Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Topictitel
Heel veel werkstress, vind het dan toch wel erg moeilijk om gezond te blijven eten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, water drinken en vellen van mijn voetjes peuren
ook DAT is afvallen
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet teveel voet weghaalt in al je enthousiasme..
En daar val je dan weer niet van af... moeilijk, moeilijk allemaal...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
Geniet ervan het is je gegund!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga zometeen lekker chips eten
Omdat ik zo ziek en zielig ben.
Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja dan heeft madam weer een excuus om niet te sporten!
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihih, geloof het of niet, maar ik zoek geen excuses meer tegenwoordig
Ik ben het echt leuk gaan vinden en kan me er echt op verheugen!!
Ik word vaak zat wakker tegenwoordig met "oeeeh vanavond lekker sporten"
Ik ben het echt!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben jij dit echt?!!? Of is de echte DP ontvoerd door aliens?
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef eleusis het volgende:
Weer een halve kilo eraf, ik kan iedereen aanraden om ziek en misselijk te zijn.
Doe jij dokter Frank?? Nee joh... Ik doet een weekje ziek!
Ja drie keer per week anderhalf uur, maar het duurt toch wel 2 maanden voordat je verlies gaat zien, je bouwt eerst spiermassa op wat zwaarder is dan vetmassa.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Sporten jullie ook? Juist daardoor zag ik helemaal geen verschil op de weegschaal, of ik werd zwaarder
Yer I know, maar het het is die eerste paar maanden wel frustrerendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja drie keer per week anderhalf uur, maar het duurt toch wel 2 maanden voordat je verlies gaat zien, je bouwt eerst spiermassa op wat zwaarder is dan vetmassa.
Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig met sport, je moet naar je vetpercentage kijken, daar haal je veel meer uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yer I know, maar het het is die eerste paar maanden wel frustrerendNa zes weken bleek ik 3% kwijt te zijn en er een kilo bij aan te hebben
, maar door die 3% ga je wel gewoon door ook al zie je verder niets gebeuren.
Maar jullie zijn allemaal langer bezig natuurlijk.
Ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dat vind ik nu heel frusterend. Ik sport 3/4 keer per week en ik merk wel dingen aan mijn lichaam, maar die zijn veel subtieler dan hoppa die weegschaal die omlaag knalt. In zwakker dagen is dat wel eens moeilijk ja.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef seasushi het volgende:
De weegschaal is kapot en ik koop voorlopig geen nieuwe![]()
Kijken of ik op deze manier minder gefrustreerd raak. Hoogstens een centimeterlint kopen.
Waarschijnlijk door alle spieren die ik heb opgebouwd, waardoor ik mijn eigen kracht niet meer ken en te hard een nieuwe batterij erin heb geramdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
![]()
En de weegschaal is ''per ongeluk'' kapot gegaan
en weer 5 ons naar het land der dikken !!! Dus die zien we nooit meer terug !quote:
Jups daarom neem ik er 3 als ontbijt, je zit heel lang vol van eierenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb de eieren ontdektik hield niet zo van eieren omdat ik er vaak misselijk van word, maar sinds ik ze nu weer eet..man..je zit echt langer vol van eieren
Als je er een paar achter elkaar kwijtraakt worden het vanzelf kilo's.quote:
Ei vult bij mij echt totaal nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb de eieren ontdektik hield niet zo van eieren omdat ik er vaak misselijk van word, maar sinds ik ze nu weer eet..man..je zit echt langer vol van eieren
Het zijn meer de eiwitten in ei die schijnen te vullen (je doet langer over de vertering van eiwitten maar het is niet al te best voor je nieren om teveel eiwit te eten dus alleen doen als je normaal werkende nieren hebt). Je kunt hetzelfde effect bereiken door b.v. s'morgens een biefstuk of een ander soort vlees te eten..ik zou het niet kunnen wegkrijgen maar ja dat ben ik.quote:
Haha, ik juist alleen gekookt, minstens 20 minutenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vind ei ook gewoon echt niet lekker.
Ja, gebakken wel.
Mja, dat is wat moeilijk voor een vegetarierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Het zijn meer de eiwitten in ei die schijnen te vullen (je doet langer over de vertering van eiwitten maar het is niet al te best voor je nieren om teveel eiwit te eten dus alleen doen als je normaal werkende nieren hebt). Je kunt hetzelfde effect bereiken door b.v. s'morgens een biefstuk of een ander soort vlees te eten..ik zou het niet kunnen wegkrijgen maar ja dat ben ik.Ik prefereer een gewone manier van eten omdat je dan bij het op gewicht zijn niet ineens weer heel anders moet gaan eten.
Gekookt alleen als eiersalade.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, ik juist alleen gekookt, minstens 20 minutenGebakken tegenwoordig wel, maar dan alleen in de nasi.
Ik zou een eierkoek nemen of een mueslireep gewoon omdat de rest niet lekker isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik weet dat er hier mensen zijn die zeer anti-ontbijtkoek etc zijn. Maar ik moet toch iets in mijn tas doen om stiekem in de bibliotheek (of in de auto) op te eten. Dus wat is nou het minst slecht? Onbijtkoek, eierkoek, sultana hartig, evergreen, mueslireep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |