Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Topictitel
Heel veel werkstress, vind het dan toch wel erg moeilijk om gezond te blijven eten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, water drinken en vellen van mijn voetjes peuren
ook DAT is afvallen
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..
En daar val je dan weer niet van af... moeilijk, moeilijk allemaal...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
Geniet ervan het is je gegund!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordig
Ik ben het echt leuk gaan vinden en kan me er echt op verheugen!!
Ik word vaak zat wakker tegenwoordig met "oeeeh vanavond lekker sporten"
Ik ben het echt!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef eleusis het volgende:
Weer een halve kilo eraf, ik kan iedereen aanraden om ziek en misselijk te zijn.
Doe jij dokter Frank?? Nee joh... Ik doet een weekje ziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |