dat weet ik eigenlijk niet.... ze heeft een wiki maar ben te lui om te zoeken. annika borstelaar oid heet ze. weet wel dat Sonja Slva ook probeerde k3 te worden (toch?)quote:
mee eens! oprotten met deze nieuwerwetse bagger. doe dan Prey of Relight my fire!quote:
--quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet.... ze heeft een wiki maar ben te lui om te zoeken. annika borstelaar oid heet ze. weet wel dat Sonja Slva ook probeerde k3 te worden (toch?)
wat was daarmee dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef themauster het volgende:
Lou Pearlman die vond ik al vervelend toen die O-Town in elkaar zette in Making The Band
ja, daar kun jij nog een puntje aan zuigen met je NL Boefjes!quote:
Die zit zoveel jaar in de bak voor fraude, maar hij heeft toen heel veel boybands opgelicht.quote:
idd die van Tripoli waar 71 NL omkwamenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja wat wel zielig is dat daar eentje bij een vliegramp om het leven is gekomen
o-town..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef themauster het volgende:
Lou Pearlman die vond ik al vervelend toen die O-Town in elkaar zette in Making The Band
niet beledigen hequote:
Ze zijn weer bij elkaar zonder die blonde jongenquote:
oh lekker voor hem. O Town was wel een faalboyband trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zit zoveel jaar in de bak voor fraude, maar hij heeft toen heel veel boybands opgelicht.
Jij kwam toch uit Emmen?quote:
ja? ff checken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar zonder die blonde jongen
hadden die niet ene nummer dat "in the middle"heette ofzo?>quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
oh lekker voor hem. O Town was wel een faalboyband trouwens.
Jaquote:
Ik ken ze vooral van Liquid Dreamsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hadden die niet ene nummer dat "in the middle"heette ofzo?>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |