De geitenkaasjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor de Aldi (behalve die yoghurt)?
Met die tekst begon toch de muppet tune?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
In Belgie noemen ze het Negerinnentetten en dat mag wel
Maar niet alle geitenkaas is feta, dus das sowieso larie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Je mag geitenkaas geen Feta meer noemen want het is een merknaam geworden![]()
Net als Negerzoenen dat gezeur. In Belgie noemen ze het Negerinnentetten en dat mag wel
Klopt, maar Feta mag je het niet meer noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar niet alle geitenkaas is feta, dus das sowieso larie.
Ik heb nu gewone kaas, maar dan van geitenmelk.
Dus niet van die zachte natte feta
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb trouwens zulke lekkere kaas gekocht bij de biokaaskraam, hoop ik!
Geitenkaas met Italiaanse kruiden, en daslookkaas
Fles , je hebt dr gewoon sinaasappelsap van, en bloedsinaasappelsap, staat in de koelingquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die bloedsinaasappelsap, is dat in zo'n grote doorzichtige fles oh-oh? Of een niet-doorzichtig pak?
[..]
http://superjerijk.nl/aan(...)inaasappelsap,9,56,1quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fles , je hebt dr gewoon sinaasappelsap van, en bloedsinaasappelsap, staat in de koeling
Bella als je dit leest; lekker kek, lekker blusher, lekker poedertje, lekker LECO!quote:
Ja zo'n doorzichtige dus, dank!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://superjerijk.nl/aan(...)inaasappelsap,9,56,1
Ik las 'supersjenk'quote:
Ja die, als ik niet oppas drink ik een liter per dag en dan krijg je dr wel t zuur vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://superjerijk.nl/aan(...)inaasappelsap,9,56,1
Nou die postanaalvrouw spant de kroon heur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bedenkt ook altijd van die hippe woorden
Hajee![]()
Ja uhhhhhhh kaas met daslookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dasslookkaas, nog nooit van gehoord, ik krijg er trek van
Laat mij dr ff buiten wil jequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die postanaalvrouw spant de kroon heur!
HAJEE!![]()
quote:
Wat betekent het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die postanaalvrouw spant de kroon heur!
HAJEE!![]()
Da gaat niet, aangezien je nu eigenlijk stamgast aan het worden bent hierquote:
Weet je het verhaal van oh-oh niet meer?quote:
Mijn verwachtingen zijn nu wel hoog, normaal vind ik dat soort sap te ranzig voor woorden bij een supermarkt vandaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die, als ik niet oppas drink ik een liter per dag en dan krijg je dr wel t zuur van![]()
Ik was vorige week alleen naar de Jumbo dus nu heb ik literflessen van Fruity King, maar die vind ik echt niet half zo lekker
Welk verhaal?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je het verhaal van oh-oh niet meer?
Is een das voor geslacht, de haren steken uit de gaten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dasslookkaas, nog nooit van gehoord, ik krijg er trek van
Met oh-oh welquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we de 600 halen rond December, wat denken jullie?
Leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga volgende week naar da Eft, ik ga de hele dag aan de Hajee
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisces ik wil een Eftelingkoelkastmagneet
Ik voel een clash aankomenquote:
En dit:quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op daslookkaas, en zie ergens Femke Halsema.
Ik lust het eigenlijk alleen van de Groentepik hier op de hoek, maar die vraagt 4 eurootjes voor een halve liter, en Aldi maar 1.49quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn nu wel hoog, normaal vind ik dat soort sap te ranzig voor woorden bij een supermarkt vandaan.
Ik hoop dat het in de buurt van die gekoelde meuk van de Appie komt
quote:
Come and clash the night awayquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo, ik ben ff belangrijke zaken aan het regelen @work en er wordt meteen zonder mij geclashed!
Die 2equote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Gefeliciteerd met nummertje 300!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH GODVER BELLA!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Gefeliciteerd met nummertje 300!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Zeeuwse bolussen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik ook bij een kraampje vragen of ze Bossche bollen verkopen?
Proberen kan altijdquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mislukte mensen en perfecte honden, wat een ellende.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal ff kieken of ik een magneet zie bij da Eft oh-oh.
Ja die zie ik ongeveer 200 keer per dagquote:
Hoe fouter hoe beter is mijn mottoquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die zie ik ongeveer 200 keer per dag![]()
Heb je nog speciale wensen met die magneet?
Oh dan weet ik het al jaquote:
Dat is idd een puntje bij kleine karretjes, met lange benenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Pas je dan wel ergens in in de Efteling????????
quote:
Oh do tell.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, daar ben ik ooit zo es mee de mist ingegaan
Go your gang!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ga nu eerst even in mijn beste Engels met mijn beste beentje voor die klant binnenhalen en paaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze in deeltje 300 niet mogen ontbreken
OMG, zo een filmpje moet ik es met Sjon roggelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Die met het doekje op het hoofd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, zo een filmpje moet ik es met Sjon roggelen
En ik een bruiloft..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helm Lisa en Helm Thomas, ik voel een aankoop
quote:
Die paddestoel en langnek zijn echte Anton Pieckjes, dus dat begrijp ik dan wel weer en ze zijn ook érg grootquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Dat was bij de beekse bergen ook. Beeldjes van dieren, nog geen 20 cm hoog voor 7.50Dan kijk ik wel een keer bij de Xenos of Action ofzo..
Ik wil die kopen en dan een Lord of the Rings zwaard kopen en keihard vechten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helm Lisa en Helm Thomas, ik voel een aankoop
Meh lepkequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil die kopen en dan een Lord of the Rings zwaard kopen en keihard vechten.
Dat kan heel simpel zijn, je woont onder begeleiding. Kort antwoord, begrijpen ze echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Wel lastig zoiets. Kwam iemand langs om te kijken of we interesse hadden om de vuilbakken contractueel schoon te laten maken. Daar mag ik dus niet zelf over beslissen, leg dat maar eens uit..
Toch begreep hij het volgens mij en is gegaan..
Wow, die ene met die "sambaballen"quote:
Hij dus niet meteen. Zo van ja het kost maar 6 euro per maand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan heel simpel zijn, je woont onder begeleiding. Kort antwoord, begrijpen ze echt![]()
Wat vervelend Bos, dan is het gewoon een niet al te snuggere en/of een drammerquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij dus niet meteen. Zo van ja het kost maar 6 euro per maand.
Sorry Meneer dat mag ik echt niet zelf beslissen..
Dat ene zinnetje kun je als beginner wel lezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Nog iets stoms. Lees ik een huis aan huis blaadje met een artikel over Nederlandse les voor allochtonen die de Nederlandse taal totaal niet machtig zijn.
Staat er als kader. Ben jij of ken je iemand die Nederlands wil leren..
Als je Nederlands wil leren, lijkt het me sterk dat je dat kan lezen, of ben ik nu gek?
Betwijfel ik, aangezien het artikel echt ging over mensen die totaal de taal niet machtig zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ene zinnetje kun je als beginner wel lezen
Net zoals P Diddy, Puff Daddy, Diddy, Dr Doolittle, Danlekkernietjoh?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Whahah, ik kreeg op FB steeds berichten van 'je hebt 51 gemeenschappelijke vrienden met ...' en ik kende die knul niet, en dat leek me dus best sterk.. Heeft ie zijn achternaam veranderd.Maar nu ging ik eens foto's kijken en viel het kwartje.
Nee, van de achternaam van zijn vader naar die van zijn moeder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net zoals P Diddy, Puff Daddy, Diddy, Dr Doolittle, Danlekkernietjoh?
Dat heeft best wel een nasleep, mensen moeten je weer opnieuw ontdekken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, van de achternaam van zijn vader naar die van zijn moeder.
Er zit ook een heel verhaal achter volgens mij, best lullig wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heeft best wel een nasleep, mensen moeten je weer opnieuw ontdekken.
Joah!! Van een dertien in een dozijntje naar een dubbele achternaam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de achternaam er ook geyler op geworden?
Ok, we zetten je liever ergens anders weg. [/makelaarstaal]quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is te oud en te populair. En hij rookt. Dus helaas.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, we zetten je liever ergens anders weg. [/makelaarstaal]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, we zetten je liever ergens anders weg. [/makelaarstaal]
Dat is mooi ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
Alp d'Huzes.. Meisje van een jaar of tien dat voor haar broertje fietst. Ze mocht van haar moeder eigenlijk maar tot bocht tien maar ze moest en zou tot de top. Wauw..
quote:
Anders kun je je lol op ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Mijn broer heeft overigens weer een vierde cavia. Nu is het mannetje, naam ben ik vergeten te vragen, maar aangezien hij 3 vrouwtjes heeft, is die nieuwe balloos gemaakt. Zit nu dus nog appart van de dames.
Ja R. vind ze wel leuk. Durft ze dacht ik al te aaien als mijn broer er 1 uit de kooi pakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Anders kun je je lol op ja.![]()
Dat zal de kleine trouwens wel leuk vinden denk ik, cavia's.
Ja, ze zijn begonnen met 2 cavia's toen ze nog in Wageningen op kamers woonde, Toen ze echt in een appartement gingen wonen, werden het er snel meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ligt hij daar lekker tevreden Lut![]()
En wat leuk Bos, je broer zoveel caafjes![]()
Die actie is zo enorm mooi.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
Alp d'Huzes.. Meisje van een jaar of tien dat voor haar broertje fietst. Ze mocht van haar moeder eigenlijk maar tot bocht tien maar ze moest en zou tot de top. Wauw..
Ja klopt.quote:
ZUNNE GROTE KLAP OP JE HARSES, JONGUH!quote:
Okee, ik ken ze nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Is net de week na mijn vakantie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ken ze niet
Maar mag je niet van je ouders of?
Nee, okee dat is jammer ja. Kom je wel een keer in je vakantie naar Eindhoven shoppen enzo?quote:
Ga ik fixen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee dat is jammer ja. Kom je wel een keer in je vakantie naar Eindhoven shoppen enzo?
Leuk Bella, lekker weer aan de slag!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Net naar open dag geweest en ik ga me aanmelden voor Sociaal Cultureel Werker.
Cultureel Nederland, opgepast!
Ik spotte nog een coole mini toen ik in de bus stond,en ik grabbelde naar mn camera, maar ik was net te laat, so sorryquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
Fles spotte vandaag een Mini Clubman Estate voor me![]()
[ afbeelding ]
pics?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Mn zwakbegaafde benedenburen zijn met veel kabaal een schutting aan het bouwen, maar ze hebben geen tuin, dus ze bouwen m gewoon op de stoep voor hun woning.
Ik hoop voor ze dat afbreken minder werk is straks, want dat gaat nooit goedgevonden worden
Maakt niet uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik spotte nog een coole mini toen ik in de bus stond,en ik grabbelde naar mn camera, maar ik was net te laat, so sorry
Oh wachtquote:
Haha, die foto heeft een grauwheid alsof hij 10 jaar geleden genomen isquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
Fles spotte vandaag een Mini Clubman Estate voor me![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
maar ze hebben geen tuin, dus ze bouwen m gewoon op de stoep voor hun woning.
ik gun oh-oh ook een tuin, mag zij een vleugel aan d'r flat bouwen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind dat t wel moet kunnen hoor. gun die arme mensen ook een tuin
Yay, hoera voor de volksbuurt sfeerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind dat t wel moet kunnen hoor. gun die arme mensen ook een tuin
quote:
van mij wel hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik gun oh-oh ook een tuin, mag zij een vleugel aan d'r flat bouwen?
tuurlijk, en dan wachten tot die ma er zit op een tuinstoeltje met d'r sigaar in d'r bakkesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef gomi het volgende:
[..]
nee eerst wachten tot t helemaal af is he. maximaal effect
Of als ze op het huis van de buren moet passen als deze op vakantie zijn. De vloer er uitslopen en vol met aarde gooien..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoezo, dat kom jij toch voor haar doen? Zwabs de paint-build-buddy.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
yeah zomers met een kratje voor de deur. of eigenlijk met paar blikjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, hoera voor de volksbuurt sfeer
is wel een idee, de planten bij de buren deden het bijzonder goed dit jaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of als ze op het huis van de buren moet passen als deze op vakantie zijn. De vloer er uitslopen en vol met aarde gooien..
idd. timing is t waar t om draait in dezequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, en dan wachten tot die ma er zit op een tuinstoeltje met d'r sigaar in d'r bakkes
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb trouwens daarstraks de schuddebuikjes nog vast gehad.
schultenbrauquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zomers met een kratje voor de deur. of eigenlijk met paar blikjes
Precies, steenworp verwijderd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste stap richting het ministerschap.
Woehoe!
Oh maar die zit dr al de hele tijd met een peuk in dr bakkes, en hun kind van 2 rent ook nog vrolijk buiten rond, en de drie keffertjes, de baby van een week hoorde ik net ff huilen, dies binnen met omaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, en dan wachten tot die ma er zit op een tuinstoeltje met d'r sigaar in d'r bakkes
Kind van 2? Tis gvd 22:00quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh maar die zit dr al de hele tijd met een peuk in dr bakkes, en hun kind van 2 rent ook nog vrolijk buiten rond, en de drie keffertjes, de baby van een week hoorde ik net ff huilen, dies binnen met oma
quote:
trusten luttequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
Slapen!![]()
Ik ga dromen over premier Bella denk ik.
Doen, maar niet in een saai pak, een botergeil mantelpakje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
Slapen!![]()
Ik ga dromen over premier Bella denk ik.
Ja, bel ze ffquote:
En dan knalroze sneakers en je blush!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doen, maar niet in een saai pak, een botergeil mantelpakje!
Precies dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje meer Brabants op het pluche, die Vogelaarslis ben ik echt beutjes.
Oh lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisces, de Aldi heeft verse pasta, heb ik een bakkie van mee, en luxe kleine afbakfoccacia's. Heb ik ook mee
Wow, dat is nog goedkoper dan ze normaal al zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en miniromatrostomaatjes heb ik gekocht.
EN een komkommert, 29 cent
Dat wordt dit weekend of morgen even langsgaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, bel ze ff![]()
Ik shit je niet hoor![]()
Oh Pisces, de Aldi heeft verse pasta, heb ik een bakkie van mee, en luxe kleine afbakfoccacia's. Heb ik ook mee
ik mis de rode bietenspruitenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en miniromatrostomaatjes heb ik gekocht.
EN een komkommert, 29 cent
Misschien kun je zo'n langwerpig spiegeltje monteren, kun je met een luie stoel bij het raam kiekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh maar die zit dr al de hele tijd met een peuk in dr bakkes, en hun kind van 2 rent ook nog vrolijk buiten rond, en de drie keffertjes, de baby van een week hoorde ik net ff huilen, dies binnen met oma
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem 1 Schultenbrau flesje. Om de twee toppers (wat een gillllleeer) hierboven te onderstrepen.
en ik doe met je meequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik neem een hertog jan flesje, omdat lekker
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
The Naked & Famous hebben dus netjes de hotelkamer verbouwd maandag.
Geef mij maar wat er ze in de brouwerij hebben ingestopt. Het flesje lever ik meestal weer in bij de supermarkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik neem een hertog jan flesje, omdat lekker
Het enige matige was dat loops wijf dat voor me stond alsof ze op de barricades stond voor het feminisme.quote:
Als dat eenmaal op het netvlies staat ben ik blij dat ze niet een voor een gesprongen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige matige was dat loops wijf dat voor me stond alsof ze op de barricades stond voor het feminisme.
Waar is die hoerenpic dan?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, bel ze ff![]()
Ik shit je niet hoor![]()
Je clit is zomers vuurquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Qwea het volgende:
JEUK!
En nee, voor de verandering eens niet aan mijn clit.
Trusten Omeaquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je clit is zomers vuur
Sintels uit Juni
Mijn clit brandt daar ook
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Qutje, dit is de perfect bierende SC voor jou he?
als je dat passend krijgt ben je een ritmisch wonderkindquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zing hem gewoon, in plaats van lezen.
daar moet ik je gelijk in geven, op het terras was je afwezig in de verte aan het staren toen je aan het praten wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
i'm not exceptionally shy
but i've never had a man
that i could look straight in the eye
and tell my secret plans
welke tabs?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waar zijn de tabs boven bij een topic in de nieuwe layout
? alleen nog onder?
Tof dingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
morgen eens kijken wat de cnc-frees hiervan bakt
Jij doet mijn hond na!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Onze zwemplannen vallen in het water though
Oh wow dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh bij die vriendin met dat privémeer, waar ik Sjon van heb.
Heb je die ene zwempics van daar nooit gezien?quote:
Jij in bikini?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je die ene zwempics van daar nooit gezien?
Picsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Nee we zwommen gewoon in ons ondergoed daar
Vies sletjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Nee we zwommen gewoon in ons ondergoed daar
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, je kan daar echt ongestoord naaktzwemmen ook hoor
quote:
quote:
Nee, niet dat ik weet. Denk ik?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je die ene zwempics van daar nooit gezien?
Dan spring je octaaf opquote:
Die ene van Billy in het water is van daar in elk geval.quote:
E3 Pheno?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:
Wat een feestje zo op het einde van de beurs. Ik heb echt te veel vodka op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |