Ilsequote:
ja.. 't gaat lekkerquote:
Gewoon alles overslaan behalve East-17quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef themauster het volgende:
Kunnen we B.E.D en Boyzone niet overslaan
Mwoah Another Level,5ive en Take That kan ik ook nog wel waarderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon alles overslaan behalve East-17
dan ga je binnenkort dood.quote:
Ik moet wel constant schijten, maar dat kan ook door de muziek komenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet wel constant schijten, maar dat kan ook door de muziek komen
Helemaal van Boyzonequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet wel constant schijten, maar dat kan ook door de muziek komen
wat een fucking geile tekst heeft dat nummer!quote:
Toen ik die titel zag wist ik meteen hoe het ging weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef themauster het volgende:
Dane Bowers was in dit bandje wel goed tot dat hij dit nummer ging maken:
joehoe! mallerds!quote:
Dit was toch leuker:quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit was toch leuker:
[ afbeelding ]
Wat is dat nu weer voor een loze foto.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een loze foto.
Ik wil niet weten wat ze zojuist uitgespookt hebben.
Hij dut het naitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
die rechterdame, die blonde
andere pic, maar nog steeds die blonde!quote:
die hadden een leuk liedjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
andere pic, maar nog steeds die blonde!
[ afbeelding ]
No wai, die andere 2 (met krullen, niet die in de hoek) zijn veel mooierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
andere pic, maar nog steeds die blonde!
[ afbeelding ]
Ik ben Denise, ik ben Joelle, ik ben Naomi, wij zijn WOWWWWWWWquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef themauster het volgende:
Je had ook altijd dat meidenbandje WOW ofzo die waren verschrikkelijk
Ja wat wel zielig is dat daar eentje bij een vliegramp om het leven is gekomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben Denise, ik ben Joelle, ik ben Naomi, wij zijn WOWWWWWWW
joelle toch . ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja wat wel zielig is dat daar eentje bij een vliegramp om het leven is gekomen
klopt. volgens mij was WOW een jaar of 2-3 geleden ook nog eens bij Coen en Sander...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. volgens mij was WOW een jaar of 2-3 geleden ook nog eens bij Coen en Sander...
Girl Thingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef miieejj het volgende:
d'r was trouwens in de jaren 90, begin 00's ook een meidenband met een nederlands meisje erin.. die hebben het trouwens het ook niet gehaald.. hoe heette dat bandje toch alweer..
dat nederlandse meid heette Annika en deed ook mee in een Fristi Reclame.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef miieejj het volgende:
d'r was trouwens in de jaren 90, begin 00's ook een meidenband met een nederlands meisje erin.. die hebben het trouwens het ook niet gehaald.. hoe heette dat bandje toch alweer..
ze wilde toch ook de 3de k3 worden ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat nederlandse meid heette Annika en deed ook mee in een Fristi Reclame.
East 17. mijn ultieme guilty pleasure!
dat weet ik eigenlijk niet.... ze heeft een wiki maar ben te lui om te zoeken. annika borstelaar oid heet ze. weet wel dat Sonja Slva ook probeerde k3 te worden (toch?)quote:
mee eens! oprotten met deze nieuwerwetse bagger. doe dan Prey of Relight my fire!quote:
--quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet.... ze heeft een wiki maar ben te lui om te zoeken. annika borstelaar oid heet ze. weet wel dat Sonja Slva ook probeerde k3 te worden (toch?)
wat was daarmee dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef themauster het volgende:
Lou Pearlman die vond ik al vervelend toen die O-Town in elkaar zette in Making The Band
ja, daar kun jij nog een puntje aan zuigen met je NL Boefjes!quote:
Die zit zoveel jaar in de bak voor fraude, maar hij heeft toen heel veel boybands opgelicht.quote:
idd die van Tripoli waar 71 NL omkwamenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja wat wel zielig is dat daar eentje bij een vliegramp om het leven is gekomen
o-town..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef themauster het volgende:
Lou Pearlman die vond ik al vervelend toen die O-Town in elkaar zette in Making The Band
niet beledigen hequote:
Ze zijn weer bij elkaar zonder die blonde jongenquote:
oh lekker voor hem. O Town was wel een faalboyband trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zit zoveel jaar in de bak voor fraude, maar hij heeft toen heel veel boybands opgelicht.
Jij kwam toch uit Emmen?quote:
ja? ff checken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar zonder die blonde jongen
hadden die niet ene nummer dat "in the middle"heette ofzo?>quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
oh lekker voor hem. O Town was wel een faalboyband trouwens.
Jaquote:
Ik ken ze vooral van Liquid Dreamsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hadden die niet ene nummer dat "in the middle"heette ofzo?>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |