponsor die dat ff fixt
Als dat gebeurt spring ik er af hoor, op dat moment is het ieder voor zichquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat achteruit fietsen zou een probleempje kunnen worden ja, rol je daar met z'n allen die berg af
Goede remmen monteren dus
6 tot 10 man?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aan die post van TWP te zien moet er echt een lichtere fiets komen, leeg weegt hij dus al 1650kg.
Hoeveel mensen trappen er eigenlijk op zo'n ding ?
Dan kunnen we ongeveer uitrekenen hoe ligt dat ding moet gaan worden.
Desnoods plaats ze een auto remmen op inclusief handrem erbij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat achteruit fietsen zou een probleempje kunnen worden ja, rol je daar met z'n allen die berg af
Goede remmen monteren dus
Dat moet makkelijk haalbaar zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
TS weet dat ie dan minimaal 10k aan sponsorgeld moet fixen?
Volgens mij zitten er 14 mensen op. Dus dat zou bij een fiets van 1650 kilo 117 kilo per persoon betekenen. Dat moet dus lichter ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aan die post van TWP te zien moet er echt een lichtere fiets komen, leeg weegt hij dus al 1650kg.
Hoeveel mensen trappen er eigenlijk op zo'n ding ?
Dan kunnen we ongeveer uitrekenen hoe ligt dat ding moet gaan worden.
Dik de helft manquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er 14 mensen op. Dus dat zou bij een fiets van 1650 kilo 117 kilo per persoon betekenen. Dat moet dus lichter ja!
http://www.opgevenisgeenoptie.nl/deelnemers/inschrijven11.phpquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat moet makkelijk haalbaar zijn.
Hoe ben je op 10k gekomen trouwens?
quote:-Wie kunnen er meedoen?
Maximaal 450 individuele deelnemers (voor minimaal 6 beklimmingen).
Maximaal 450 teams (met 2 - 8 rijders (voorkeur 6) voor minimaal 6 beklimmingen per team).
- Inschrijfvoorwaarden voor teams
* Inschrijfgeld ¤ 105,= (een basisset gepersonaliseerde Alpe d'HuZes kleding is hierbij inbegrepen).
* Van teams wordt verwacht dat zij bij minder dan 4 teamleden minimaal zorgen voor een sponsoropbrengst van het aantal teamleden maal ¤ 2.500,=. Bij 4 of meer teamleden minimaal zorgen voor een opbrengst van ¤ 10.000,= en zich tot het uiterste inspannen om ¤ 30.000,= bijeen te brengen.
* Actief bijhouden van een deelnemerspagina op de deelnemers-site door alle teamleden.
* Bij inschrijven naar waarheid invullen van een medische vragenlijst en, indien naar aanleiding daarvan nodig op indicatie van het medische team, het doen van een medische keuring.
* De teamcaptain is te allen tijde aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor het tijdig voldoen aan alle criteria.
* De organisatie houdt zich het recht voor om teams die de minimale sponsoropbrengst niet halen en niet kunnen aantonen hier een maximale inspanning voor gedaan te hebben, uit te sluiten van deelname. Inschrijfgelden en eventueel gerealiseerde sponsoropbrengsten worden niet geretourneerd.
Ik ga nu mailen naar deelnemers@alpe-dhuzes.nlquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.opgevenisgeenoptie.nl/deelnemers/inschrijven11.php
[..]
Met wat voor vraag?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga nu mailen naar deelnemers@alpe-dhuzes.nl
Je zou best zelf nieuw bierfiets laten ontwerpen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er 14 mensen op. Dus dat zou bij een fiets van 1650 kilo 117 kilo per persoon betekenen. Dat moet dus lichter ja!
Die veiling en de logo's zal ik in de OP zettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Je zou best zelf nieuw bierfiets laten ontwerpen.
misschien met elektrische aandrijving inbouwen als steun trappen.
Je kan ook bij de TU delft gaan vragen of ze willen doen.
Van dat 10.000 euro sponsor geld is vast geen probleem.
gewoon naar grote bedrijven vragen naar de stukje logo op de bierfiets.
ook met heineken op voorkant en gratis bier (verkopen)
En TU delft univ. voor de ontwerp van de bierfiets.
Op de eind wordt de bierfiets geveild.
de geld van verkoop bier en veiling gaat dan gelijk naar de goed doel
Dan wil ik het op een skippybal gaan doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
6x is wel fucking veel hoor
Het is trouwens helemaal knap als je het 6x doet met een waterfiets![]()
Ff quotenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wil ik het op een skippybal gaan doen
Totdat je verkeerd stuurtquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Je moet ook de berg af, dat zal het probleem niet zijn.
Nou, dat wil ik eigenlijk ook nog wel eens zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Je moet ook de berg af, dat zal het probleem niet zijn.
Zeker tot aan de waterputquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Die berg is echt een eitje man. Zonder echt trainen had ik 1:06:19
Onder wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Fix dan ook ff dat het Guinness Book of records komt.
Volgens mij is "de Alpe d'Huez op met een bierfiets" al record, aangezien niemand het nog heeft gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Snelste met een bierfiets de Alpe d'Huez oprijden.
Is te specifiek/gedetaileerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Snelste met een bierfiets de Alpe d'Huez oprijden.
Hoogste tijd dus!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is "de Alpe d'Huez op met een bierfiets" al record, aangezien niemand het nog heeft gedaan
Lijkt me dat die organisatie het wel best gaat vinden zolang je maar flink geld ophaalt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Leuk idee, maar het lijkt met niet dat de organisatie het zo'n geweldig idee gaat vinden in verband met veiligheid enzo.
Anders moeten alle bestuurders en bijrijder helm op tijdens rit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Leuk idee, maar het lijkt met niet dat de organisatie het zo'n geweldig idee gaat vinden in verband met veiligheid enzo.
Ja, laten we het nog moeilijker makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:44 schreef RichardHammond het volgende:
De Alpe d'Huez is wel een beetje lafjes hoor, kies dan iets van de Mont Ventoux uit. Ervaren wielrenners staan daar te janken als ze daar boven zijn zo kapot zijn ze, als je dan vervolgens met je lamme kop op een bierfiets omhoog fietst dan ben je pas een echte koning.
Ben benieuwd wat er van komt.
Dat moet je sowieso al.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Anders moeten alle bestuurders en bijrijder helm op tijdens rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |