abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97954739
Vorige: [Dieetclub] # 317

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_97954853
Topictitel _O-

Heel veel werkstress, vind het dan toch wel erg moeilijk om gezond te blijven eten :@
pi_97954855
Mag ik als vedediging voeren dat de reden dat geen nieuw topic opende, is omdat ik fok vanaf mobiel :P
pi_97954878
Sjooooooooo, lekker gesport! Ondanks dat het uitzicht beduidend minder was vandaag :/

Vandaag heb ik gegeten...

2 bakjes yoghurt met appel
2 x 2 boterhammen
4 appels
1 ontbijtkoek
4/5 koekjes (bad DP BAD!!!)
pastaschotel, met spinazie en spekjes en kaas en room :9
Kwarkachtig toetje
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:23:20 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97955063
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Topictitel _O-

Heel veel werkstress, vind het dan toch wel erg moeilijk om gezond te blijven eten :@
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten _O_
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:23:58 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97955103
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:

[..]

}:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_97955106
Ik ga lekker in bed liggen, water drinken en vellen van mijn voetjes peuren :9

ook DAT is afvallen B-)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_97955191
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, water drinken en vellen van mijn voetjes peuren :9

ook DAT is afvallen B-)
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..
pi_97955300
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
pi_97955356
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En daar val je dan weer niet van af... moeilijk, moeilijk allemaal... -O-
pi_97955410
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:

[..]

Geniet ervan het is je gegund!

Ooh wee, als je die lekkere salades bij die ene slagerij haalt en hier post hoe je die opeet, dat kan ik je denk ik niet gunnen :')
pi_97956075
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordig *O*

Ik ben het echt leuk gaan vinden en kan me er echt op verheugen!! :Y

Ik word vaak zat wakker tegenwoordig met "oeeeh vanavond lekker sporten"
pi_97956204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordig *O*

Ik ben het echt leuk gaan vinden en kan me er echt op verheugen!! :Y

Ik word vaak zat wakker tegenwoordig met "oeeeh vanavond lekker sporten"
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?
pi_97956407
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?
Ik ben het echt!!

Now take me to your leader!
pi_97969311
wow half topic gemist :D maar even bijlezen, edit zo wel :D

Wolferl complimenten !! Zelf ben ik ook bezig met Cb, bevalt super ! Kom je ook op het forum ?Hoeveel wil je er nu nog af voor je gaat afbouwen en opbouwen ? Ik nog 21,6 kg. Klinkt heel wat beter dan 47.8 ;)

De loopgraven oorlog heb ik niet terug gelezen ;) moet zo herexamens afnemen dus ga nu ff mijn flesje water en mok thee achterover gooien en mijn pudding maken.

[ Bericht 53% gewijzigd door Muks op 10-06-2011 07:25:29 ]
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97969395
Waauw, ik heb er nog niet echt op gereageerd, maar respect voor de mensen die van zo ver komen!

Ik weet nog wel dat ik in het begin voor mijn gevoel voor niets bezig was. Ik zag wel degelijk dingen gebeuren op de weegschaal maar ik was nog steeds gewoon een dikkerdje. Pas bij een kilo of 8/10 begon ik het zelf echt te merken aan mijn kleren en bij een kilo of 15/18 begonnen mensen er pas spontaan opmerkingen over te maken.

Ik kan me voorstellen dat wanneer je echt zoveel overgewicht heb dat nog erger speelt en ik vind het knap dat jullie toch door zijn gegaan!

*O* *O* *O* *O*
pi_97969506
Ik vind het ook echt heel knap. Ik ben nooit meer dan een kilo of 8 te zwaar geweest (en maar 3 kilo boven de grens van een goed naar een slecht BMI). Toch worstel ik er al jaren mee (jojo). Kan me er niet bij neerleggen want met een BMI van 25.5 heb ik klachten zoals opkomend maagzuur, en last van mijn knieen. Ik weet dat die verdwijnen als ik lichter ben. Maar goed, tot nu toe gaat het wel goed, al blijf ik al ruim een week op 72 kilo steken.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:10:38 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97970431
Weer een halve kilo eraf, ik kan iedereen aanraden om ziek en misselijk te zijn. :')

Doe jij dokter Frank?? Nee joh... Ik doet een weekje ziek!

:'(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97970676
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef eleusis het volgende:
Weer een halve kilo eraf, ik kan iedereen aanraden om ziek en misselijk te zijn. :')

Doe jij dokter Frank?? Nee joh... Ik doet een weekje ziek!

:'(
Je bent zwanger?
pi_97970779
Zo, 2 bruine boterhammen zijn op. Dalijk op de fiets naar de markt, tijd voor groente.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:58:52 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_97971701
Vanmorgen weer 4 ons kwijt! Teller staat nu op 1,9 kilo *O* En dat in 5 dagen w/
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:50:01 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97973164
Ga zo maar eens op de weegschaal staan en dan m'n ticker bijstellen *hopelijk naar beneden*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_97973248
Ben ook weer een halve kwijt :D

Vraag me af hoe het dit weekend met pinkpop gaat verlopen...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:58:22 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97973460
Sporten jullie ook? Juist daardoor zag ik helemaal geen verschil op de weegschaal, of ik werd zwaarder
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97973482
Nice ladies, very nais :7

@cinna jojo is toch als je elke keer schommelt van slank naar (morbide) obees? En niet zoals jij schommelt met een paar kilo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')