Dit topic is
![nederlandse-bond-van-huisvrouwen-1.gif]()
Van de Telegraaf-site:
AMSTERDAM - Anouk wil de hele wereld laten weten dat zij géén fan is van de muziek van Ilse de Lange.
De Haagse liet via haar Twitter weten dat ze de dvd van Ilse in het Geldredome heeft ontvangen van de platenmaatschappij, maar echt vrolijk wordt ze daar niet van.
Bij wijze van protest heeft Anouk het schijfje dan ook in de prullenbak gesmeten en er een foto van gemaakt: "Sorry, het is niet zo dat ik een hater ben maar ik ben meer een muziekliefhebber. Stop met het sturen van rotzooi, Universal Music!"
De sneer van de zangeres viel niet bij iedereen in goede aarde; Jim Bakkum heeft in ieder geval al laten weten dat hij Anouk niet meer volgt op Twitter. Hierop, en op andere negatieve reacties, reageerde de zangeres later weer: "Gewoon ff allemaal rustig blijven ja?!"
Ilse zelf houdt de eer aan zichzelf: "Ik bedank Anouk voor de gratis promotie! Er komt geen gevecht hoor, zijn er twee voor nodig en ik doe niet mee:-) Fijne dag!
-------------------------------
Heerlijk, die pijnlijke eerlijkheid (al lijkt Anouk me wel een takkewijf).

Was nog leuker geweest als Ilse had gehapt, maar die is zo niet. De foto die Anouk op haar Twitter gezet heeft:
![YMNsD.jpg]()
-----------------------------------------------
Edit: Dit berichtje stond ook nog ergens, is van vorig jaar maar houdt hier wel mee verband:
Anouk vindt dat Ilse DeLange haar kopieert. Dit liet de zangeres woensdag weten op Twitter.
Anouk laat via Twitter weten dat zij vindt dat Ilse DeLange wel erg veel op haar lijkt. De zangeres liet weten dat zij het tijd vond om haar looks te veranderen.
Ook noemt Anouk Ilse een copycat. In haar tweet heeft Anouk, nadat zij aangaf copycats te haten, een link geplaatst naar de nieuwe videoclip van Ilse DeLange met het nummer 'Next To Me'.
Ilse DeLange reageerde vrijdagochtend tijdens een radio-uitzending; "Sorry, maar er zijn wel belangrijkere zaken in de wereld dan om daarover te praten", aldus Ilse DeLange.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 14-06-2011 12:55:49 ]