Die had ik nog niet gezien. Ik kom niet zo vaak in Onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Anouk is de echte echte bazin
dus...
Dat viel mij ook op, eet dat spul gewoon op, of eet geen brood.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef OverRated het volgende:
Anouk moet haar broodkorstjes opeten trouwens
En plastic 'scheiden' is ook niet haar ding.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef OverRated het volgende:
Storm in een glas water..
Anouk moet haar broodkorstjes opeten trouwens
Als mede zangeres klopt dit wel ja. Dat doe je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef TNA het volgende:
Bijzonder sneue actie. Het is bovendien niet alsof Anouk het in haar eigen leven allemaal zo op een rijtje heeft
Nee, dan Anouk met haar zes verschillende Amerikaanse en Engelse dialecten in een liedje....quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:45 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Als mede zangeres klopt dit wel ja. Dat doe je niet.
Persoonlijk ben ik het wel ermee eens, die Ilse de lange terreur is verschrikkelijk. Wat een KUT gejengel.
Och als het daar om gaat, ilse is veel geiler.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef static het volgende:
Ik ben voor Anouk Alleen al vanwege haar ass.
het opnemen voor Ilse de Langequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef TNA het volgende:
Bijzonder sneue actie. Het is bovendien niet alsof Anouk het in haar eigen leven allemaal zo op een rijtje heeft
Sorry Nederland, I got this translated and I heard Anouk's newest album and its not that I am against musicians but I don't like this crap, Universal Music shouldn't send me any more, otherwise I'll do some serious damage. aldus Adele.quote:"Sorry, het is niet zo dat ik een hater ben maar ik ben meer een muziekliefhebber. Stop met het sturen van rotzooi, Universal Music!"
Dat zal haar leren.quote:Jim Bakkum heeft in ieder geval al laten weten dat hij Anouk niet meer volgt op Twitter
Waarom zou zij boos moeten zijn? Overigens vind ik Ilse een totaal ander type en zangeres als Anouk dus dat raakt kant nog wal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:46 schreef Cee het volgende:
Kijk, iedereen is wel eens boos en gefrustreerd maar niet iedereen is 36 en gedraagt zich als een 12-jarige.
Ken je haar persoonlijk? Zoniet: je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor buiten die spotlights.
Die gangster-rapper ex van d'r trof ik weleens aan met haar bij mijn schoonfamilie en op Jehova vergaderingen, die ex in kwestie heeft weer een band met m'n schoonfamilie en zodoende kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk? Zoniet: je doet je naam eer aan
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die gangster-rapper ex van d'r trof ik weleens aan met haar bij mijn schoonfamilie en op Jehova vergaderingen, die ex in kwestie heeft weer een band met m'n schoonfamilie en zodoende kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.
De keren dat we elkaar gesproken hadden kwam ze niet bepaald 'bitchy' over, maar ik ga hier niet doen alsof we grote matties zijn.
Aha, op die manier, nou, dan heeft ze blijkbaar het idee dat het leuk is om een bitch image te hebben, beetje jammer zeg ik dan.
Die ex kwam op Jehova-vergaderingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die gangster-rapper ex van d'r trof ik weleens aan met haar bij mijn schoonfamilie en op Jehova vergaderingen, die ex in kwestie heeft weer een band met m'n schoonfamilie en zodoende kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.
De keren dat we elkaar gesproken hadden kwam ze niet bepaald 'bitchy' over, maar ik ga hier niet doen alsof we grote matties zijn.
Joh dat is toch altijd zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die ex kwam op Jehova-vergaderingen?
Jup.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die ex kwam op Jehova-vergaderingen?
Ah, dus hij ging niet vreemd, maar zat gewoon met zijn voet klem bij die vrouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup.
Zelfs hier nog een stukje van TV.
Pot verwijt ketel verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef Fascination het volgende:
Anouk heeft wel gelijk: Ilse maakt baggermuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |