Goede bodem leggen voor de kroeg later vanavond.quote:
Hij heeft toestemming aan de ouders gevraagdquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoi.
Weet jouw zoon dat jij zijn foto als avatar voert?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft toestemming aan de ouders gevraagd
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoi.
Weet jouw zoon dat jij zijn foto als avatar voert?
Dan hadden ze hem wel als kanonnenvoer aan Mladic overgeleverd...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef mlg het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen die lui dan echt niet nadenken?
Brabohaterquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem wel als kanonnenvoer aan Mladic overgeleverd...
Haat is een groot woord, complete minachting omschrijft het beter.quote:
Ik weet niet of een Drent nou de aangewezen persoon is om af te geven op Brabandersquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, complete minachting omschrijft het beter.
Wie kent mijn zoon nou? Daarnaast.... Ik heb niks te verbergen. Dat ik mijn gegevens niet over het internet sleep is van andere orde, een foto van een jongen die zijn tong uitsteekt is redelijk anoniem en onschuldig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het lekker privé houden, niet?
Hij niet nee, dat klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het lekker privé houden, niet?
Ik heb daar geen twijfels over.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Drent nou de aangewezen persoon is om af te geven op Brabanders
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef Reya het volgende:
En groet vanuit een allerzeerst behoorlijk hotel in Oud-Zuid.
Dat is amper acht procent van Milaan - San Remo, zonder Poggio.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
Kutzooi, laat ik me net overhalen om 25 kilometer te gaan fietsen dadelijk.
Krijg je php-trekjes?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En tegelijkertijd ook de twitter van Koos gevonden
Leuke foto
Het was niet eens expresquote:
Voor mij is het net de Tour de France.....Tot later mensen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is amper acht procent van Milaan - San Remo, zonder Poggio.
Nee, dat zal.quote:
Het had zo Stargate kunnen zijn.quote:
Als je één linkse hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Tem het volgende:
Iedereen weet toch hoe Koos eruit ziet onderhand
Nee, ik ben niet bepaald herkenbaar op de betreffende foto.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Tem het volgende:
Iedereen weet toch hoe Koos eruit ziet onderhand
Snel Cerbie zoeken op Twitter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je één linkse hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.
Je krijgt een aardig beeldquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bepaald herkenbaar op de betreffende foto.
Ah, jezus. Zout anders effe lekker op met zn allen.quote:
Een dekentje erbij en we kunnen remlof rooksignalen dat het eten klaar is.quote:
Lekker op open vuur je vlees zwart blakerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een dekentje erbij en we kunnen remlof rooksignalen dat het eten klaar is.
Uiteraard, zo'n baarmoeder houdt die vervelende kinderen mooi stil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Tem het volgende:
Mogen zwangere vrouwen wel gewoon in de bus trouwens?
Ah dat is wel prettig. Niet dat ze alleen maar achterin de bus mogen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n baarmoeder houdt die vervelende kinderen mooi stil.
De tiet houdt de vervelende kinderen mooi stil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n baarmoeder houdt die vervelende kinderen mooi stil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
De achterste stoelen in een bus fungeren als hangplek voor de jeugd, dus dat zal niet zo'n succes worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah dat is wel prettig. Niet dat ze alleen maar achterin de bus mogen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef mlg het volgende:
[..]
De tiet houdt de vervelende kinderen mooi stil.Touché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Beter in de bus dan in de auto.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Tem het volgende:
Mogen zwangere vrouwen wel gewoon in de bus trouwens?
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
souvlaki, ouzo en luie flikkersquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
Zit nu in Athene, wilde eigenlijk naar Thessaloniki gaan vandaag: '24h strike'...
"Athene, Korinthe, Tessaloniki, Tia Tira." Een zin uit een of andere Psalm die ik op de basisschool dagelijks moest zingen. Die steden hadden toen een magische aantrekkingskracht op me, ik heb me voorgenomen om ze ooit nog eens te bezoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
Zit nu in Athene, wilde eigenlijk naar Thessaloniki gaan vandaag: '24h strike'...
Athene is in ieder geval een heel mooie stad; zelfs als het 35 graden is. Thessaloniki kan ik dus helaas nog niet over pratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Athene, Korinthe, Tessaloniki, Tia Tira." Een zin uit een of andere Psalm die ik op de basisschool dagelijks moest zingen. Die steden hadden toen een magische aantrekkingskracht op me, ik heb me voorgenomen om ze ooit nog eens te bezoeken.
Er waren ook Grieken die een overgeefgebaar gemaakte tegen de stakers; niet iedereen is tegen de bezuinigingen.quote:
Uiteraard, nu alleen nog een reden verzinnen om de vrouwen in de kritieke leeftijd kwijt te raken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Tip voor v_P, neem geen vrouwen in de kritieke leeftijd aan
Net Nederland dus qua openbaar vervoer deze weekquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
geen enkel principe hebben betekent dat je nergens aan gebonden bent en dus het meest vrij bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
GSbrder, ik snap niet hoe vrijspreker PVV en TON als meest libertarische partij kunnen bestempelen
Vrijspreker heeft een stel rare users, er zijn ook tal van voorbeelden over christendom en libertarisch denken, waarom het atheisme onverenigbaar zou zijn - want seculier en progressief. Daarnaast is het ook wel te begrijpen, want de Vrijspreker toetst enkel programmapunten. Deze zijn bij de PVV ongetwijfeld minder genuanceerd dan bij VVD en D66. Maar ze moeten vooral zelf weten wat zij libertarisch vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
GSbrder, ik snap niet hoe vrijspreker PVV en TON als meest libertarische partij kunnen bestempelen
Iets waar elk mens naar streeft.quote:
Is niet van vrijspreker zelf...quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Precies, ik las laatst een stuk dat ze lekker lui zijn. 's middags even naar het strand enzo...niet slecht bekeken eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Iets waar elk mens naar streeft.
De werkdag in tweeen breken is natuurlijk wel logisch om te doen daar, zeker in de zomer. Niemand wilt dan met het heetst van de dag op kantoor zitten, of nog erger: buiten werken, en je zal toch alleen maar in slaap vallen van de warmte. Zeker na een lunch.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ik las laatst een stuk dat ze lekker lui zijn. 's middags even naar het strand enzo...niet slecht bekeken eigenlijk.
Correct, ware het niet dat zij ook voor en na de siesta niet hetzelfde produceren als wij van 9 tot 5.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De werkdag in tweeen breken is natuurlijk wel logisch om te doen daar, zeker in de zomer. Niemand wilt dan met het heetst van de dag op kantoor zitten, of nog erger: buiten werken, en je zal toch alleen maar in slaap vallen van de warmte. Zeker na een lunch.
Aircoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De werkdag in tweeen breken is natuurlijk wel logisch om te doen daar, zeker in de zomer. Niemand wilt dan met het heetst van de dag op kantoor zitten, of nog erger: buiten werken, en je zal toch alleen maar in slaap vallen van de warmte. Zeker na een lunch.
Die uitgebreide lunches ook met ouzo, wijn en veel vretenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gij milieuvervuilerquote:
Quote for truthquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijspreker heeft een stel rare users, er zijn ook tal van voorbeelden over christendom en libertarisch denken, waarom het atheisme onverenigbaar zou zijn - want seculier en progressief. Daarnaast is het ook wel te begrijpen, want de Vrijspreker toetst enkel programmapunten. Deze zijn bij de PVV ongetwijfeld minder genuanceerd dan bij VVD en D66. Maar ze moeten vooral zelf weten wat zij libertarisch vinden
Tsja, soms zit er een licht achter de typmachine, de andere keer een xenofobe josti.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Quote for truth
Maar toch mag je beter van hun verwachten, zo vind ik dat de economische vrijheden zwaarder wegen dan de rest.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, soms zit er een licht achter de typmachine, de andere keer een xenofobe josti.
Dat heb je met Fok ook
Hater.quote:
Nee, voor geen meter.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Hun artikelen over rechten en de staat vond ik wel verlichtend
Maak je een geintje of ging het echt niet. Of ben je zo'n dweep die zegt dat het kut ging en toch een 8 of 9 hebt ofzo.quote:
Nee, als ik zeg dat het kut ging dan ging het kut. En dat vind ik dubbel kut, want het is mijn laatste tentamen welke ik moet halen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Maak je een geintje of ging het echt niet. Of ben je zo'n dweep die zegt dat het kut ging en toch een 8 of 9 hebt ofzo.
En als je het nooit haalt, dan geen bul. Want het is Inholland niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, als ik zeg dat het kut ging dan ging het kut. En dat vind ik dubbel kut, want het is mijn laatste tentamen welke ik moet halen.
Ik hoor het over een week.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik toch
Wordt links, want dit is natuurlijk helemaal niets zo
Goh, dat is snel.quote:
Minder computeren en dat is geen geintje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het ook kut dat ik moeite heb met in slaap te vallen.
Hoezo ook?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het ook kut dat ik moeite heb met in slaap te vallen.
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Minder computeren en dat is geen geintje.
Hersens blijven actief door beeldschermenquote:
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef JoaC het volgende:
Schrikbarend hoeveel mensen de pensioenploblematiek onderschatten
Lees de topics, tegenstanders van leeftijdverhoging ontwijken de demografie.quote:
Oh, het huidige systeem loopt op zijn laatste benen. Dat is simpelweg niet meer houdbaar, elke ontkenning is gewoon tegen de feiten ingaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lees de topics, tegenstanders van leeftijdverhoging ontwijken de demografie.
Nee minimale zorg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Emotioneel denken.
Pensioen is er als zekerheidje ingeramd, net zoals maximale zorg voor iedereen.
Genocide lost een hoop opquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, het huidige systeem loopt op zijn laatste benen. Dat is simpelweg niet meer houdbaar, elke ontkenning is gewoon tegen de feiten ingaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
Genocide lost een hoop op![]()
![]()
is gewoon een feit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Klopt.quote:
Van wie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef betyar het volgende:
Shit, zit ik lekker op het terras bier te drinken,moet ik mee naar huis.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef JoaC het volgende:
Die heeft hij al tegen de muur gezetquote:
Waarschijnlijk vindt hij het een juiste constateringquote:
Waarom je zorgen maken over iets wat er toch niet meer is als wij er gebruik van willen maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef JoaC het volgende:
Inderdaad, denken voor andere mensen is overrated, laten we de SP het maar oplossen met hun "65 blijft 65"quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom je zorgen maken over iets wat er toch niet meer is als wij er gebruik van willen maken.
Jij bent daar wel een zoon van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt hij het een juiste constatering
Laat de mensen het zelf regelen. AOW uitkeren wat men betaald heeft en laat het over aan de private markten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Inderdaad, denken voor andere mensen is overrated, laten we de SP het maar oplossen met hun "65 blijft 65"
En dus mag ik niet meer zeggen dat een genocide levens kost?quote:
WIe controleert?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat de mensen het zelf regelen. AOW uitkeren wat men betaald heeft en laat het over aan de private markten.
Juist welquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dus mag ik niet meer zeggen dat een genocide levens kost?
De klanten natuurlijk en als je het niet vertrouwt dan ga je lekker op een spaarrekening je geld storten. Als je het dan verneukt heb je het tenminste zelf verneukt ipv. eoa. ambtenaar/politicus. Die geven ons garantie dat er straks niets meer is.quote:
Zondag is de dag des Heren. Die zult gij heiligen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Die is bezig met het voorbereiden van de zondagsmis.
het zal mijn anus oxideren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Heren. Die zult gij heiligen.
En wat is tweede pinksterdag?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig is voor jou elke dag zondag. Wat zul jij genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hecht je er nog enige religieuze of spirituele waarde aan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is de dag die volgt na de eerste Pinksterdag.
Ja, waarom nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hecht je er nog enige religieuze of spirituele waarde aan?
Ik ga gezellig pinkstereieren zoeken onder de pinksterboom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hecht je er nog enige religieuze of spirituele waarde aan?
BZB, gegarandeerd feest.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijft toch een van de betere BZB-nummertjes.
Aan die tweede dag specifiek ook? Vind ik wel vrij bijzonder omdat je die niet op veel plaatsen buiten Nederland vindt volgens mij.quote:
Ik ga in een tentje slapen, fik stoken en bier drinkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga gezellig pinkstereieren zoeken onder de pinksterboom.
Jezus had specifiek Nederland in gedachte toen hij de 2e pinksterdag bedacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan die tweede dag specifiek ook? Vind ik wel vrij bijzonder omdat je die niet op veel plaatsen buiten Nederland vindt volgens mij.
Altijd leuk. Als het lekker weer is ga ik waarschijnlijk ergens 50+ km steppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga in een tentje slapen, fik stoken en bier drinken
De Sjonniesquote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jezus had specifiek Nederland in gedachte toen hij de 2e pinksterdag bedacht.
Jaja, altijd baas boven baas.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga gezellig met een cocktail in de hand op het strand in de Caribbean loungen.
Ik ga 50 kilometer fietsen in totaal dit weekend, dat is mij meer dan sportief genoegquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Altijd leuk. Als het lekker weer is ga ik waarschijnlijk ergens 50+ km steppen.
Niet te erg want dan pakken ze je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet me gaan verdiepen in de New World Order, zo kreeg ik te horen in BNW. Onwetend als ik ben.
Hah, heb ooit een uitnodiging gekregen voor de vrijmetselaars, wat moet je weten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet me gaan verdiepen in de New World Order, zo kreeg ik te horen in BNW. Onwetend als ik ben.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga gezellig met een cocktail in de hand op het strand in de Caribbean loungen.
Hopelijk met net zulk moois in het bad.quote:
Was je niet stoer genoeg voor de Illuminati?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, heb ooit een uitnodiging gekregen voor de vrijmetselaars, wat moet je weten?
Niet geaccepteerd overigens.
Bilderberg is weer begonnen he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ach die bestaan niet, en de Vrijmetselaars ben ik niet bij gegaan omdat de voornaamste taak charity work is, en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin aan op dit moment van m'n leven zoveel tijd in te steken. Hoewel 't netwerken dan wel weer geweldig is, maar goed wellicht kom ik er later op terug.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was je niet stoer genoeg voor de Illuminati?
Ja, beetje Lions Club idee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
De vrijmetselaars zijn toch gewoon alternatieve Rotary?
Ik kijk neer op het volk dat in dergelijke dingen gelooft. En heb een beetje medelijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kijk neer op het volk dat in dergelijke dingen gelooft. En heb een beetje medelijden.
Wilde ik ook net schrijven. Jonge Rotary's is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
De vrijmetselaars zijn toch gewoon alternatieve Rotary?
Juistem. Prima luiquote:
Onwetende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kijk neer op het volk dat in dergelijke dingen gelooft. En heb een beetje medelijden.
Want?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wilde ik ook net schrijven. Jonge Rotary's is verschrikkelijk.
Zeker, was ook erg aanlokkelijk.quote:
Het is gewoon "scouting" voor mensen met wat meer verstand, wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wilde ik ook net schrijven. Jonge Rotary's is verschrikkelijk.
Ik heb liever dat ze zichzelf op de borst kloppen met hun community service dan dat ze de samenleving willen ontregelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Vooral mensen die zich belangrijker voor willen doen dan ze zijn. Maargoed, als ze daar blij mee zijn.
Oh, ze moeten vooral doen wat ze leuk vinden, maar het meeste van dat volk vind ik best sneu.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zichzelf op de borst kloppen met hun community service dan dat ze de samenleving willen ontregelen.
Er zitten genoeg kwallen tussen inderdaad, maar meeste mensen zijn niet anders dan jij en ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, ze moeten vooral doen wat ze leuk vinden, maar het meeste van dat volk vind ik best sneu.
Nou, ik ben onbekend met "scouting", ik was zelf "zeeverkenner". Maar ik kan slecht tegen die accountantstypes met Gant-truien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon "scouting" voor mensen met wat meer verstand, wat is daar erg aan?
Ik heb niks tegen ze eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nou, ik ben onbekend met "scouting", ik was zelf "zeeverkenner". Maar ik kan slecht tegen die accountantstypes met Gant-truien.
Klopt, ik zal het ook wat meer nuanceren. Het zijn de mensen die eigenlijk niets voorstellen, maar zich bij zo'n club naar binnen hebben gewerkt en doen of ze de wereld zijn die ik sneu vind.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zitten genoeg kwallen tussen inderdaad, maar meeste mensen zijn niet anders dan jij en ik.
Hm, dat is enkel van toepassing als je daadwerkelijk denkt dat die club enkel is voor mensen "die wat voorstellen". Maar inderdaad, genoeg idioten met die insteek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt, ik zal het ook wat meer nuanceren. Het zijn de mensen die eigenlijk niets voorstellen, maar zich bij zo'n club naar binnen hebben gewerkt en doen of ze de wereld zijn die ik sneu vind.
't Zijn meestal nepperds met geld, herkenbaar aan hun merkenfetisj, laten we het daar maar op houden. Dat is geen diskwalificatie, het zijn gewoon mensen waarmeeik niet graag aan zo'n verhoogd receptietafeltje sta.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen ze eerlijk gezegd.
Erger me eerder aan mensen die bij Hells Angels zitten of andere randfiguren met hun "clubjes", dan liever leden van de Rotary.
Je bent verslaafd. Geef het nu maar toe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik was mijn jas vergeten. Vanavond vertrek ik definitief.
Hij moet wel, hij is premier van ons allemaal. Dat betekent dat hij alle meningen moet vertolken waardoor hij feitelijk geen mening mag vertolken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef JoaC het volgende:
Damn, Rutte praat nog harder om de brei heen dan dat Cohen hakkelt.
Wel een leuk debat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef JoaC het volgende:
Damn, Rutte praat nog harder om de brei heen dan dat Cohen hakkelt.
Een telefoon waar ik mee kan bellen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Wat voor telefoon wil je?
En kan je niet iets leuks regelen als aanstaand ondernemer?
Achteraf blijkt het duurder te zijn, let maar opquote:
Die nieuwe telefoons gaan vaak niet heel goed lang mee dus ik zou gaan voor een eenjarig abonnement. dan heb je voor 2 of 3 tientjes per maand inclusief internet er vaak best een aardige telefoon er bij. Niet te ingewikkeld maar dat is toch niks waard.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef betyar het volgende:
Iemand een tip voor een abonnement voor mobiele telefoon? Ik heb ook een nieuwe telefoon nodig. Geen gekke abonnementen, het liefst een abonnement tot zo'n 30 euro.
Dat zijn wel vrij specifieke eisen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn wel vrij specifieke eisen.
Zul je naar een speciaalzaak moeten, ben ik bang
Natuurlijk is het een diskwalificatie,quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Zijn meestal nepperds met geld, herkenbaar aan hun merkenfetisj, laten we het daar maar op houden. Dat is geen diskwalificatie, het zijn gewoon mensen waarmee ik niet graag aan zo'n verhoogd receptietafeltje sta.
Moet ook lekker simpel zijn, net zoals ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die nieuwe telefoons gaan vaak niet heel goed lang mee dus ik zou gaan voor een eenjarig abonnement. dan heb je voor 2 of 3 tientjes per maand inclusief internet er vaak best een aardige telefoon er bij. Niet te ingewikkeld maar dat is toch niks waard.
Cheapass telefoon kopen bij de kijkshop oid. en een simonly abbo nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet ook lekker simpel zijn, net zoals ik.
Ik ga een beetje met de tijd mee, ik merk dat ik met mijn robuuste bel alleen telefoon toch soms wel mis grijp in de wondere wereld van mobiel internet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Cheapass telefoon kopen bij de kijkshop oid. en een simonly abbo nemen.
Beidequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
Je wilt internet. Net was je eis nog bellen. Wat is het nou?
Die stap heb ik ook nog overgeslagen tot nu toequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Oki. Internet is ook handig voor bellen en smsen, maar daarover volgende week meer in Eigen Mobiel & Telefoon
Ouwequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die stap heb ik ook nog overgeslagen tot nu toe. Bellen en SMS'en doe ik ouderwets. Het internet voor wat opzoeken of mijn mail lezen.
Het mobieltje kan ook uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef waht het volgende:
Mobiel internet is prachtig. Tevens is het vreselijk.
Vaarwel zeldzame momenten van rust.
haha, heb nu een halve smartphone, dat is al heel watquote:
Hoho, we hebben het wel over de minister-president hèquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
Zit die mongool van een Rutte nu als een tokkie naar zijn telefoon te gapen??
Dat mag in Nederland, GS. Dat is nou juist het mooie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het wel over de minister-president hè
OOHHH sorryquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het wel over de minister-president hè
Ik ben van de generatie die te alle tijden 'verbonden' wil zijn.quote:
Ik vergelijk Bea toch ook niet met ETquote:
Majesteitsschennisquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vergelijk Bea toch ook niet met ET
Hoewel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
U speelt met vuur.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vergelijk Bea toch ook niet met ET
Hoewel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te laat, de AIVD leest net als de Illuminatie gewoon mee.quote:
Ah, jij bent ook republikein?quote:
Dan heb je de verkeerde foto in verband gebracht met beatrixquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
te laat, de AIVD leest net als de Illuminatie gewoon wee.
Ik liet slechts zien dat dit geweldige instrument ook misbruikt is voor majesteitsschennis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook republikein?
Koningin-moorden uitbeelden hier
Ik mis hier op FOK! nog het knopje "Reactie melden aan overheid".quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
te laat, de AIVD leest net als de Illuminatie gewoon mee.
Hè? Marie-Antoinette was de Majesteitquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik liet slechts zien dat dit geweldige instrument ook misbruikt is voor majesteitsschennis.
Die moet ik minstens drie keer per week gebruiken van Danny.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ik mis hier op FOK! nog het knopje "Reactie melden aan overheid".
Ik vrees dat er voor mij vanwege mijn radicaal-rechtse gedachtegoed sowieso geen lintje zit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ik mis hier op FOK! nog het knopje "Reactie melden aan overheid".
Dat klopt, die werd er aardig mee geschondenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè? Marie-Antoinette was de Majesteit
In Nederland wel jaquote:
In Nederland inderdaad, tenminste ik neem aan dat de foto's van Trix op Nederland doelen.quote:
Voor de reactie die in de sig van VS pronkt zul je ook wel enige uitleg verschuldigd zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vrees dat er voor mij vanwege mijn radicaal-rechtse gedachtegoed sowieso geen lintje zit.
Dat is alles dan hè? Verder zou ik er meteen voor in aanmerking komen, echter mijn anarchistische zelf maakt mij net wat ongemakkelijker dan een Marco Kroon.
Het was een naieve vraag, sedert ik slechts 15 ben kan ik wachten totdat Fok! is uitgestorven, voordat ik mij hoef te verantwoorden jegens de mediaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Voor de reactie die in de sig van VS pronkt zul je ook wel enige uitleg verschuldigd zijn.
Onder de 16 toestemming van je ouders jongeman, ze zijn verantwoordelijk hiervoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een naieve vraag, sedert ik slechts 15 ben kan ik wachten totdat Fok! is uitgestorven, voordat ik mij hoef te verantwoorden jegens de media
Ah regentenfamilie, ik was het al vergeten.quote:
Ik ben erg benieuwd hoe de internetarchieven gaan meespelen als over 10 tot 30 jaar de internetgeneratie het openbare bestuur gaat leiden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een naieve vraag, sedert ik slechts 15 ben kan ik wachten totdat Fok! is uitgestorven, voordat ik mij hoef te verantwoorden jegens de media
Ik denk een kabinet vol duckfaces en adidasvestjes met overdreven blinkende diamantjes in hun oor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe de internetarchieven gaan meespelen als over 10 tot 30 jaar de internetgeneratie het openbare bestuur gaat leiden.
Ach, we heten tenminste geen Weiner en Twitteren onze boxershorts met erectie in 't rond.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe de internetarchieven gaan meespelen als over 10 tot 30 jaar de internetgeneratie het openbare bestuur gaat leiden.
Och ja, Wiener. Hoe dom mensen worden als ze een beetje opgewonden zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, we heten tenminste geen Weiner en Twitteren onze boxershorts met erectie in 't rond.
En dat voor generatie X
quote:
Dat verklaart uiteraard Ethi 'haar' gedrag tegenover ons allen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef waht het volgende:
[..]
Och ja, Wiener. Hoe dom mensen worden als ze een beetje opgewonden zijn.
Was het maar zo'n feest. Zoals het een echte linkse betaamt heb ik de hele fucking dag gewerktquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Laat wel weten hoe het is geweest.
En je mag niet eens stoom afblazen op de afdelingssecretaressequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zoals het een echte linkse betaamt heb ik de hele fucking dag gewerkt
Mazzelpik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zoals het een echte linkse betaamt heb ik de hele fucking dag gewerkt
Ik heb alleen bejaarde mannen om mij heen op kantoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je mag niet eens stoom afblazen op de afdelingssecretaresse?
Oei, dan kon je net zo goed werktuigbouwkundige wordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb alleen bejaarde mannen om mij heen op kantoor
Migraine is echt zo'n wijven-kwaaltjequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mazzelpik.
Ik lig al de hele dag halfdood van de migraine.
Same same.quote:
Ik hengel niet voor jan lul naar een andere werkplekquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dan kon je net zo goed werktuigbouwkundige worden
Viva, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hengel niet voor jan lul naar een andere werkplek
Je mag 't wel overnemen hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Migraine is echt zo'n wijven-kwaaltje
L'Homo.quote:
Glossy.quote:
Zaterdagochtend weer.quote:
quote:
Koos meets the Hillsquote:
Lach maar. Ik ben behoorlijk kater-gevoelig.quote:
Geef mij maar de zittende.quote:
Is inderdaad een programma om bij te kwijlenquote:
In of op stoel?quote:
Ze verkopen de droom. Daarom is die serie zo geniaal.quote:
In.quote:
Die op de leuning.quote:
quote:
The Hills en The Kardashians zijn volgens mij de voornaamste redenen waarom mensen als KoosVogels Amerika haten.quote:
Haha ik krijg bijna tranen in m'n ogen van 't lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
(en tip: je hoeft geen [youtuub] [/youtuub] om je link te plaatsen)
Ik haat Amerika niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
The Hills en The Kardashians zijn volgens mij de voornaamste redenen waarom mensen als KoosVogels Amerika haten.
Amerika jou wel.quote:
Nietes. Dat is geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
En als er dan toch een programma is die Amerika-haat opwekt, dan is het dat gezeik met die 16-jarige rijkelui-snolletjes.
Amerika kent ons niet. Terwijl wij hun grootste stad hebben gesticht en Amerika als eerste land officieel erkende.quote:
Wat een slechte foto die onderste.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
Battle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ROUND 1!
Jij bent toch de mannelijke versie van die delletjes? Althans, als ik Bettie mag geloven.quote:
Mag ik naaktfoto's posten danquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een slechte foto die onderste.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Nautilus. het volgende:
Dit werd tot treurnis toe 'gedraaid' tijdens de Intro 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |