Goede bodem leggen voor de kroeg later vanavond.quote:
Hij heeft toestemming aan de ouders gevraagdquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoi.
Weet jouw zoon dat jij zijn foto als avatar voert?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft toestemming aan de ouders gevraagd
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoi.
Weet jouw zoon dat jij zijn foto als avatar voert?
Dan hadden ze hem wel als kanonnenvoer aan Mladic overgeleverd...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef mlg het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen die lui dan echt niet nadenken?
Brabohaterquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem wel als kanonnenvoer aan Mladic overgeleverd...
Haat is een groot woord, complete minachting omschrijft het beter.quote:
Ik weet niet of een Drent nou de aangewezen persoon is om af te geven op Brabandersquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, complete minachting omschrijft het beter.
Wie kent mijn zoon nou? Daarnaast.... Ik heb niks te verbergen. Dat ik mijn gegevens niet over het internet sleep is van andere orde, een foto van een jongen die zijn tong uitsteekt is redelijk anoniem en onschuldig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het lekker privé houden, niet?
Hij niet nee, dat klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het lekker privé houden, niet?
Ik heb daar geen twijfels over.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Drent nou de aangewezen persoon is om af te geven op Brabanders
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef Reya het volgende:
En groet vanuit een allerzeerst behoorlijk hotel in Oud-Zuid.
Dat is amper acht procent van Milaan - San Remo, zonder Poggio.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
Kutzooi, laat ik me net overhalen om 25 kilometer te gaan fietsen dadelijk.
Krijg je php-trekjes?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En tegelijkertijd ook de twitter van Koos gevonden
Leuke foto
Het was niet eens expresquote:
Voor mij is het net de Tour de France.....Tot later mensen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is amper acht procent van Milaan - San Remo, zonder Poggio.
Nee, dat zal.quote:
Het had zo Stargate kunnen zijn.quote:
Als je één linkse hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Tem het volgende:
Iedereen weet toch hoe Koos eruit ziet onderhand
Nee, ik ben niet bepaald herkenbaar op de betreffende foto.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Tem het volgende:
Iedereen weet toch hoe Koos eruit ziet onderhand
Snel Cerbie zoeken op Twitter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je één linkse hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.
Je krijgt een aardig beeldquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bepaald herkenbaar op de betreffende foto.
Ah, jezus. Zout anders effe lekker op met zn allen.quote:
Een dekentje erbij en we kunnen remlof rooksignalen dat het eten klaar is.quote:
Lekker op open vuur je vlees zwart blakerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een dekentje erbij en we kunnen remlof rooksignalen dat het eten klaar is.
Uiteraard, zo'n baarmoeder houdt die vervelende kinderen mooi stil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Tem het volgende:
Mogen zwangere vrouwen wel gewoon in de bus trouwens?
Ah dat is wel prettig. Niet dat ze alleen maar achterin de bus mogen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n baarmoeder houdt die vervelende kinderen mooi stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |