Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Topictitel
Heel veel werkstress, vind het dan toch wel erg moeilijk om gezond te blijven eten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, water drinken en vellen van mijn voetjes peuren
ook DAT is afvallen
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..
En daar val je dan weer niet van af... moeilijk, moeilijk allemaal...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
Geniet ervan het is je gegund!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordig
Ik ben het echt leuk gaan vinden en kan me er echt op verheugen!!
Ik word vaak zat wakker tegenwoordig met "oeeeh vanavond lekker sporten"
Ik ben het echt!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef eleusis het volgende:
Weer een halve kilo eraf, ik kan iedereen aanraden om ziek en misselijk te zijn.
Doe jij dokter Frank?? Nee joh... Ik doet een weekje ziek!
Ja drie keer per week anderhalf uur, maar het duurt toch wel 2 maanden voordat je verlies gaat zien, je bouwt eerst spiermassa op wat zwaarder is dan vetmassa.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Sporten jullie ook? Juist daardoor zag ik helemaal geen verschil op de weegschaal, of ik werd zwaarder
Yer I know, maar het het is die eerste paar maanden wel frustrerendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja drie keer per week anderhalf uur, maar het duurt toch wel 2 maanden voordat je verlies gaat zien, je bouwt eerst spiermassa op wat zwaarder is dan vetmassa.
Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig met sport, je moet naar je vetpercentage kijken, daar haal je veel meer uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yer I know, maar het het is die eerste paar maanden wel frustrerendNa zes weken bleek ik 3% kwijt te zijn en er een kilo bij aan te hebben
, maar door die 3% ga je wel gewoon door ook al zie je verder niets gebeuren.
Maar jullie zijn allemaal langer bezig natuurlijk.
Ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dat vind ik nu heel frusterend. Ik sport 3/4 keer per week en ik merk wel dingen aan mijn lichaam, maar die zijn veel subtieler dan hoppa die weegschaal die omlaag knalt. In zwakker dagen is dat wel eens moeilijk ja.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef seasushi het volgende:
De weegschaal is kapot en ik koop voorlopig geen nieuwe![]()
Kijken of ik op deze manier minder gefrustreerd raak. Hoogstens een centimeterlint kopen.
Waarschijnlijk door alle spieren die ik heb opgebouwd, waardoor ik mijn eigen kracht niet meer ken en te hard een nieuwe batterij erin heb geramdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
![]()
En de weegschaal is ''per ongeluk'' kapot gegaan
en weer 5 ons naar het land der dikken !!! Dus die zien we nooit meer terug !quote:
Jups daarom neem ik er 3 als ontbijt, je zit heel lang vol van eierenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb de eieren ontdektik hield niet zo van eieren omdat ik er vaak misselijk van word, maar sinds ik ze nu weer eet..man..je zit echt langer vol van eieren
Als je er een paar achter elkaar kwijtraakt worden het vanzelf kilo's.quote:
Ei vult bij mij echt totaal nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb de eieren ontdektik hield niet zo van eieren omdat ik er vaak misselijk van word, maar sinds ik ze nu weer eet..man..je zit echt langer vol van eieren
Het zijn meer de eiwitten in ei die schijnen te vullen (je doet langer over de vertering van eiwitten maar het is niet al te best voor je nieren om teveel eiwit te eten dus alleen doen als je normaal werkende nieren hebt). Je kunt hetzelfde effect bereiken door b.v. s'morgens een biefstuk of een ander soort vlees te eten..ik zou het niet kunnen wegkrijgen maar ja dat ben ik.quote:
Haha, ik juist alleen gekookt, minstens 20 minutenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vind ei ook gewoon echt niet lekker.
Ja, gebakken wel.
Mja, dat is wat moeilijk voor een vegetarierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Het zijn meer de eiwitten in ei die schijnen te vullen (je doet langer over de vertering van eiwitten maar het is niet al te best voor je nieren om teveel eiwit te eten dus alleen doen als je normaal werkende nieren hebt). Je kunt hetzelfde effect bereiken door b.v. s'morgens een biefstuk of een ander soort vlees te eten..ik zou het niet kunnen wegkrijgen maar ja dat ben ik.Ik prefereer een gewone manier van eten omdat je dan bij het op gewicht zijn niet ineens weer heel anders moet gaan eten.
Gekookt alleen als eiersalade.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, ik juist alleen gekookt, minstens 20 minutenGebakken tegenwoordig wel, maar dan alleen in de nasi.
Ik zou een eierkoek nemen of een mueslireep gewoon omdat de rest niet lekker isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik weet dat er hier mensen zijn die zeer anti-ontbijtkoek etc zijn. Maar ik moet toch iets in mijn tas doen om stiekem in de bibliotheek (of in de auto) op te eten. Dus wat is nou het minst slecht? Onbijtkoek, eierkoek, sultana hartig, evergreen, mueslireep?
Je hebt ontbijtkoek ook met 30% minder suiker o.i.d. Als je geen hele koek opeet zie ik het probleem niet zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik weet dat er hier mensen zijn die zeer anti-ontbijtkoek etc zijn. Maar ik moet toch iets in mijn tas doen om stiekem in de bibliotheek (of in de auto) op te eten. Dus wat is nou het minst slecht? Onbijtkoek, eierkoek, sultana hartig, evergreen, mueslireep?
Ja, precies. Zo doe ik het nu ook. Ik neem ook wel eens een granenkoekje tussendoor of zo. Zit ook suiker in, maar jammer dan, zolang ik geen heel pak opeet kan dat best.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef trovey het volgende:
Alles met mate....ik zie in ontbijtkoek ook niet een grote boosdoener als je het maar bij een matige hoeveelheid blijft houden.
Ja, dat is ook eigenlijk wel zo, als ik een paar middagen in de week zoiets eet is dat eigenlijk wel ok.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef trovey het volgende:
Alles met mate....ik zie in ontbijtkoek ook niet een grote boosdoener als je het maar bij een matige hoeveelheid blijft houden.
Dit dus, in de herfst en winter eet ik elke dag een snelle jelle kruidkoek, lekker bij een kopje theequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef trovey het volgende:
Als je uiteindelijk op het goede gewicht zit moet je toch leren omgaan met de verleidingen die je tegen gaat komen, beter nu er mee leren omgaan door heel af en toe kleine hoeveelheden van iets te nemen dan straks ineens je klem te eten....behalve dan met chocolade...dat kan ik niet laten staan dus dat moet ik alleen eten in bijzijn van anderen zodat ik niet alles ineens wegkaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo doe ik het nu ook. Ik neem ook wel eens een granenkoekje tussendoor of zo. Zit ook suiker in, maar jammer dan, zolang ik geen heel pak opeet kan dat best.
Je kan toch af en toe wel wat pure nemen? Dat is toch zo slecht nog niet.. Ik ben gelukkig sowieso geen snoep/koek/chocolade-eter, maar melkchocolade vind ik gelukkig ook helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk op het goede gewicht zit moet je toch leren omgaan met de verleidingen die je tegen gaat komen, beter nu er mee leren omgaan door heel af en toe kleine hoeveelheden van iets te nemen dan straks ineens je klem te eten....behalve dan met chocolade...dat kan ik niet laten staan dus dat moet ik alleen eten in bijzijn van anderen zodat ik niet alles ineens wegkaan.Ik kan echter wel door een winkel lopen met verschrikkelijke trek in chocolade maar het dan niet kopen dus ik ben al een stuk verder dan dat ik was.
Nu nog dat dooreten als het er wel is onder controle krijgen want elke 100 gram is ruim 500 kalorieen en 100 gram is niets voor mij.
Opruimen ja, moet nog even wat hobbydingen heen en weer schuiven in het huis die naar de zolder moeten. Ik heb gisteren een nieuwe computerkast (OK tweedehands danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dit dus, in de herfst en winter eet ik elke dag een snelle jelle kruidkoek, lekker bij een kopje thee
Zeg trovey, jij was toch klaar met het opruimen met die immense zolder van je?
En ik! Ik dacht ook altijd dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
volgens mij ben ik de enige vrouw die geen drol om een reep chocola geeft
mij maak je er echt niet blij mee....
Pure vind ik dan weer niet te vretenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kan toch af en toe wel wat pure nemen? Dat is toch zo slecht nog niet.. Ik ben gelukkig sowieso geen snoep/koek/chocolade-eter, maar melkchocolade vind ik gelukkig ook helemaal niet lekkerZo puur als het kan, graag!
Met chips heb ik dan weer meer moeite..
Ik was er aan verslaafd maar er zitten bepaalde stofjes in die dat kunnen veroorzakenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
volgens mij ben ik de enige vrouw die geen drol om een reep chocola geeft
mij maak je er echt niet blij mee....
Mij doe je ook geen plezier met chocola. Ik koop het NOOIT.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik! Ik dacht ook altijd dat ik de enige was
Oh haaaaiiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik! Ik dacht ook altijd dat ik de enige was
Alcohol is ook mijn downfall, ik drink zo'n mixdrankje, 'e'en en al suikerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mij doe je ook geen plezier met chocola. Ik koop het NOOIT.
Ik hou wel van snoep en drop, maar ook dat eet ik nauwelijks. Net als Mala zijn het bij mij de alcoholische versnaperingen + alles wat daarbij in mijn blikveld ligt (bitterballen, kaas, nootjes).
Neen, maar ik houd dan ook niet echt van koekjes enzo. Ik bak wel, maar ik eet het zelf niet op. Ook taart enzo maak je mij niet blij mee, ik eet het echt nooit. Maar ja, die chipsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh haaaaii
maar hou je helemaal niet van chocola? Want ik vind vanille/choco-cake dan wel weer lekker en koekjes waar stukjes chocola in verwerkt zijn..
maar ik begin er niet aan... want meestal moet zo'n pak gelijk op
He wat jammer nou, ik heb hier 6 volle vehuisboxen die me verwijtend aankijken als ik voorbij loop. Ik dacht misschien kan jij ze wel uitmesten, ik heb helaas alleen maar 3 trappen die je op en af moet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Opruimen ja, moet nog even wat hobbydingen heen en weer schuiven in het huis die naar de zolder moeten. Ik heb gisteren een nieuwe computerkast (OK tweedehands dan) op de kop weten te tikken (de oude is al twee keer ingestort
![]()
) maar die is kleiner dus moet ik nu weer computerspullen van die kast ergens kwijt...een mens blijft bezig met sjouwen.
Ik ben ook niet zo van de zoetigheid enzo, maar ik zeg nooit nee tegen taart van Dudok, koekela en Maison Kelder (mulitvlaai daarentegenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mij doe je ook geen plezier met chocola. Ik koop het NOOIT.
Ik hou wel van snoep en drop, maar ook dat eet ik nauwelijks. Net als Mala zijn het bij mij de alcoholische versnaperingen + alles wat daarbij in mijn blikveld ligt (bitterballen, kaas, nootjes).
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
He wat jammer nou, ik heb hier 6 volle vehuisboxen die me verwijtend aankijken als ik voorbij loop. Ik dacht misschien kan jij ze wel uitmesten, ik heb helaas alleen maar 3 trappen die je op en af moet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de zoetigheid enzo, maar ik zeg nooit nee tegen taart van Dudok, koekela en Maison Kelder (mulitvlaai daarentegen).
Op het werk bij trakteren doe ik het zo, ik neem s'ochtends dat warme saucijzenbroodje bij de koffie en s'middags dan de grootste chocoladepunt van Dudok bij de thee
Jij bent gewoon onze lekkere snoepertquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de zoetigheid enzo, maar ik zeg nooit nee tegen taart van Dudok, koekela en Maison Kelder (mulitvlaai daarentegen).
Op het werk bij trakteren doe ik het zo, ik neem s'ochtends dat warme saucijzenbroodje bij de koffie en s'middags dan de grootste chocoladepunt van Dudok bij de thee
Amerikaanse kennissen van mij hadden meubels gehaald bij de kringloop winkel, toen ze na een half jaar terug gingen wilde diezelfde kringloopwinkel de meubels niet hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
...je wilt niet weten wat er hier allemaal uit het huis is verdwenen....combi zolder en 18 jaar denken ..."dat kan wel naar zolder toe, komt wel weer van pas" is geen goede combi.
Trouwens de Kringloopwinkel hier is een zeikwinkel....doe je je best om de goede spullen te brengen...beginnen ze te zeiken dat je de buitenbloempotten niet heb zitten af te schrobben want er zitten een paar spikkeltjes potgrond op
. Dan ga ik heel makkelijk worden: Jullie willen ze niet OK. dan gaan ze naar de stort.
Ik was juist blij als niemand trakteerdequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Trakteren jullie twee keer?
Op mijn oude werk verzorde de jarige een lunch met broodjes, luxe beleg en champagne. Ook leuk
Er wordt s'ochtends getrakteert, wat er overblijft eten de vreetzakken opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Trakteren jullie twee keer?
Op mijn oude werk verzorde de jarige een lunch met broodjes, luxe beleg en champagne. Ook leuk
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij bent gewoon onze lekkere snoepertdie een loopgravenoorlog veroorzaakt in dit topic.
![]()
Ze zijn inderdaad erg streng. Een kennis van me had hetzelfde probleem met een kast...zat een krasje op en afgekeurdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Amerikaanse kennissen van mij hadden meubels gehaald bij de kringloop winkel, toen ze na een half jaar terug gingen wilde diezelfde kringloopwinkel de meubels niet hebben
Aah, okay ik vind die combinatie (choco creusli en vanille yoghurt) op de een of andere een typische Amerikaanse mierzoete combinatie (of dat zo is weet ik niet want heb nog nooit vanille yoghurt op) en alleen de jam ontbrak nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef Tink89 het volgende:
Nou lust ik geen jam... alleen op een pannekoek
Xx
Zo zoet is het niet hoor. Wel iets zoeter maar het blijft ook zurig. Gewoon yoghurt met een smaakje zoals ranja water met een smaakje is :")quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aah, okay ik vind die combinatie (choco creusli en vanille yoghurt) op de een of andere een typische Amerikaanse mierzoete combinatie (of dat zo is weet ik niet want heb nog nooit vanille yoghurt op) en alleen de jam ontbrak nog
Dat drink ik ook niet, qua drinken leef ik op water, 5 kopjes koffie per dag, de verplichte 75 ml volle melkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo zoet is het niet hoor. Wel iets zoeter maar het blijft ook zurig. Gewoon yoghurt met een smaakje zoals ranja water met een smaakje is :")
Groentes en ook sla.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik win qua dingen niet lusten, denk ik. Maar!!!!!!1 Ik eet tegenwoordig wel sla![]()
![]()
![]()
Dat vind ik echt een prestatie van mezelf
De smaak ben ik allang vergeten, ik was het type kind dat cola (enzo) drinken een straf vondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Maar je hebt toch wel ooit eens ranja gehad?
Zal ik mijn lijstje posten andersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik win qua dingen niet lusten, denk ik. Maar!!!!!!1 Ik eet tegenwoordig wel sla![]()
![]()
![]()
Dat vind ik echt een prestatie van mezelf
Ik dronk als kind al altijd water, en nu drink ik eigenlijk alleen maar water. Tot vrijdagavond, dan gaat de drankkast openquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De smaak ben ik allang vergeten, ik was het type kind dat cola (enzo) drinken een straf vond
Nou, binnenkort maar eens kijken wat voor dressing het is. Volgens mij lente bieslook iets of zo? Nou ja, ik kijk binnenkort welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Groentes en ook sla.....en het ligt een beetje aan welke dressing en de hoeveelheid hoe slecht het is....als je de sla zit te verzuipen in een moddervette dressing dan is het niet goed.
Dan post ik wel mijn lijstje van wat ik w'el lust, dan zijn we sneller klaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zal ik mijn lijstje posten anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef SevD het volgende:
holy crap on a crackerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You look good![]()
![]()
Ik heb ook zo'n fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mucho respectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag weer aan de gezonde zooi dus
Xx!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holy crap on a cracker![]()
You look good![]()
Thanksquote:
39 kilo inmiddelsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:30 schreef joyvke het volgende:
Sev, hoeveel ben je kwijt, echt super goed! Ik heb ook foto's genomen van mezelf en hoop ook ooit zo'n foto te plaatsen.
Volgens mij maak je daar best mannen blij mee die "nog" niet zo goed bezig zijn. (mijn vriend bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:55 schreef SevD het volgende:
[..]
[..]
Thanks
[..]
39 kilo inmiddelsEn niet 'hopen' dat je zo'n foto gaat plaatsen, je gaat er gewoon 1 plaatsen!
Gisteren weer kleding weggegooid, voor de 2de keer. Had in januari, februari & maart een hoop nieuw gekocht, maar dat was weer te groot. Ben nu dus weer 28 shirts, 4 truien, 2 vesten, 6 jassen (zaten nog wat oude bij), 11 broeken en een kostuum armer. Kost wel geld zeg, afvallen
Holy smokes! Wat ontzettend knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heb je ook een voorfoto? Kan me amper voorstellen dat jij ooit zo dik bent geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ja, heb een hoop eerst door de vriend van m'n zusje na laten kijken, die heeft aardig wat meegenomen. M'n buurvrouw vroeg daarna of ze de rest mocht hebben om mee te nemen naar Indonesiëquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Weggegooid?
Kun je er niet iemand blij mee maken?
Xx!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je ook een voorfoto? Kan me amper voorstellen dat jij ooit zo dik bent geweest.
En zit je met allerlei menu's in je hoofd die je in gedachten herschrijftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef wolferl het volgende:
Nog twee weken, dan mag ik weer een weeklang sla, groente, kip en vis eten.
Kijk er nu al naar uit.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, heb een hoop eerst door de vriend van m'n zusje na laten kijken, die heeft aardig wat meegenomen. M'n buurvrouw vroeg daarna of ze de rest mocht hebben om mee te nemen naar Indonesië
[..]Zeer indrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kom ik aan met m'n 20 kg
.
Niet meer actief op Fok!
Schandalig! Dat je je zooo laat gaan! Alleen maar omdat je koortsig bentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou jongens, ik trek het niet meer, de opkomende koorts wil me niet met rust laten. Ik ga naar de AH en haal daar een pak jus, 2 zakken kippensoep en zakje zoute dropjes.
ben nu zo benieuwd he
Jij bent sssssssslechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef seasushi het volgende:
[..]
Schandalig! Dat je je zooo laat gaan! Alleen maar omdat je koortsig bent![]()
Kun je niet beter whiskey suiker citroen kopen voor een grog?![]()
Je straf omdat je hier een oorlog begon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent sssssssslechtDie whisky klinkt aanlokkelijk maar ik moet studeren.
Mijn slechtheid wordt ook goed afgestraft, de huisbaas gaat in het pand klussen dit weekend. Lekker die boor als je moet studeren en koortsig bent
Ik heb geen winter- of en zomervoedsel, als het chocolade is dan is het altijd goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Aangezien het mij opgevallen is dat er opeens () makkelijker en opener over eten gepraat wordt hier. Laten we het eens hebben over lekkere combinaties op bepaalde momenten. En dan bedoel ik niet Vin Diesel + mijn bed + op een regenachtige zondagmiddag
Maar eten drinken wat je soms lekker vindt en soms kotsneigingen van krijgt.
Ik voel me koortsig en dan kan ik de combinatie met dubbele zoute drop en sinaasappelsap erg waarderen. (Dit is de eerste keer dit jaar dat ik jus drink en drop eet).
In de winter kan ik een snelle jelle kruidkoek waarderen met een kop earl grey thee. Aan deze combinatie moet ik niet denken in de lente en zomer
OK, nu ga jij te verquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef eleusis het volgende:
Nu ga je echt te ver.
Ik heb net lekker brood met Hüttenkäse en een tomaatje op. Vast voedsel dus weer
Kaas op de huttenkase?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik mag dat graag eten hoor. Op zo een hele donkere boterham met plakjes kaas en gedroogde chillipeper
Ik heb net lekker gesport! Ik ben echt trots op mij!P geeft DP een schouderklopje*
Lol, whut? Plakjes avocado!! Waar de mond van vol is stroomt het toetsenbord blijkbaar van over!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kaas op de huttenkase?
Ik vind huttenkase lekker fijngesneden komkommer en een tomaatje op een donkere boterham
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:11 schreef MalaCocinera het volgende:
En nu gaat er nog iemand in de straat klussen.
Met avocado, die combinatie ken ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lol, whut? Plakjes avocado!! Waar de mond van vol is stroomt het toetsenbord blijkbaar van over!
Doen, lekker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Met avocado, die combinatie ken ik niet
Mijn krachttraining methode dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Pfff, ik heb mijn lichaamsbeweging gehad.
Heb net 80 kilo vlees 3 hoog de trap op gezeuld.
Het mooie is dat dat vandaag of morgen ook weer naar beneden mag.
Eten gaat goed vandaag!
Als ontbijt 2 croissantjes met kaas, en als lunch 1 bruine boterham met 4 miniscule plakjes leverworst.
Heb wel 1 zo'n energieblikje gehad vanochtend, maar zit aan m'n 2e flesje water!
Haar vriendje/vriendinnetje (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:27 schreef MalaCocinera het volgende:
80 kilo vlees? Wie heb je vermoord dan?
80 kilo voor die ene katquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Lonaa het volgende:
Hahaha, neen. Vriend leeft nog.
Onze beestenbende krijgt hier BARF, of wel, vers vlees. Beneden in de schuur staan 2 vriezers, en boven nog 1.
Sinds vorige week loopt hier een kat van een vriendin, die zit dus bij ons in de opvang. Die eet ook BARF, en ze kwam wel even wat vlees brengen.
Nou, ik denk dat poes hier 3 jaar van kan eten ofzo.
Maar t moet uitegezocht, geproportioneerd, geinventariseerd en dan weer de vriezert in.
Hahaha, dat riep ik ook al.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
80 kilo voor die ene kat...die kat is permanent bij jullie gestald
..... schrijf hem alvast maar in bij je dierenarts.
Wat BARF?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb dat eccht nog nooit iemand horen zeggen..!
En mijn buurman is inmiddels ook 14 jaar verder met een kat die even zou blijven toen het beestje 1 jaar oud was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha, dat riep ik ook al.
Kat eet 125 grap per dag, reken maar uit.![]()
Aan de andere kant, ik heb nog 5 katten en 1 hond. En op dit moment ook nog een opvanghond.
Bij elkaar gaat er toch ruim 2 kg doorheen op een dag, dus met een maand is die hoeveelheid alweer opgegeten.
Aan de andere kant, ik denk dat er nog 150 kg ligt, en er komt deze maand ook nog 80 kg.
Ik ken het wel maar mijn oudjes (12 t/m 16 jaar zowel de katten als de honden) hou ik maar op het standaard voer....al moeite genoeg om die zakken voer en grit van nu naar boven te krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat BARF?
Bones and Raw Food.
Edit: Je hebt ook NRV voeren (Natuurlijk Rauw Voeren) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees)
Ze is een vriendin van me, ligt in scheiding. Ik vertrouw haar wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:47 schreef trovey het volgende:
[..]
En mijn buurman is inmiddels ook 14 jaar verder met een kat die even zou blijven toen het beestje 1 jaar oud was.Geef het maar toe, je bent bij de neus genomen.
De persoon die die kat bij mijn buurman bracht was zijn bloedeigen dochter dus.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze is een vriendin van me, ligt in scheiding. Ik vertrouw haar wel.
Als ze blijft, blijft ze.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef trovey het volgende:
[..]
De persoon die die kat bij mijn buurman bracht was zijn bloedeigen dochter dus.....![]()
Ik heb er ook 1 met issues. Een herplaatser. Een Bengaal (als klap op de vuurpijl) Zij plast in de keuken, op het aanrecht. En in lege dozen of kratten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er hier nog een in de aanbieding. We zijn net een uurtje weggeweest van het boodschappen doen, heeft dat kutbeest weer over de post geplast. En gebraakt in de keuken maar daar kan ze niets aan doen. Ze maakte me ook al om 5 uur vanochtend wakker. Dat beest heeft echt issues en ik snap niet wat ik er aan moet doen. Maar ok, ik zal hier binnenkort eens een topic in F&F over openen want dit loopt de spuitgaten uit zo.
Bloederige diarree, wel te verstaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:20 schreef MalaCocinera het volgende:
Hey dat EHEC he, wat waren de symptomen ook al weer koorts en diarree
Ik heb net 3 komkommers gekocht bij Jumbo, ze waren maar 29 cent! Arme boeren...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:20 schreef MalaCocinera het volgende:
Hey dat EHEC he, wat waren de symptomen ook al weer koorts en diarree
Ik heb zo'n ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ze blijft, blijft ze.
Hoe denk je dat wij aan 5 katten komen?
En onze hond was ook al zo zielig... voordat ze kwam... En onze opvanghond kan ook maar geen huis vinden....quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er hier nog een in de aanbieding. We zijn net een uurtje weggeweest van het boodschappen doen, heeft dat kutbeest weer over de post geplast. En gebraakt in de keuken maar daar kan ze niets aan doen. Ze maakte me ook al om 5 uur vanochtend wakker. Dat beest heeft echt issues en ik snap niet wat ik er aan moet doen. Maar ok, ik zal hier binnenkort eens een topic in F&F over openen want dit loopt de spuigaten uit zo.
Huisdieren, je kunt niet met en niet zonder ze...ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Huisdieren...je kunt met met en niet zonder ze.....ken er alles van.
![]()
![]()
[..]
Ik heb er ook 1 met issues. Een herplaatser. Een Bengaal (als klap op de vuurpijl) Zij plast in de keuken, op het aanrecht. En in lege dozen of kratten.
In ieder geval daar waar ze plast (en de omgeving) goed schoonmaken met pure azijn.
Maandag maar inschrijven bij die dierenarts?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En onze hond was ook al zo zielig... voordat ze kwam... En onze opvanghond kan ook maar geen huis vinden....
En bedankt, ik probeer al de hele dag het gevoel: We eten patat (PATAT!!) vanavond, te onderdrukken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Tink89 het volgende:
Onze nieuwe kat komt ook hier vanuit een opvangadres, maar die is gelukkig pas 10 weken oud als hij verhuistKan hem dus nog makkelijk de regels leren, net als bij onze Tum.
Anyway:
Ik heb mijn dag niet, heb net uit pure verveling een bakje pinda's gegeten en vanavond eten we frietjes...
Bah, dit weekend zal ik wel niks afvallen. Vriendjelief er maar vast op voorbereiden dat we vanavond gaan lopen en donderdag gaan zwemmen.
Xx!
Maandag is de dierenarts dicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Maandag maar inschrijven bij die dierenarts?
Ik blijf gewoon komkommer eten....net als andere rauwkost ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net 3 komkommers gekocht bij Jumbo, ze waren maar 29 cent! Arme boeren...
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maandag is de dierenarts dicht.
dan wordt het dus dinsdag..
En dan zegt vriendjelief...je doet het zelf maar want regen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Tink89 het volgende:
Onze nieuwe kat komt ook hier vanuit een opvangadres, maar die is gelukkig pas 10 weken oud als hij verhuistKan hem dus nog makkelijk de regels leren, net als bij onze Tum.
Anyway:
Ik heb mijn dag niet, heb net uit pure verveling een bakje pinda's gegeten en vanavond eten we frietjes...
Bah, dit weekend zal ik wel niks afvallen. Vriendjelief er maar vast op voorbereiden dat we vanavond gaan lopen en donderdag gaan zwemmen.
Xx!
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:42 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan zegt vriendjelief...je doet het zelf maar want regen.
Spieren Hara spieren...die zijn zwaarder dan vet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Sporten jullie ook? Juist daardoor zag ik helemaal geen verschil op de weegschaal, of ik werd zwaarder
En niet naar de AH geweest dus geen loopgravenoorlog morgen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou, ik ben onder het wolletje gekropen, het wordt niks meer met mij vandaag
Hij moet wel hè want anders.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee hoorHier is het droog en vriendjelief is erg supportive
Naar de AH ben ik allang geweest, is heul dichtbij hier. De 1 liter jus is op, de 100 gram zoute drop is op en de 2 1 persoonszakken kippensoep zijn opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef trovey het volgende:
[..]
En niet naar de AH geweest dus geen loopgravenoorlog morgen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Naar de AH ben ik allang geweest, is heul dichtbij hier. De 1 liter jus is op, de 100 gram zoute drop is op en de 2 1 persoonszakken kippensoep zijn op
Geef toe je hebt stiekem genoten van die rel
Haha, ik ging net ook ff naar de AH toen het hier droog was. Stond gewoon een rij voor de winkel om naar binnen te kunnen, ziekelijk gewoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Naar de AH ben ik allang geweest, is heul dichtbij hier. De 1 liter jus is op, de 100 gram zoute drop is op en de 2 1 persoonszakken kippensoep zijn op
Geef toe je hebt stiekem genoten van die rel
Ik heb dus naast koorts ook nog diarree, ben sinds vanochtend 5 keer naar de wc geweestquote:
Gaat het afvallen wel lekker snel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb dus naast koorts ook nog diarree, ben sinds vanochtend 5 keer naar de wc geweest, vandaar die EHEC vraag
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, ik ging net ook ff naar de AH toen het hier droog was. Stond gewoon een rij voor de winkel om naar binnen te kunnen, ziekelijk gewoon.
* Blistering heeft zich stiekem wel verwend omdat het Pinksteren is dit weekend
Wat mij dan altijd verbaasd is dat iedereen zoveel koopt op dit soort dagen. Ik vraag me dan altijd af waar ze zo bang voor zijn
Tsja, snap het ook niet hoor. Maar goed, ik heb de buit binnen. En droog gehouden ook nogquote:
Mij tegenkomen is geen probleem, ik lig in bed en heb NU een massage nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe, ik ga morgen gewoon lekker naar de jumboRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Misschien kom ik Mala nog wel tegen.
Vooral als het EHEC is en als je het heel erg hebt...mijn katten met nierfalen zijn ook geen dikkertjes, is werkelijk geen gram bovenop te krijgen...hoe veel ze ook eten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Helemaal als het die EHEC dinges is
Nog zo'n stouterd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yoghurt met een appeltje
Nu even intensief huis schoonmaakprogramma afwerken.
Dan een biefstukje
En dan alle moeite weer naar de vergallemiesen helpen metalcohol
in
grote hoeveelheden
Nu ff serieus, ik ga zo weer naar de wc (6e keerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Vooral als het EHEC is en als je het heel erg hebt...mijn katten met nierfalen zijn ook geen dikkertjes, is werkelijk geen gram bovenop te krijgen...hoe veel ze ook eten.'
Met z'n allen aan de taugé van een niet nader te noemen bedrijf in Duitsland en we zijn hier zo klaar met dit topic.![]()
Volgens mij zou de paracetamol inmiddels al in je bloedbaan opgenomen moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nu ff serieus, ik ga zo weer naar de wc (6e keer) had een half uur geleden een paracetamolletje op. Het was mijn derde, zal ik een nieuwe nemen of hoeft dat niet ?
Thanx! Ben niet zo van de medicijnen, maar vandaag is het doffe ellende. Huisbaas en buurman zijn gestopt met klussen en nu kan ik naar de kabaal van mijn buik luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij zou de paracetamol inmiddels al in je bloedbaan opgenomen moeten zijn.
Wat is er mis met pauken en blaasinstrumenten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Thanx! Ben niet zo van de medicijnen, maar vandaag is het doffe ellende. Huisbaas en buurman zijn gestopt met klussen en nu kan ik naar de kabaal van mijn buik luisteren
Wat voor lekkers heb je gescoord?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, ik ging net ook ff naar de AH toen het hier droog was. Stond gewoon een rij voor de winkel om naar binnen te kunnen, ziekelijk gewoon.
* Blistering heeft zich stiekem wel verwend omdat het Pinksteren is dit weekend
Dat moet erg goed voelen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Muks het volgende:
Hier heerlijk bakje soepMaar ja dat eet ik elke avond
MOrgen naar batavia stad, kids met groeispurten en kapotte schooltassen en moeders die een gala feest heeft maar geen jurk... wel een 6 maten te groot
Lollies en chippies.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je gescoord?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Blistering het volgende:
Lollies en chippies.![]()
Volgende week maar ff een rustig weekje qua eten met veel beweging inlassen.
Nee!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Als die lollies maar 0% vet bevatten!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
Ik voorzie weer een rel hier als "slank" langskomt.![]()
Aw, ik wou je een lolly aanbieden maar dat doe ik maar niet dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dan wel hulp nodig, want als ik op de pot zit neem ik mijn mobiel niet mee
*Inmiddels al voor de 7e keer is geweest en ronde 8 voelt aankomen
Lollies zijn niet aan mij besteed, die chippies van je daarentegenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Aw, ik wou je een lolly aanbieden maar dat doe ik maar niet dan.
* Blistering voelt zich heel stout
Hier net zo. Heb wel een zak gekocht (chippies dan) voor vanavond. Dalijk. Zo meteen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lollies zijn niet aan mij besteed, die chippies van je daarentegen
Hou je nog de stand voor ons bij dit Pinksterweekend?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dan wel hulp nodig, want als ik op de pot zit neem ik mijn mobiel niet mee
*Inmiddels al voor de 7e keer is geweest en ronde 8 voelt aankomen
Da's bij mij ook altijd het beste hoor. Maar zoals m'n dokter altijd zegt, ''je moet ook leven''. En dat is natuurlijk ook wel zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Wat ben ik braafik heb helemaal niets in huis wat stout is.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Lollies hebben nooit vet als ingrediëntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef Blistering het volgende:
Nee!
edit: Geen idee eigenlijk, maar ze zijn wel lekker
Het valt me op dat aardig wat mensen in dit topic goed bezig zijn vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Als ik dan nog functioneer, ik vraag me af wat ik eruit diarreequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou je nog de stand voor ons bij dit Pinksterweekend?
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag een glas cola gehad
en dat is dan ook direct het enige wat ik heb gehad
Die calorieen spoelen wel lekker door zo, zo snel dat het me niet zou verbazen als je straks nog afgevallen bent ook als alles weer op orde isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als ik dan nog functioneer, ik vraag me af wat ik eruit diarree
Zowel op donderdag als vrijdag was kcal verbruik 1750 en vandaag 1950. Volgens mij zijn het mijn hersens die er langzaam maar zeker uitkomen
Ik ben helemaal niet lekker, voel me alsof ik een zware kater heb, maar dan zonder drank te hebben gehadquote:
Nog geen bloederige diarree gezien; ik denk dat ik het wel overleefquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:09 schreef trovey het volgende:
Het heerst in het "groenvoer"topic....we hebben EHEC.
Het punt bij mij is dat dingen als cola achter mijn borstbeen ofzo voel en het nog wel eens uit mijn neus wilt komen danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lekker, voel me alsof ik een zware kater heb, maar dan zonder drank te hebben gehadEn een glaasje cola wil bij mij mijn maag nog wel eens tot rust brengen.
Incubatietijd beste Isabeau...incubatietijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen bloederige diarree gezien; ik denk dat ik het wel overleef
Neusdiarreequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het punt bij mij is dat dingen als cola achter mijn borstbeen ofzo voel en het nog wel eens uit mijn neus wilt komen danAls ik het nu zou drinken zou ik ervan kotsen, denk ik, vind prikdrankjes erg vies.
Maar ik heb alle bietenspruiten en taugé geschild en gewassen voor gebruikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
Incubatietijd beste Isabeau...incubatietijd.![]()
Daar zit het in...dat schillenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heb alle bietenspruiten en taugé geschild en gewassen voor gebruik
Wacht maar tot jij een keertje na een slok cola dat zo een pijn lijkt te doen achter de middenrif, te hoog omhoog rispt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Neusdiarree...of was dat nou een verkoudheid
![]()
Ik heb dat wel eens gehad in een lachbui, cola door mijn neus. Allemachtig wat doet dat pijn!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Wacht maar tot jij een keertje na een slok cola dat zo een pijn lijkt te doen achter de middenrif, te hoog omhoog rispt.
Koolzuur door je neusgaten is niet fijn, door je neus ademen daarna is nogal apart zeg maar
De 8e ronde is geweest inmiddels
Ik hoef niet te wachten...ken het gevoel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een keertje na een slok cola dat zo een pijn lijkt te doen achter de middenrif, te hoog omhoog rispt.
Koolzuur door je neusgaten is niet fijn, door je neus ademen daarna is nogal apart zeg maar
De 8e ronde is geweest inmiddels
Zeg dat wel! Laatste keer dat het gebeurde pakte ik zonder goed te kijken een glas, ik dacht dat ik mijn glas paktequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad in een lachbui, cola door mijn neus. Allemachtig wat doet dat pijn!
Ja, het erge was omdat ik geen 7up verwachte de pijn in mijn middenrif zo erg was dat ik terplekke zowat dubbelklapte. En iedereen in koor ''Mala gaat hetquote:
Ach armequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja, het erge was omdat ik geen 7up verwachte de pijn in mijn middenrif zo erg was dat ik terplekke zowat dubbelklapte. En iedereen in koor ''Mala gaat het'' en ik zo heel stoer ''Tuurlijk
''
Beide, met een lolly als toetje.quote:
Ik had 3 aardbei/vanille lollies in mijn zakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Van de week gescoorde Chupachups zak op tafel legt..
()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik had 3 aardbei/vanille lollies in mijn zak
* Blistering was als een kind zo blij
Ja, was ja![]()
Ook gij Brutus!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Van de week gescoorde Chupachups zak op tafel legt..
()
Ik heb net pizza gegeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ook gij Brutus!
De aantallen die onverantwoord bezig zijn, stijgen met uur
Sorry..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ook gij Brutus!
De aantallen die onverantwoord bezig zijn, stijgen met uur
Tsja, als je nog jong bent (zoals ik) vliegt 't er ook zo weer af.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef trovey het volgende:
Ik ben nog steeds braaf hooren met de winkels dicht tijdens de Pinksteren zal daar ook niet veel aan veranderen.
Ik moet i.v.m. mijn leeftijd natuurlijk wel het goede voorbeeld geven
...jammergenoeg.
![]()
![]()
Jongens waar zijn jullie met zijn allen op uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Muffins, kaas en een magnum, de oplossing voor uw hormonale imbalans...
Nog wel ja...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tsja, als je nog jong bent (zoals ik) vliegt 't er ook zo weer af.
Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:17 schreef Blistering het volgende:
Sonja Bakker zou stikken in d'r eierkoek als de laatste paar pagina's hier las gok ik
Ja, wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tsja, als je nog jong bent (zoals ik) vliegt 't er ook zo weer af.
Ik denk iets soortgelijks maar dan niet aan sonja bakker en ook niet aan een eierkoek (foute suikers!)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:17 schreef Blistering het volgende:
Sonja Bakker zou stikken in d'r eierkoek als de laatste paar pagina's hier las gok ik
Wat een haat naar SB, heb je haar uitgeprobeerd ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog wel ja...
[..]
Sonja BakkerHongerdieetqueen...
Volgens mij zijn we collectief zielig vandaag. Ik had in ieder geval een flinke baaldag, zonder reden. Ik zou naar een festival gaan en ineens raak ik over mn toeren omdat ik niet meer in mijn jas pak en blijf ik thuis met huilbuien enzo...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jongens waar zijn jullie met zijn allen op uit
Ik vind dat best wel heftig meis!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we collectief zielig vandaag. Ik had in ieder geval een flinke baaldag, zonder reden. Ik zou naar een festival gaan en ineens raak ik over mn toeren omdat ik niet meer in mijn jas pak en blijf ik thuis met huilbuien enzo...
Vriendje sms't net dat ik heel wat mis. Maar ik vermaak me inmiddels prima alleen op de bank. Met mn foute eten dus
Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat een haat naar SB, heb je haar uitgeprobeerd ofzo
Ja, is t ook wel maar ik weet al maanden dat ik ineens bijna nergens meer in pas dus waar vandaag ineens vandaag kwam snap ik niet helemaal. T geluk is dat ik niet aankom van slecht eten, dat scheelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel heftig meis!
Shit, dat ben ik vergeten. Heb ik voor morgen dus niks in huisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef trovey het volgende:
met de winkels dicht tijdens de Pinksteren zal daar ook niet veel aan veranderen.
Ik weet weinig van dat dieet van d'r, behalve dat het geschreven leek door marketing afdeling van Unilever en zulks. Maar als ik die rotkop van d'r zie spontaan zin in heb in S.O.S (Schijten Op Sonja) ipv S.A.S (Schijt Aan Sonja). Dat jij er dan overheen wilt, is me dan een raadselquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sonja BakkerIk zou haar wel willen uitproberen (zolang ze haar mond houdt), maar van eten weet ze niets af. Ik heb dat boek van d'r gekregen, een grote verzameling urban myths over eten, samen met een crashdieet dat zo rigide is dat Hitler er zijn pootjes bij zou aflikken.
Dinsdagmiddag: een kaakje.
Woensdagmiddag: STRENG!
Ja wat nou streng. Als ik dinsdagmiddag geen zin heb in een kaakje en woensdag wel dan mag het niet. Hou toch op.
Ben je er al uit wat je met de medicatie gaat doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, is t ook wel maar ik weet al maanden dat ik ineens bijna nergens meer in pas dus waar vandaag ineens vandaag kwam snap ik niet helemaal. T geluk is dat ik niet aankom van slecht eten, dat scheelt.
Denk toch wachten tot ik terugkom van vakantie. De kans is groot dat ik me met verhoging beter ga voelen en dat moment komt het beste uit om me een paar dagen slecht te voelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben je er al uit wat je met de medicatie gaat doen?
Lekker snotterenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemogen, voel me iets beter dan gister. Helaas nog wel keelpijn en ik heb er een loopneus bijgekregen. Na het ontbijt 2 miles doen
Zo moe? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker snotteren
Ik ben gisteren om 6 uur of zo op de bank in slaap gevallen en vanmorgen om 5 uur wakker geworden
Het is een mindfuck, ik weet het. Maar het zijn de getallen die 't doenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Dat is vocht, purdey, doe nou niet alsof je ook maar denkt dat het vet is
Hier nog meer getallen danquote:Op zondag 12 juni 2011 10:42 schreef Purdey het volgende:
Het is een mindfuck, ik weet het. Maar het zijn de getallen die 't doen
Ga je mee?quote:
De verleiding is groot maar de afkeer van sport wint het net!quote:
Wat houd je tegen? Mijn miles zitten erop, vanavond pilates en het vrouwtje heeft gedaan wat ze doen moetquote:
Sorry maar, ik zie het al echt voor mequote:Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef m@x het volgende:
Heb net samen met mijn zoontje een mile gedaan. Normaal houd ik hem buiten het lijngebeuren maar ik had vandaag zo de balen in over het feit dat ik gewoon 0,7 kilo meer weeg dan gisteren terwijl ik keurig heb gegeten (jaja, vocht). Na die mile had ik er nog meer de balen over in. Bij mij staat het zweet op mijn rug terwijl hij vrolijk de kamer doorstuitert roepend dat we nog een keer moeten
Sterktequote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef m@x het volgende:
Ja, lach maar. Misschien moet ik van hem een soort personal trainer maken. Ik geloof dat frustratie mij meer motiveert dan goedbedoelde aanmoedigingen. We gaan nog een keer...... zucht
Nee ik "mag" nog hier. Ik zit nog boven de 25. Net, maar toch. En ik vind de slank reeks gewoon niet zo leuk. Het gaat bizar snel en heel veel slowchat offtopic ons-kent-ons en -en dit mag je niet zeggen- ik vind ze wat al te militant op verstandig eten hameren. Prima voor hen, maar niet mijn dingquote:Op zondag 12 juni 2011 11:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeetje, moet jij niet gewoon in het slanktopic zitten?
Gewoon hier blijven hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik "mag" nog hier. Ik zit nog boven de 25. Net, maar toch. En ik vind de slank reeks gewoon niet zo leuk. Het gaat bizar snel en heel veel slowchat offtopic ons-kent-ons en -en dit mag je niet zeggen- ik vind ze wat al te militant op verstandig eten hameren. Prima voor hen, maar niet mijn ding
Gratenpakhuis!quote:
I wish! Maar goed ik blijf er naar toe werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |