Stfu Anouk is lekkah + goeie muziek + het is geen stunt, ze is gewoon een beetje gek (zie haar twitter voor meer maffe dingen zoals kuthaar scheren enzquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef Melleyn het volgende:
Goh, stoer zeg.
AnoukAls iemand niet mag klagen over baggermuziek is zij het wel.
QFTquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tsunade het volgende:
Zielige aandachttrekkende slettebek. Wat onprofessioneel. Zij maakt pas treurige kutmuziek, wat een flut artiest is dat wijf.
Aandacht krijgt ze zat geloof me, no spangquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tsunade het volgende:
Zielige aandachttrekkende slettebek. Wat onprofessioneel. Zij maakt pas treurige kutmuziek, wat een flut artiest is dat wijf.
Ilse DeLange fanquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tsunade het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tsunade het volgende:
Zielige aandachttrekkende slettebek. Wat onprofessioneel.
Jaaa wat een lekker gek pittig vlot meisje is t ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stfu Anouk is lekkah + goeie muziek + het is geen stunt, ze is gewoon een beetje gek (zie haar twitter voor meer maffe dingen zoals kuthaar scheren enz)
Tuurlijk is het een stunt, wat is anders de meerwaarde van dat bericht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stfu Anouk is lekkah + goeie muziek + het is geen stunt, ze is gewoon een beetje gek (zie haar twitter voor meer maffe dingen zoals kuthaar scheren enz)
Voor haar leeftijd ziet ze er zeer zeer goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Jaaa wat een lekker gek pittig vlot meisje is t ookouwe taart bedoel ik.
Dan ken jij haar gedrag nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een stunt, wat is anders de meerwaarde van dat bericht?
Dank je wel smatjequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef BOUHA het volgende:
[..]
Ilse DeLange fanrustig meid et komt wel goed sgatje
IDD, zij maakt ook kut muziek!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef Melleyn het volgende:
Goh, stoer zeg.
AnoukAls iemand niet mag klagen over baggermuziek is zij het wel.
Je hoeft toch geen fan te zijn van Ilse DeLange, of het zelfs maar luisterbare muziek te vinden, om te weten dat ze 100000x beter is dan Anouk ffsquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef BOUHA het volgende:
[..]
Ilse DeLange fanrustig meid et komt wel goed sgatje
Lol josti niet zo populair anders mn golden desert eagle op je knarretje jwz no spangquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:27 schreef BOUHA het volgende:
[..]
ja kut muziek en ze scheert haar kut je weet wel haar kut snap je em snap je em![]()
![]()
Lol en je hebt ook het downsyndroom? Ilse beter dan Anouk whahhahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:27 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen fan te zijn van Ilse DeLange, of het zelfs maar luisterbare muziek te vinden, om te weten dat ze 100000x beter is dan Anouk ffs
qua zangskills dan eh, kvind de muziek van allebei kut.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol en je hebt ook het downsyndroom? Ilse beter dan Anouk whahhaha
Had het over de skills juistquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:29 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
qua zangskills dan eh, kvind de muziek van allebei kut.
okquote:
Amen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tsunade het volgende:
Bijnaquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:31 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
okik weet het niet, kan zelf niet zingen ofzo, maar de liedjes die ik ken van Ilse lijken me moeilijker dan die van Anouk
achja het is allebei gayass kutmuziek. Wel trieste actie van Anouk, maarja wat verwacht je van dat cokehoofdquote:
Anouk heeft ook wat liefs imo alleen moet je er even doorheen prikkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef zovty het volgende:
Ik vind ilse de lange een schatje, maar ze maakt wel bejaardenmuziek.
Zomeeerrr in Zaaandam....quote:
quote:"Ik bedank Anouk voor de gratis promotie. Er komt geen gevecht hoor, zijn er twee voor nodig en ik doe niet mee. Fijne dag!"
Pussyyyquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ilse heeft gewonnen vanwege haar klasse-reactie:
[..]
En daar mag je trots op zijn, op zo'n allesmeppende goudgebekte vuilbekkende haagse aandachtshoer. Nog ff en ze kan in SBS6 probleemwijken.quote:
Slap. Zij weet natuurlijk ook wel dat haar imago vele malen softer is, dus het zou ook niet verstandig zijn. Als ze wint dan verliest ze qua imago.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
waar trots op zijn beide zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar mag je trots op zijn, op zo'n allesmeppende goudgebekte vuilbekkende haagse aandachtshoer. Nog ff en ze kan in SBS6 probleemwijken.
O nee, dat wijf is eigenlijk net zo street en hardriock als Dinand van Kane. Ze wil het alleen erg graag.
Dan is ze slimmer dan Anouk ook nog eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:02 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Slap. Zij weet natuurlijk ook wel dat haar imago vele malen softer is, dus het zou ook niet verstandig zijn. Als ze wint dan verliest ze qua imago.
Dat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
Anouk doet zich voor als een zeer "pittig vrouwtje" maar ondertussen hangt ze wel jankend aan de telefoon met 3fm, sorry maar ze is mij verloren.
Oh ja dat, dat was echt genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
Anouk doet zich voor als een zeer "pittig vrouwtje" maar ondertussen hangt ze wel jankend aan de telefoon met 3fm, sorry maar ze is mij verloren.
Waarom hing ze jankend aan de telefoon?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
Door die rappert van haar die al een dozijn keren vreemd was gegaan in haar bed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hing ze jankend aan de telefoon?
Anouk HAD gouden tanden, wel opletten hequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar mag je trots op zijn, op zo'n allesmeppende goudgebekte vuilbekkende haagse aandachtshoer. Nog ff en ze kan in SBS6 probleemwijken.
O nee, dat wijf is eigenlijk net zo street en hardriock als Dinand van Kane. Ze wil het alleen erg graag.
O die waren er ook weer uitgeslagen door 1 van d'r ghetto lovers?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Anouk HAD gouden tanden, wel opletten he
Ze heeft zoveel gezogen dat ze eruit zijn gevallen (bekijkt nogmaals het kontje van Anouk die ze zelf op Twitter heeft gezetquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die waren er ook weer uitgeslagen door 1 van d'r ghetto lovers?
Dus nu heeft ze weer gewoon witte?
Mwao drugs niet (we heten niet allemaal Martijn Krabbe) maar ze is gewoon van nature gek en dat kan ik waarderenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef fwokker het volgende:
Waarom is dit nieuws
Ik moet zeggen dat Anouk betere muziek maakt dan Ilse, maar volgens mij heeft ze zoveel drugs gedaan dat haar hersens nu pulp zijn. Daarnaast moet ze ook de korstjes opeten, verwend nest.
Pittig en lekker gek is je type ja?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwao drugs niet (we heten niet allemaal Martijn Krabbe) maar ze is gewoon van nature gek en dat kan ik waarderen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pittig en lekker gek is je type ja?
Nou, dan heb je het voordeel dat vrouwen heel lang aantrekkelijk voor je blijven.quote:
Heb al 8 jaar dezelfde, wordt tijd voor een switchquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het voordeel dat vrouwen heel lang aantrekkelijk voor je blijven.
Acht jaar? Ik zie in waarom je dat 'gekke' van Anouk aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb al 8 jaar dezelfde, wordt tijd voor een switch
Hahaha epic, ja 8 jaar alweerquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Acht jaar? Ik zie in waarom je dat 'gekke' van Anouk aantrekkelijk vindt.
Verkleed je als gigolo en klop aan bij Anouk, ze zal je aan stukken scheuren.quote:
"Ik ben er nu wel klaar mee."quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:27 schreef Maanvis het volgende:
nee anouk dan met haar album met 309412381928371298 liedjes waarin ze jankt dat ze bedrogen is
met dr fadsige tieten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verkleed je als gigolo en klop aan bij Anouk, ze zal je aan stukken scheuren.
Ik vind er nog een verschil inzitten hoor, tussen "lekker gek" en "hysterisch arrogant asociaal narcistisch"quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pittig en lekker gek is je type ja?
Respect hebben voor troep.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Een echte muziekliefhebber/artiest heeft respect voor andermans muziek. Hoe kut het ook is.
Ik denk dat je 'lekker gek' wel bij het rijtje eigenschappen wat je opnoemde kan voegen voor een nog betere omschrijving.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er nog een verschil inzitten hoor, tussen "lekker gek" en "hysterisch arrogant asociaal narcistisch"
Ik ben vergeten waar ik dat liedje heb gehoord, in de zomerzon...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Respect hebben voor troep.![]()
Wat een onzin.
nee die zit bij EMIquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Zit ze zelf ook bij universal, dan zullen ze haar cd ook wel naar ilse hebben gestuurd.
Waarom stuurt universal haar dan dvds?quote:
Omdat ze die besteld heeft natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom stuurt universal haar dan dvds?
die site werkt nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
haha ik pak anouks eerste cd er even bij (die is trouwens van dino 'natuurlijk')
zie ik staan internet: http://users.bart.nl/~eiber/anouk.html
Het ging mij om het adresquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef cerror het volgende:
Over 't paard getild wijf die Anouk. Kan die stem niet uitstaan. Klinkt als die jonge eenhoorn in de dungeons and dragons tekenfilm van vroeger.
hoezo lijkt me toch vrij duidelijk dat dat ilse de lange is, ze ziet er immers erg lang uit op dat hoesje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
het is trouwens wel een uber lelijk hoesje als ze dat ilse de lange er niet boven hadden gezet had ik aan ke$ha ofzo gedacht
ZEG!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef cerror het volgende:
Over 't paard getild wijf die Anouk. Kan die stem niet uitstaan. Klinkt als die jonge eenhoorn in de dungeons and dragons tekenfilm van vroeger.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo lijkt me toch vrij duidelijk dat dat ilse de lange is, ze ziet er immers erg lang uit op dat hoesje.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo lijkt me toch vrij duidelijk dat dat ilse de lange is, ze ziet er immers erg lang uit op dat hoesje.
Was geen grapje ik vond gewoon users.bart.nl/~eider niet echt een typisch adres voor anouk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef Maanvis het volgende:
ik begripj het grapje met het internetadres nog niet overigens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef CasB het volgende:
[..]
http://web.archive.org/we(...)nl/~eiber/anouk.html
hihi mooi was die tijdquote:With more pics (the scanner has arrived)
Oh dat geluid, "Méééh!!"quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef cerror het volgende:
quote:
Gefeliciteerd voor de ergste baggerpost in een Anouk/Ilse De Lange/Twitter topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef essentieel het volgende:
die smerige boterham is natuurlijk van een van dr nikkerkinderen.
Ze verkoopt meer platen in de USA dan hier in Hollandquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef Homdeck het volgende:
Waarom twittert ze in het Engels trouwens. Alsof er ook maar één iemand over de grens geïnteresseerd in haar is
lueken garpquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, want hier verkoopt ze niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze verkoopt meer platen in de USA dan hier in Holland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |