Dat liet ze de vorige keer ook zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Liza was de vorige keer best leuk, deed goed mee. En ze heeft nog wel meer pluspunten.
Ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Wie de neuk wil die kutstem van die Westbroek nou ooit nog ergens horen zeg ?
Henkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Wie de neuk wil die kutstem van die Westbroek nou ooit nog ergens horen zeg ?
Tijdens het werken vanochtend vroeg ik me nog af wie die gast ook al weer was tijdens de laatste zwaar epische EW, maar dat was dus Henkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Beter maken ze Henk Westbroek vaste gast![]()
Leuke film lijkt me datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:12 schreef alors het volgende:
Liza Sipa is een leuk meisje hoor en het gaat niet over gtst maar penny the movie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:36 schreef themauster het volgende:
De Boyband top 17 vanmiddag bij Coen&SanderBedankt voor het waarschuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dus Wilfred Genee op BNR luisteren![]()
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:39 schreef TheZapster het volgende:
Dat wordt dus Wilfred Genee op BNR luisteren
Ik vrees Sak Noel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
Voorspelling nieuwe megahit: Anouk met What Have You Done
Dat was serieus. C&S hebben dat boyband gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Is dit nu serieus de MegaHit of komt straks alsnog Anouk bij C&S?
Nee C&S hebben geen tijd door die boyband top 17quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:20 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Is er al.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef miieejj het volgende:
ik hoop wel dat ze over een half uurtje wel een leuke megahit hebben..
Die plaat wordt zo gepushed als zomerhitquote:
alles beter dan heel die coldplay..quote:
is dat deze?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die plaat wordt zo gepushed als zomerhit![]()
Baggerplaat
Lees jij wel eens wat er boven je wordt gepost je vraagt aldoor naar de bekende wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef miieejj het volgende:
ik hoop wel dat ze over een half uurtje wel een leuke megahit hebben..
Verschrikkelijkquote:
ja, die 2 doen nou samen optreden .. .. leuk.. denk ikquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef themauster het volgende:
Quit playing games with my heartooit nog verplicht geplaybackt op school in 1996/1997
en dat nog bijna 2 uur lang!quote:
verplicht??? hoe krijg je dat voor elkaaR?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef themauster het volgende:
Quit playing games with my heartooit nog verplicht geplaybackt op school in 1996/1997
De meisjes deden de Spice Girls moesten wij van de juf maar de Backstreet Boys doen op jaarafsluitingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verplicht??? hoe krijg je dat voor elkaaR?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef henkde_j het volgende:
Hier heb ik nog eens een dansoptreden op gegeven op de basisschool
mmm, das wel een beetje sneu. hoop ik wel dat jij die stoere Howie was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
De meisjes deden de Spice Girls moesten wij van de juf maar de Backstreet Boys doen op jaarafsluiting
Tik em aan ouwequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
De meisjes deden de Spice Girls moesten wij van de juf maar de Backstreet Boys doen op jaarafsluiting
a.j is stoerderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, das wel een beetje sneu. hoop ik wel dat jij die stoere Howie was?
Dat weet ik echt niet meer. Gelukkigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, das wel een beetje sneu. hoop ik wel dat jij die stoere Howie was?
Nee wel in de provincie Groningenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tik em aan ouwe![]()
Zat je ook toevallig in Groningen op school?
ow ja, die bedoelde ik ookquote:
Westerkwartier?quote:
ehm nee, eerder van....wat doe ik hier?: huh?quote:
Nee t'Hoogelaand mien jongquote:
Whehe was even bang een oud klasgenoot tegen te komenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm nee, eerder van....wat doe ik hier?: huh?
zullen wij die foto gaan namaken?quote:
en ik lijk totaal niet op AJ, dus wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie er nie zo mooi uit als dat vrouwke..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik lijk totaal niet op AJ, dus wat maakt het uit?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef Allrounder het volgende:
Oja.. die boyband topzoveel is vandaag.
hoho, maar ik lijk wel op een volwassener kruising van Harry Potter en Jamai!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, dan gaat het mooi niet door he.. je moet wel op a.j lijken
![]()
![]()
Anoukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef IlseDeLange het volgende:
Zo zeg! Op 1 binnen in de dvd charts en op 2 in de albumcharts! Bedankt allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |