Ik kan bijna niet wachten op het vervolg van Boardwalk Empire.quote:
Eerst het 4e seizoen van Breaking Bad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten op het vervolg van Boardwalk Empire.
* Boze_Appel steekt hand op. Geweldige serie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
.
Welke bazen kijken er op dit moment naar Mad Men?
Ik stik in m'n muesli, hahahaha, rechts het liberaal conservatieve blok domineert.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je wilde toch de dagcijfers weten?![]()
1 406 GSbrder
2 296 Voorschrift
3 235 eriksd
4 225 von_Preussen
5 125 KoosVogels
quote:
Het is maar een momentopname.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik stik in m'n muesli, hahahaha, rechts domineert.![]()
Jamaar, jamaar. Dat is ontbijtvoer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, met melk enzo erbij.
's Ochtends kan ik geen hap door m'n muil krijgen, en aangezien ik al om 7 uur de deur uit moet en pas om 13u00 kan eten vreet ik nu alvast maar iets voor morgenvroeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Dat is ontbijtvoer.
De sumoworsteltechniekquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
's Ochtends kan ik geen hap door m'n muil krijgen, en aangezien ik al om 7 uur de deur uit moet en pas om 13u00 kan eten vreet ik nu alvast maar iets voor morgenvroeg.
Neu, wel voor witte stranden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de oplossing voor Zuidafrikaanse criminaliteit
In een donkere steeg kun je je belager dan tijdig ruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de oplossing voor Zuidafrikaanse criminaliteit
quote:
Sorryquote:
Kom net weer binnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Monolith het volgende:
Wat du_ke zegt. Tijd om te gaan slapen. Ik heb morgen een hele ellendige werkdag voor de boeg.
Ietwat onnodig.quote:
Ik heb je niet uitgescholden, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ietwat onnodig.
Maar oke, ik begrijp dat m'n mening hier in dit land niet salonfähig is, zal er verder ook over ophouden. Hou niet zo van schelddiscussies over iets waar mensen verschillende fundamentele ervaringen over hebben. Enfin, zand erover.
Wel ironisch dat ik vakantie-adds krijg voor Zuid-Afrika via Google-adds hier nu.
Als het maar Saharazand is wat er overheen gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ietwat onnodig.
Maar oke, ik begrijp dat m'n mening hier in dit land niet salonfähig is, zal er verder ook over ophouden. Hou niet zo van schelddiscussies over iets waar mensen verschillende fundamentele ervaringen over hebben. Enfin, zand erover.
Wel ironisch dat ik vakantie-adds krijg voor Zuid-Afrika via Google-adds hier nu.
Overigens had iedere bevolkingsgroep z'n eigen strand, het is niet zo dat niemand naar het strand mocht.quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens had iedere bevolkingsgroep z'n eigen strand, het is niet zo dat niemand naar het strand mocht.
Nee, was ook niet als letterlijk schelden bedoeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb je niet uitgescholden, vriendelijke vriend.
Nee natuurlijk niet, maar er hingen niet uitsluitend bordjes van "alleen vir blankes".quote:
Zie het als een heren- en damestoilet. Iedereen heeft een toilet, alleen kan niet iedereen naar hetzelfde toilet.quote:
Precies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef waht het volgende:
[..]
Zie het als een heren- en damestoilet. Iedereen heeft een toilet, alleen kan niet iedereen naar hetzelfde toilet.
Vanwege de Noord-Zuid lijn of vanwege de stad an sich?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Nautilus. het volgende:
Vind Rotterdam op dit moment 'n fijnere stad dan Amsterdam, waar het op dit moment een klerezooi is.
Heb je haar niet effe uitgelegd dat Apartheid zo gek nog niet was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Overigens hangen op sommige vergeten plekken die plakkaten nog wel, toch crux om te zien. Wou nog een foto maken van een zwart oud vrouwtje die op een bankje zat met een pontificaal bord er naast "alleen vir blankes", maar vond 't nogal smakeloos dus niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |