De geitenkaasjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor de Aldi (behalve die yoghurt)?
Met die tekst begon toch de muppet tune?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
In Belgie noemen ze het Negerinnentetten en dat mag wel
Maar niet alle geitenkaas is feta, dus das sowieso larie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Je mag geitenkaas geen Feta meer noemen want het is een merknaam geworden![]()
Net als Negerzoenen dat gezeur. In Belgie noemen ze het Negerinnentetten en dat mag wel
Klopt, maar Feta mag je het niet meer noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar niet alle geitenkaas is feta, dus das sowieso larie.
Ik heb nu gewone kaas, maar dan van geitenmelk.
Dus niet van die zachte natte feta
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb trouwens zulke lekkere kaas gekocht bij de biokaaskraam, hoop ik!
Geitenkaas met Italiaanse kruiden, en daslookkaas
Fles , je hebt dr gewoon sinaasappelsap van, en bloedsinaasappelsap, staat in de koelingquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die bloedsinaasappelsap, is dat in zo'n grote doorzichtige fles oh-oh? Of een niet-doorzichtig pak?
[..]
http://superjerijk.nl/aan(...)inaasappelsap,9,56,1quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fles , je hebt dr gewoon sinaasappelsap van, en bloedsinaasappelsap, staat in de koeling
Bella als je dit leest; lekker kek, lekker blusher, lekker poedertje, lekker LECO!quote:
Ja zo'n doorzichtige dus, dank!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://superjerijk.nl/aan(...)inaasappelsap,9,56,1
Ik las 'supersjenk'quote:
Ja die, als ik niet oppas drink ik een liter per dag en dan krijg je dr wel t zuur vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://superjerijk.nl/aan(...)inaasappelsap,9,56,1
Nou die postanaalvrouw spant de kroon heur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bedenkt ook altijd van die hippe woorden
Hajee![]()
Ja uhhhhhhh kaas met daslookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dasslookkaas, nog nooit van gehoord, ik krijg er trek van
Laat mij dr ff buiten wil jequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die postanaalvrouw spant de kroon heur!
HAJEE!![]()
quote:
Wat betekent het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die postanaalvrouw spant de kroon heur!
HAJEE!![]()
Da gaat niet, aangezien je nu eigenlijk stamgast aan het worden bent hierquote:
Weet je het verhaal van oh-oh niet meer?quote:
Mijn verwachtingen zijn nu wel hoog, normaal vind ik dat soort sap te ranzig voor woorden bij een supermarkt vandaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die, als ik niet oppas drink ik een liter per dag en dan krijg je dr wel t zuur van![]()
Ik was vorige week alleen naar de Jumbo dus nu heb ik literflessen van Fruity King, maar die vind ik echt niet half zo lekker
Welk verhaal?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je het verhaal van oh-oh niet meer?
Is een das voor geslacht, de haren steken uit de gaten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dasslookkaas, nog nooit van gehoord, ik krijg er trek van
Met oh-oh welquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we de 600 halen rond December, wat denken jullie?
Leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga volgende week naar da Eft, ik ga de hele dag aan de Hajee
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisces ik wil een Eftelingkoelkastmagneet
Ik voel een clash aankomenquote:
En dit:quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op daslookkaas, en zie ergens Femke Halsema.
Ik lust het eigenlijk alleen van de Groentepik hier op de hoek, maar die vraagt 4 eurootjes voor een halve liter, en Aldi maar 1.49quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn nu wel hoog, normaal vind ik dat soort sap te ranzig voor woorden bij een supermarkt vandaan.
Ik hoop dat het in de buurt van die gekoelde meuk van de Appie komt
quote:
Come and clash the night awayquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo, ik ben ff belangrijke zaken aan het regelen @work en er wordt meteen zonder mij geclashed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |