Ik heb nooit wat goeds van Boulahrouz gezien en toch geilt half Nederland nog op hem door zijn kansloze actie op C. Ronaldoquote:
Net als Spanje? Wanneer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doublepain het volgende:
PRECIES VOOR TIJD ZON LELIJKE KUT GOAL NET ALS SPANJE GODVER!
WEER GEEN BEKERquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Niet net als Spanje... dat was de WK finale... gek!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Kon 'm moeilijk zien aankomen, stond iemand voor....quote:
Als hij in Suriname zit kan hij nog snel ff overvliegen voor de strafschoppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Dat krig je als je Seedorf niet oproept, dit middenveld is gewoon een grap
Nee ik denk dat ie liegtquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef sylvietjoo het volgende:
Zou dit echt pas de 3e wedstrijd zijn die Bert verliest? Wat 'n domme goal trouwens pff.
Dit is ook een finale omdat, beker1!1!1!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet net als Spanje... dat was de WK finale... gek!
REVOLUTIE!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
OPROTTEN MET DIE VAN MARWIJK!!! TWEEDE KEER IN DE FINALE VAN EEN COPA EN WEER VERLIEZEN!!
Al 3 nederlagen met dit uitstralingsloze mannetje. WEG!!!
Ik erger me er ook aan jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die me irriteert aan die uruguayanen
dat was op de balquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Uruguay had ook gewoon met 10 man moeten spelen inmiddels.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
huiliequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens mij mogen we m van de scheids ook niet winnen.
Hoorden jullie dat ook? Ik denk dat ze bedoelen, zometeen snel het vliegtuig in richting huis!quote:
JUIST!! Al DRIE nederlagen!!! We zakken af naar niveau Liechtenstein!!!quote:
Is die aswolk al weg dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoorden jullie dat ook? Ik denk dat ze bedoelen, zometeen snel het vliegtuig in richting huis!
Dat is geen excuus, ook 11 tegen 11 moet je dit gewoon probleemloos winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Of nog erger. Liechtenstein won laatst van de Litouwers met maar liefst 2-0!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
JUIST!! Al DRIE nederlagen!!! We zakken af naar niveau Liechtenstein!!!
Ja misschien heeft Foppe de Haan interessequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk verkopen ze boulah snel.. Kunnen we Dani Alves ofzo halen, veel beter..
verkopen? het is geen clubspel ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk verkopen ze boulah snel.. Kunnen we Dani Alves ofzo halen, veel beter..
Met zo'n resultaat kan je misschien ook maar beter neerstorten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee voordat die wolk komt.
oh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
verkopen? het is geen clubspel dit
O, dan gaat het feest niet door hequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
SJEMIG! Dat wordt plek 214 op de FIFA rankingquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Of nog erger. Liechtenstein won laatst van de Litouwers met maar liefst 2-0!
Ja, verpest het maar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Is zelfs gratis, gewoon een paspoort geven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
zoals bij douglas?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Is zelfs gratis, gewoon een paspoort geven.
Nee de nieuwe club moet het paspoort kopen, snap dat dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Is zelfs gratis, gewoon een paspoort geven.
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Stuurver het volgende:
Volgens mij heeft Bouhlarouz nog steeds last van die miskraam
Nee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef LimboFan het volgende:
wijnaldum voor pieters! alles op die aanval!
Die gaan dan ook het WK winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
Zelfs Faröer kon winnen en Nederland faaltwaar gaat dit heen
Nee hij is gewoon al 15 jaar slecht daar is zelfs geen misplaatste grap voor nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Stuurver het volgende:
Volgens mij heeft Bouhlarouz nog steeds last van die miskraam
hoezo weer? ik vond die 3-2 geen afslachting. we hadden toen geluk dat suarez niet speeldequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef nightfall het volgende:
laat die gasten lekker winnen, zijn ze ook eens blij, volgend wk slachten we ze gewoon weer met de volledige a-selectie
Verdomde Belgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee die verliezen de finale. Van België immers.
Ach het is hier wel vermakelijk toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Heb tot nu toe wel spijt dat ik 90 min. gezien heb eigenlijk
Zekersquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ach het is hier wel vermakelijk toch?
Boulah heeft de laatste twee jaar geen goede wedstrijd meer gespeeltquote:
Mwa ze kunnen beter gaan staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Stuurver het volgende:
Van Nistelrooy en Seedorf hadden er gewoon bij moeten zitten.
Met rondvaart door de grachtenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Huldiging op het Museumplein bij het winnen van de Copa.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een bol met 2 scheermesjes..quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die beker er nou uitziet, dat moet toch wat zijn
Stadhuisplein in Eindje ja!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke wedstrijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef Vijf_voor het volgende:
De laatste keer dat ik zo'n spannende wedstrijd zag was tegen spanje
Echt waar hequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo is erg verbaasd dat het is afgelopen?
Een game die nooit is gespeeld, een legende. Het schijnt dat Oranje ooit heeft verloren tijdens een of andere WK finale in 't begin van de 21e eeuw...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |