Die had ik nog niet gezien. Ik kom niet zo vaak in Onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Anouk is de echte echte bazin
dus...
Dat viel mij ook op, eet dat spul gewoon op, of eet geen brood.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef OverRated het volgende:
Anouk moet haar broodkorstjes opeten trouwens
En plastic 'scheiden' is ook niet haar ding.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef OverRated het volgende:
Storm in een glas water..
Anouk moet haar broodkorstjes opeten trouwens
Als mede zangeres klopt dit wel ja. Dat doe je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef TNA het volgende:
Bijzonder sneue actie. Het is bovendien niet alsof Anouk het in haar eigen leven allemaal zo op een rijtje heeft
Nee, dan Anouk met haar zes verschillende Amerikaanse en Engelse dialecten in een liedje....quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:45 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Als mede zangeres klopt dit wel ja. Dat doe je niet.
Persoonlijk ben ik het wel ermee eens, die Ilse de lange terreur is verschrikkelijk. Wat een KUT gejengel.
Och als het daar om gaat, ilse is veel geiler.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef static het volgende:
Ik ben voor Anouk Alleen al vanwege haar ass.
het opnemen voor Ilse de Langequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef TNA het volgende:
Bijzonder sneue actie. Het is bovendien niet alsof Anouk het in haar eigen leven allemaal zo op een rijtje heeft
Sorry Nederland, I got this translated and I heard Anouk's newest album and its not that I am against musicians but I don't like this crap, Universal Music shouldn't send me any more, otherwise I'll do some serious damage. aldus Adele.quote:"Sorry, het is niet zo dat ik een hater ben maar ik ben meer een muziekliefhebber. Stop met het sturen van rotzooi, Universal Music!"
Dat zal haar leren.quote:Jim Bakkum heeft in ieder geval al laten weten dat hij Anouk niet meer volgt op Twitter
Waarom zou zij boos moeten zijn? Overigens vind ik Ilse een totaal ander type en zangeres als Anouk dus dat raakt kant nog wal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:46 schreef Cee het volgende:
Kijk, iedereen is wel eens boos en gefrustreerd maar niet iedereen is 36 en gedraagt zich als een 12-jarige.
Ken je haar persoonlijk? Zoniet: je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor buiten die spotlights.
Die gangster-rapper ex van d'r trof ik weleens aan met haar bij mijn schoonfamilie en op Jehova vergaderingen, die ex in kwestie heeft weer een band met m'n schoonfamilie en zodoende kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk? Zoniet: je doet je naam eer aan
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die gangster-rapper ex van d'r trof ik weleens aan met haar bij mijn schoonfamilie en op Jehova vergaderingen, die ex in kwestie heeft weer een band met m'n schoonfamilie en zodoende kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.
De keren dat we elkaar gesproken hadden kwam ze niet bepaald 'bitchy' over, maar ik ga hier niet doen alsof we grote matties zijn.
Aha, op die manier, nou, dan heeft ze blijkbaar het idee dat het leuk is om een bitch image te hebben, beetje jammer zeg ik dan.
Die ex kwam op Jehova-vergaderingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die gangster-rapper ex van d'r trof ik weleens aan met haar bij mijn schoonfamilie en op Jehova vergaderingen, die ex in kwestie heeft weer een band met m'n schoonfamilie en zodoende kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.
De keren dat we elkaar gesproken hadden kwam ze niet bepaald 'bitchy' over, maar ik ga hier niet doen alsof we grote matties zijn.
Joh dat is toch altijd zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die ex kwam op Jehova-vergaderingen?
Jup.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die ex kwam op Jehova-vergaderingen?
Ah, dus hij ging niet vreemd, maar zat gewoon met zijn voet klem bij die vrouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup.
Zelfs hier nog een stukje van TV.
Pot verwijt ketel verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef Fascination het volgende:
Anouk heeft wel gelijk: Ilse maakt baggermuziek.
Dan heb jij nog geen Hip-Hop gehoord.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef OreO het volgende:
Anouk is gek op rap negers, dus ze valt zelf op baggermuziek.
quote:Zangeres Anouk Teeuwe laat donderdag op Twitter niets heel van de winnaars van het Gouden Harpen gala.
En dan met name over Zilveren Harp-winnaar Frans Duijts. “Mijn god wat erg, ik moet het afzetten", begint Anouk op Twitter. Als de volkzanger vervolgens zijn idool André Hazes eert , is de maat vol voor Anouk. “Ik mis je, hij heeft het zeker over André Hazes. Ja die mis ik ook nu!"
Ook winnares Caro Emerald moet het ontgelden, en dan met name haar kledingskeuze: “Wat heeft zij nou op haar hoofd? Ik wil echt niet meer.”
Anouk, die niet aanwezig was op het gala, sluit in stijl af met een cynische sneer: “Het is dat ik niets anders kan, maar anders was ik nu gestopt met muziek maken.”
Frans Duijts en Caro Emerald vind ik vele malen beter dan die jankliedjes van Anoukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef female81 het volgende:
Anouk lijkt het sowieso niet zo op haar collega's te hebben, getuige dit bericht uit maart dat ik pas nu las.
[..]
Over Frans Duijts heeft ze wederom helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef female81 het volgende:
Anouk lijkt het sowieso niet zo op haar collega's te hebben, getuige dit bericht uit maart dat ik pas nu las.
[..]
Please.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frans Duijts vind ik redelijk zingen maar een aso gozer. Hem vind ik echter vele malen beter dan Anouk.
Wel leuk dat ze zelf toegeeft dat ze verder niets anders kan.
Ik vind Frans Duijts niet echt een aso, hoor. Ik ken hem niet, maar hoe hij op mij overkomt op televisie vind ik hem wel sympathiek. Caro Emerald lijkt me wat arroganter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frans Duijts vind ik redelijk zingen maar een aso gozer. Hem vind ik echter vele malen beter dan Anouk.
Dit is wel erg triest. Ze kon dit prima verwachten en ze hoeft niet te kijken. Als ze dan toch zo cool is had ze die avond ook wel wat anders kunnen doen of op z'n minst een goede Dvd kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, zeg. Als je hier een probleem van maakt, heb je zelf psychische problemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dit is wel erg triest. Ze kon dit prima verwachten en ze hoeft niet te kijken. Als ze dan toch zo cool is had ze die avond ook wel wat anders kunnen doen of op z'n minst een goede Dvd kunnen bekijken.
Nu valt niet alles haar 100% aan te rekenen, want het is natuurlijk duidelijk dat zij bepaalde psychische problemen heeft. En dat is zeker niet van de laatste tijd.
Ik maak er helemaal geen probleem van, maar vind het zeker wel triest te noemen dat een vrouw als Anouk zo afgeeft via Twitter op zo'n kut-uitzending van het Gouden Harpen gala. Allemaal erg overdreven. Zeker als je je bedenkt dat ze die avond tientallen andere dingen had kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, zeg. Als je hier een probleem van maakt, heb je zelf psychische problemen.
Sorry, maar als ik moest kiezen tussen de muziek van Emerald en die van Duijts....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Frans Duijts niet echt een aso, hoor. Ik ken hem niet, maar hoe hij op mij overkomt op televisie vind ik hem wel sympathiek. Caro Emerald lijkt me wat arroganter.
Ook uit Nederland.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja want de professionele muziekwereld staat immers bekend om collegialiteit, nooit ruzie o.i.d.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Tsunade het volgende:
Bovendien knetter onprofessioneel om je collega's zo af te zeiken.
Puur om aandacht te trekken voor een nieuwe single of album of concert(enreeks), popmuziek he... moet geld opbrengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja want de professionele muziekwereld staat immers bekend om collegialiteit, nooit ruzie o.i.d.
Die lui zijn ook kansloos bezig. Ik zeg ook niet dat alleen anouk dat doet hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja want de professionele muziekwereld staat immers bekend om collegialiteit, nooit ruzie o.i.d.
hoezo haat ze ju?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
Ondanks dat ze me haat, toch team Anouk.
Ik bedoel Ilse - boring - de Lange ... really.
quote:... In haar tweet heeft Anouk, nadat zij aangaf copycats te haten ...
Afkraken lijkt er juist bij te horen, iig bij bepaalde muziekgenres waaronder rock en rap.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Die lui zijn ook kansloos bezig. Ik zeg ook niet dat alleen anouk dat doet hè
Een artistiek hoogstaand kunstwerkje vergeleken met de cd covers van Anoukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel een verschrikkelijke cover voor een DVD trouwens.
Dat clichenummertje? Ik luister nog liever naar jantje koopmans.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef miep63 het volgende:
Maar toch als ik denk aan Lost van Anouk, kippevel hoor.
Wat een nonsens om een album niet meer te kopen uit een soort rancune tegen de artist in persoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef veewee het volgende:
Anouk is zelf een slappe versie van P!nk. Ik vind het triest om de dvd van je collega zo af te kraken. En zelfs al is d'r nieuwe cd misschien best aardig ik hoef 'm in ieder geval niet meer. Vergeet nooit dat je als artiest zonder fans helemaal niks voorstelt. Kijk maar naar Christina Aquilera. Als dat niet zo'n ontzettende bitch was geweest was ze veel succesvoller geweest en dat geldt dus ook voor Anouk. Dom dom dom....
Dat is het erge: ze haat me zonder reden. Als ik nu ook in haar huis met die vent van haar had liggen viezelevozelen, okay. Maar nee, zelfs dat heb ik haar niet aangedaan. Ik ben gewoon mezelf en ze haat me ervoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig mens, ik verwachtte kommer, kwel, modder ende sneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |